Technologia

Mężczyzna: Mężczyzna wyrzucony z pokładu za odmowę zapinania pasów bezpieczeństwa | Chennai News

  • 21 lipca, 2024
  • 2 min read
Mężczyzna: Mężczyzna wyrzucony z pokładu za odmowę zapinania pasów bezpieczeństwa | Chennai News


Chennai: 31-letni mężczyzna z Bengalu Zachodniego, który odmówił zapinania pasów bezpieczeństwa i wywołał zamieszanie w samolocie, został wyprowadzony z samolotu i przekazany policji w sobotę. Sarbojit Paldas był zatrudniony w sklepie w Coimbatore. W sobotę wieczorem Sarbojit poleciał z Coimbatore do Chennai i wsiadł na pokład samolotu łączonego do Kalkuty. Kilka minut przed startem personel pokładowy poinstruował pasażerów, aby zapinali pasy bezpieczeństwa dla bezpieczeństwa, ale Sarbojit odmówił i wdał się w kłótnię z załogą, poinformowała policja. Ponieważ załoga nie mogła kontrolować Sarbojita, powiadomili personel naziemny. Został wyprowadzony z samolotu i przekazany policji na lotnisku. Samolot odleciał bez Sarbojita. Tymczasem policja w niedzielę wypuściła Sarbojita po złożeniu pisemnego oświadczenia.

Niedawno opublikowaliśmy również następujące artykuły

Awaria IT: ponad 90 lotów na lotnisku w Czennai zostało zakłóconych

Dowiedz się, jak awaria sieci Microsoft doprowadziła do zakłóceń w ponad 90 lotach w Chennai. Pasażerowie doświadczyli opóźnień i odwołań, a także frustracji z powodu braku komunikacji. Dowiedz się, jak usługi kolejowe pozostały nienaruszone podczas zakłóceń IT.

Awaria Microsoftu zakłóca kilka lotów na lotnisku w Czennai

Dowiedz się o awarii Microsoft, która zakłóciła działalność linii lotniczych w Chennai, wpływając na 66 lotów. IndiGo Airlines doświadczyło znacznych opóźnień i wydało ręczne karty pokładowe. Airports Authority of India aktywnie pracuje nad zminimalizowaniem zakłóceń dla pasażerów.

Warto przeczytać!  Google odpowiada; i jak fałszywa wiadomość przestraszyła użytkowników

Awaria Microsoftu: Operacje lotnicze wracają do normy na lotnisku w Czennai

Operacje na lotnisku w Chennai wracają do normy po tym, jak awaria oprogramowania spowodowała opóźnienia i odwołania lotów. Karty pokładowe wydano w wersji drukowanej, a 22 loty krajowe zostały odwołane. Loty międzynarodowe zostały opóźnione, ale nie odwołane. Pasażerom zaleca się kontakt z liniami lotniczymi w celu zmiany rezerwacji i zwrotu pieniędzy.


Źródło