Technologia

Microsoft wprowadza oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie Dynamics 365 Copilot dla funkcji biznesowych

  • 7 marca, 2023
  • 4 min read
Microsoft wprowadza oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie Dynamics 365 Copilot dla funkcji biznesowych


Wraz z nowym Copilotem firma zaktualizowała również swoje istniejące narzędzia do rozwoju biznesu o możliwości AI.

Microsoft Dynamics365Według firmy Microsoft drugi pilot wykorzystuje możliwości sztucznej inteligencji nowej generacji i przetwarzanie języka naturalnego do różnych funkcji biznesowych. (Zdjęcie: Microsoft.com)

Posłuchaj tego artykułu
Twoja przeglądarka nie obsługuje elementu audio.

Sztuczna inteligencja wprowadza gruntowne zmiany w różnych dziedzinach. Po uruchomieniu chatbota AI ChatGPT firmy OpenAI świat szybko obserwuje całą gamę możliwości związanych ze sztuczną inteligencją w różnych sektorach. Microsoft, który już wpompował miliardy dolarów w OpenAI, wprowadził chatbota znanego z ludzkich reakcji do swoich produktów, takich jak wyszukiwarka Bing i przeglądarka internetowa Edge. Amerykański gigant technologiczny przy różnych okazjach dawał jasno do zrozumienia, że ​​będzie wdrażał w swoich produktach więcej technologii wspieranych przez sztuczną inteligencję.

Po wprowadzeniu technologii wspieranych przez sztuczną inteligencję do swoich produktów konsumenckich, takich jak Bing, Edge i Teams, Microsoft wydaje się teraz skupiać się na technologii korporacyjnej. Firma uruchomiła Microsoft Dynamics 365 Copilot, nazywany pierwszym na świecie drugim pilotem AI do zarządzania relacjami z klientami (CRP) i planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP).

„Dzisiaj ogłaszamy nową generację aktualizacji produktów AI w naszym portfolio aplikacji biznesowych, w tym wprowadzenie nowego rozwiązania Microsoft Dynamics 365 Copilot – zapewniającego interaktywną, opartą na sztucznej inteligencji pomoc we wszystkich funkcjach biznesowych” — napisała firma na swoim oficjalnym blogu .

Drugi pilot Microsoft Dynamics 365

Według firmy Microsoft drugi pilot wykorzystuje możliwości sztucznej inteligencji nowej generacji i przetwarzanie języka naturalnego do różnych funkcji biznesowych. Niezależnie od tego, czy chodzi o sprzedaż, usługi, marketing czy łańcuch dostaw, nowy Microsoft Dynamics 365 Copilot będzie współpracować z profesjonalistami i umożliwi im wydajne opracowywanie koncepcji i tworzenie treści, radzenie sobie z czasochłonnymi zadaniami i wgląd w najlepsze praktyki. A wszystko to można zrobić po prostu opisując, co jest potrzebne.

Warto przeczytać!  Samsung przedstawia Galaxy F14 5G z funkcjami dostępnymi wyłącznie w segmencie – procesor 5 nm i akumulator 6000 mAh za jedyne 12 990 INR – Samsung Newsroom Polska

Microsoft w swoim blogu ogłaszającym nowego drugiego pilota zacytował niedawną ankietę, z której wynika, że ​​dziewięciu na dziesięciu pracowników ma nadzieję na wykorzystanie technologii sztucznej inteligencji do ograniczenia zadań, które są powtarzalne w ich pracy. Międzynarodowa korporacja technologiczna twierdzi, że dzięki Dynamics 365 Copilot firmy będą teraz mogły wyposażyć swoich pracowników w wystarczające narzędzia sztucznej inteligencji, które pomogą im w sprzedaży, marketingu, operacjach, rolach w łańcuchu dostaw i marketingu. „Te możliwości sztucznej inteligencji pozwalają każdemu spędzać więcej czasu na najlepszych częściach swojej pracy, a mniej na przyziemnych zadaniach”.

Systemy CRM i ERP pełnią krytyczne funkcje, ponieważ opierają się na danych konsumenckich i biznesowych. Jednak ręczne zarządzanie danymi, generowanie treści itp. może być pracochłonne. Dzięki rozwiązaniu Dynamics 365 Copilot organizacje mogą wykorzystać generatywną sztuczną inteligencję do automatyzacji tych zadań. Najnowsze narzędzie firmy Microsoft może pomóc firmom przyspieszyć tempo innowacji i poprawić wyniki biznesowe.

Sztuczna inteligencja dla większej liczby narzędzi

Firma w poniedziałek zintegrowała również ChatGPT ze swoją platformą Power Platform, która umożliwia użytkownikom tworzenie aplikacji bez doświadczenia w kodowaniu. Microsoft ogłosił również, że zaktualizował swoje narzędzia do analizy biznesowej i tworzenia aplikacji, takie jak Power Virtual Agent i AI Builder, dodając nowe funkcje. Agent Power Virtual pomaga firmom tworzyć chatboty łączące wewnętrzne zasoby firmy. Dzięki najnowszym aktualizacjom będzie teraz w stanie generować podsumowania tygodniowych raportów i zapytań.

Warto przeczytać!  Realme przedstawia smartfony C55, cena zaczyna się od 9999 Rs kwiaty indyjskie

Tymczasem Microsoft ogłosił, że będzie gospodarzem wydarzenia „Future of Work with AI”, które odbędzie się 16 marca. Oczekuje się, że firma zaprezentuje szereg swoich produktów AI podczas wydarzenia, które rozpocznie się o godzinie 21:30 czasu wschodniego. Gospodarzami konferencji będą dyrektor generalny Microsoft Satya Nadella oraz wiceprezes ds. aplikacji biznesowych i biznesowych Jare Spataro.


Źródło