Biznes

Mężczyzna dzieli się „horrorem” podczas lotu Air India

  • 16 czerwca, 2024
  • 5 min read
Mężczyzna dzieli się „horrorem” podczas lotu Air India


„No Less Than Nightmare”: Mężczyzna dzieli się „horrorem” podczas lotu Air India

Wielu użytkowników podzieliło się podobnymi problemami, jakie napotkali w przypadku linii lotniczej.

Mężczyzna skontaktował się z X (dawniej Twitterem), aby skrytykować Air India i podzielić się swoimi przerażającymi doświadczeniami podczas podróży w klasie biznes z New Delhi do Newark w New Jersey w Stanach Zjednoczonych. Powiedział, że lot był „nie mniej niż koszmarem” i że na podróż w obie strony wydał 5 lakh rupii. „Horror Story. Po kilku latach latania liniami Emirates niedawno przeniosłem się do Air India, ponieważ oferują one bezpośrednie loty do Nowego Jorku, Chicago i Londynu, które są moimi częstymi kierunkami podróży. Wczorajszy lot był po prostu koszmarem. Zarezerwowana klasa biznes (podróż biurowa). Fotele nie były czyste, zniszczone, a z 35 co najmniej 5 miejsc nie działało z 25-minutowym opóźnieniem w samolocie” – stwierdziła Vineeth K na platformie mikroblogowania.

Dodał, że jego siedziska nie można przekształcić w platformę. Następnie pan Vineeth poprosił o załogę i po kilku minutach został przeniesiony na inne miejsce. Kontynuował: „Obudziłem się po kilku godzinach, jedzenie zostało podane i było surowe (w AI nigdy się z tym nie spotkałem), owoce były nieświeże (wszyscy na pokładzie wrócili). Telewizor/ekran nigdy nie działał. Nie żebym oglądał właśnie próbowałem i wyskoczył błąd „Nie znaleziono”. Ostatnim gwoździem do trumny jest ZŁAMAŁ MÓJ BAGAŻ” – wyjaśnił użytkownik.

Pan Vineeth oświadczył, że korzystał również z usług linii lotniczych Etihad Airlines po znacznie niższej cenie, jednak zdecydował się na lot linią Air India ze względu na bezpośrednie połączenie lotnicze. „ZŁE JEDZENIE, ZUŻYTE, BRUDNE POKRYCIA SIEDZEŃ, NIEDZIAŁAJĄCY telewizor za 500 000 rupii (podróż w obie strony). Uszkodziłem bagaż” – powiedział, dołączając kilka zdjęć siedzeń samolotu i jedzenia serwowanego podczas lotu.

Warto przeczytać!  Wakacje kredytowe mogą zostać wydłużone. Rzecznik rządu Piotr Mueller komentuje, akcje banków tracą na wartości

Vineeth udostępnił także zrzut ekranu usuniętej już odpowiedzi, którą otrzymał od Air India. „Szanowny Panie, przepraszamy za dyskomfort i nie chcemy, aby nasi pasażerowie kiedykolwiek doświadczyli takich niedogodności. Prosimy o przesłanie nam w wiadomości prywatnej szczegółów rezerwacji, numeru miejsca i numeru referencyjnego DBR/pliku. Niezwłocznie się tym zajmiemy” – czytamy. W tym samym wątku X linia lotnicza napisała: „Szanowny Panie, rozumiemy Pana rozczarowanie i ubolewamy z powodu kłopotów, jakie napotkał. Uwierzcie nam, nigdy nie chcemy, aby nasi pasażerowie doświadczyli tego rodzaju doświadczeń. Zwracamy na to uwagę wewnętrznie w celu dalszej analizy”.

Od czasu udostępnienia jego post wywołał wiele reakcji w mediach społecznościowych. Wielu użytkowników podzieliło się podobnymi problemami, jakie napotkali w przypadku linii lotniczej.

„Zgodnie z zasadą zawsze unikam sztucznej inteligencji w przypadku lotów międzynarodowych i traktuję ją jako ostatnią opcję w przypadku lotów krajowych. Nie mogę zepsuć podróży” – powiedział użytkownik.

Warto przeczytać!  Bezpieczny kredyt 2 proc. - jak będzie liczona zdolność? KNF wydała rekomendację

Inny dodał: „Miałem podobne doświadczenia podczas lotu AI z Delhi do Singapuru. Zużyte siedzenia, niedziałające ekrany, lot opóźniony o 30 minut, gotowanie trwało godzinę, ponieważ klimatyzacja nie działała prawidłowo, dopóki nie wyłączyliśmy narzędzi.. Trzeba im przyznać, że w drodze powrotnej szybko nas eskortowali przez transfer na lotnisko w Delhi.”

„Miałem DOKŁADNIE ten sam problem. Kilka lat temu. Przysięgałem, że nigdy nimi nie latam. I nigdy tego nie zrobiłem. To chybiona decyzja. Jeśli kupisz nowy samolot, wszystko będzie w porządku. W przeciwnym razie będzie bałagan. Zszokowany jedzeniem. To jest zazwyczaj jest to najważniejsza atrakcja” – zauważyła trzecia osoba.

Użytkownik powiedział: „W zeszłym miesiącu leciałem AI Dubai – Delhi A380-900. Zupełnie nowy samolot, fantastyczne jedzenie i przyleciałem na czas. Może miałem po prostu szczęście”.

„W zeszłym roku przestałem latać linią @airindia po powtarzających się „problemach technicznych”, które doprowadziły do ​​zmiany trasy lotów w celu awaryjnego lądowania. Przesiadłem się na @SingaporeAir i choć nie jest to bezpośredni lot z BLR->SF, czuję się bezpieczniej i jestem pod lepszą opieką” – zauważyła jedna z osób. .

Warto przeczytać!  Nadchodzące IPO: dziewięć emisji publicznych i jedno nowe notowanie zaplanowane na przyszły tydzień; sprawdź pełną listę tutaj




Źródło