Microsoft rozwiązuje problem wielogodzinnych zespołów, 365-godzinnej przerwy w działaniu online
![Microsoft rozwiązuje problem wielogodzinnych zespołów, 365-godzinnej przerwy w działaniu online](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/04/Microsoft-rozwiazuje-problem-wielogodzinnych-zespolow-365-godzinnej-przerwy-w-dzialaniu-online.jpeg)
Wiadomości w chmurze
Wade’a Tylera Millwarda
Dostawca zbadał „błędy w infrastrukturze buforowania” i „wysokie wykorzystanie procesora w komponentach przetwarzających interfejsy API funkcji nawigacji zaplecza”, aby rozwiązać problem.
![TYTUŁ ARTYKUŁU TUTAJ TYTUŁ ARTYKUŁU TUTAJ](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/04/Microsoft-rozwiazuje-problem-wielogodzinnych-zespolow-365-godzinnej-przerwy-w-dzialaniu-online.jpeg)
Microsoft naprawił trwający prawie sześć godzin problem z aplikacjami online Microsoft 365 i aplikacją do współpracy Teams w czwartek.
Dostawca z Redmond w stanie Waszyngton napisał na Twitterze o 6:56 czasu pacyficznego, że „bada problemy z dostępem do aplikacji Microsoft 365 Online i centrum administracyjnego Teams”.
Firma napisała na Twitterze o godzinie 13:10 na Pacyfiku, że „otrzymała pozytywne potwierdzenie za pośrednictwem naszej wewnętrznej telemetrii i wpłynęła na użytkowników, że usługa została przywrócona”.
[RELATED: Amazon Alexa Down: More Than 15,000 Reports Of Outages]
Naprawiono awarię Microsoft Teams
CRN skontaktował się z Microsoftem w celu uzyskania komentarza.
Witryna Downdetector firmy Ookla odnotowała w czwartek tysiące zgłoszonych awarii M365, z raportami przekraczającymi 3000 około 7 rano Pacyfiku i osiągającymi maksimum około 9 rano Pacyfiku.
Zgodnie z tweetami Microsoftu, sprzedawca zbadał „błędy w infrastrukturze buforowania” i „wysokie wykorzystanie procesora w komponentach, które przetwarzają interfejsy API funkcji nawigacji zaplecza”.
Microsoft dodał również „dalszą przepustowość przetwarzania w środowisku, którego dotyczy problem”, aby poprawić obsługę.
Zrzut ekranu udostępniony online pokazuje, że użytkownicy w Ameryce Północnej i Południowej odczuli „większość zgłoszonych skutków”. Chociaż aplikacje M365 nie były renderowane, użytkownicy nadal mogli uzyskiwać dostęp do aplikacji za pośrednictwem adresów internetowych, takich jak Outlook.office.com dla Outlooka i Teams.microsoft.com dla Teams.
Aktualizacje udostępnione Reddit i NHSmail pokazały, że użytkownicy utracili dostęp do Excel Online, pasków wyszukiwania usług Office Online, centrum administracyjnego Teams, narzędzia ustawień SharePoint Online i paska wyszukiwania Yammer.
Wstępną główną przyczynę obwiniano za sekcję infrastruktury pamięci podręcznej, która „działa poniżej akceptowalnych progów wydajności, powodując, że wywołania gromadzą informacje o licencjach użytkowników, aby ominąć pamięć podręczną i przejść bezpośrednio do infrastruktury Azure Active Directory, co skutkuje wysokim wykorzystaniem zasobów, co skutkuje ograniczeniem i wpływem”.
W tym roku odnotowano wiele przerw w działaniu wielu usług online, w tym Twittera i Amazon Alexa. Sam Microsoft odnotował przerwy w działaniu w styczniu i marcu.
Jednak nic nie może się równać z masową awarią Amazon Web Services, której doświadczyła w grudniu 2021 r.
Wade’a Tylera Millwarda