Podróże

Miejsca parkingowe na lotnisku w Westchester w okresie wakacyjnym mogą stanowić naruszenie zasad

  • 16 listopada, 2023
  • 6 min read
Miejsca parkingowe na lotnisku w Westchester w okresie wakacyjnym mogą stanowić naruszenie zasad


Przygotowując się na Święto Dziękczynienia, Westchester dodał 60 miejsc parkingowych na lotnisku hrabstwa Westchester, aby zaspokoić oczekiwane zapotrzebowanie ze strony urlopowiczów.

Ale nawet to może nie wystarczyć.

Zarezerwowane miejsca na parkingu lotniskowym są już zarezerwowane na weekend Święta Dziękczynienia. Dlatego władze hrabstwa ostrzegają, że podróżni chcący zaparkować przy HPN powinni pojawić się wyjątkowo wcześniej, aby sprawdzić, czy uda im się znaleźć wolne miejsce.

Inne opcje obejmują poproszenie kogoś o podwiezienie Cię lub zarezerwowanie miejsca w pobliskiej szkole Zakupów w ramach koncesji Zakup Park 2 Fly, która zapewnia transport wahadłowy do terminalu.

„Zdecydowanie zachęcamy podróżnych do dokonywania wcześniejszych rezerwacji miejsc parkingowych i korzystania z usługi wahadłowej SUNY Zakup lub ogólnego serwisu samochodowego, aby uniknąć potencjalnych zatorów na parkingach w tym pracowitym okresie” – powiedziała rzeczniczka hrabstwa Catherine Cioffi.

Parkowanie w sklepie Zakup może również zaoszczędzić podróżnym – kosztuje 19 dolarów dziennie w porównaniu z dzienną opłatą wynoszącą 31,50 dolara na lotnisku.

Cioffi powiedział, że nowe miejsca parkingowe, które zwiększą liczbę dostępnych miejsc o 4%, zmienią przeznaczenie obszarów sąsiadujących z parkingiem długoterminowym/przepełnionym oraz innego obszaru przy garażu. Opłaty dzienne będzie pobierał okręgowy operator parkingu lotniskowego, spółka SP Plus i jedna ze spółek dewelopera Louisa Cappelli, która w maju w ramach 30-letniej umowy prywatyzacyjnej otrzymała dodatkowe 29 miesięcy.

Polityka z 2003 r. zakazuje zwiększania liczby miejsc parkingowych

Ograniczenie liczby miejsc parkingowych od dawna jest hasłem protestacyjnym przeciwników rozbudowy lotniska hrabstwa Westchester. W 2003 r. okręgowa Rada Legislacyjna ustaliła politykę hrabstwa w drodze uchwały, w której potwierdzono jego zaangażowanie w utrzymanie ograniczeń dotyczących obiektów lotniskowych.

Warto przeczytać!  15 pomysłów na podróż do odkrywania ukrytych skarbów Wietnamu

Dotyczyło to parkingów lotniskowych.

„Polityką Rady Legislacyjnej hrabstwa Westchester jest i nadal nie jest wspieranie zwiększania całkowitej przepustowości pasów startowych, dróg kołowania, ramp, bramek, hangarów, terminala, parkingów dla pojazdów silnikowych ani dróg dojazdowych lotniska, aby możemy chronić nasze delikatne środowisko, w tym wodę pitną dla prawie 9 milionów ludzi, przed hałasem, zanieczyszczeniem powietrza i wody, jakie spowodowałoby każde takie wyrażenie” – stwierdzono w rezolucji.

Więcej: Darowizny Cappelliego są „czysto przypadkowe” na rzecz nowego najmu garażu na lotnisku, mówi Jenkins

George Klein, który przewodniczy Koalicji na rzecz zapobiegania rozbudowie lotniska w Westchester, powiedział, że dodanie 60 miejsc parkingowych stanowiłoby naruszenie tej uchwały.

„To rażące naruszenie uchwały Rady Ustawodawczej z 2003 r. o zakazie rozbudowy, która wyraźnie wyklucza zwiększenie liczby miejsc parkingowych” – stwierdził Klein.

Jednak od czasu jej uchwalenia dwie dekady temu ta część polityki była zaniedbywana. Od tego czasu hrabstwo dodało dodatkowe miejsca parkingowe na terenie lotniska, co spotkało się z niewielkimi sprzeciwami.

Kiedy w 1993 r., dziesięć lat przed wejściem w życie tej polityki, otwarto parking, było na nim 1100 miejsc parkingowych. Dziś jest ich 1675, co oznacza wzrost o 52%. Nie są dostępne szczegółowe informacje na temat liczby wolnych miejsc w chwili wprowadzenia ustawy o policji w 2003 r.

W ostatnich latach gmina zezwoliła na parkowanie wzdłuż ramp wjazdowych i wyjazdowych do garażu, a także na terenach trawiastych przy obiekcie parkingowym.

Warto przeczytać!  Życie vana na kampusie nie jest dla słabych – The Lumberjack

Cioffi stwierdził, że zwiększenie liczby miejsc parkingowych na miejscu o 60 nie powinno być traktowane jako ekspansja. Stwierdziła, że ​​zapewnienie większej liczby miejsc parkingowych nie oznacza większej aktywności w HPN.

„Lotnisko ma nadal tę samą wielkość, a TUR (przepisy dotyczące użytkowania terminala) nadal obowiązują w przypadku operacji poza terminalem” – powiedziała. „Loty, na które parkują klienci, podlegają przepisom TUR. Trudno sobie wyobrazić, jak można to rozsądnie nazwać „rozbudową” lotniska”.

Więcej: Parking na lotnisku w Westchester: co oznaczałaby przedłużona umowa; Ustawodawcy twierdzą, że zostali wprowadzeni w błąd

Ustawodawcy hrabstwa stanęli po stronie administracji Latimera.

Dyrektor ds. komunikacji Flora White, odpowiadając na pytania zadane wiceprzewodniczącej Rady Ustawodawców Nancy Barr w D-Rye Brook, której dzielnica obejmuje lotnisko, oraz przewodniczącej zarządu Vedetowi Gashi w stanie D-Yorktown, stwierdziła, że ​​nazywanie nowych miejsc parkingowych rozbudową jest „niestosowne”. błędna charakterystyka.”

„Ta tymczasowa zmiana przeznaczenia jest niezbędną adaptacją już utwardzonego terenu, aby zaspokoić bezpośrednie i tymczasowe potrzeby podróżnych w najbardziej ruchliwym okresie podróży w roku dla HPN” – powiedział White.

Rada Doradcza Portu Lotniczego zabiera głos

Decyzja ta, mająca na celu zwiększenie liczby miejsc parkingowych na Święto Dziękczynienia, została podjęta w związku z dalszymi pracami hrabstwa nad aktualizacją planu zagospodarowania przestrzennego lotniska. Dyrektor hrabstwa George Latimer, który skrytykował plan zagospodarowania przestrzennego opracowany przez swojego poprzednika Roba Astorino, w 2018 r. uruchomił projekt uzupełnienia planu zagospodarowania przestrzennego podczas licznych spotkań społeczności. Kolejna tura przesłuchań publicznych odbyła się 14 miesięcy temu.

Warto przeczytać!  Paszport nigeryjski spadł o 38 miejsc w globalnym rankingu w ciągu ostatnich 17 lat

Nick Hartman, który przewodniczy Radzie Doradczej Portu Lotniczego hrabstwa Westchester, powiedział, że panel szeroko poparł dodanie 60 nowych miejsc parkingowych na lotnisku.

„Niedostateczna przepustowość parkingów jest od dawna problemem na lotnisku i jest jedną z częstszych frustracji wyrażanych przez mieszkańców korzystających z lotniska” – powiedział Hartman z Pelham. „Wprowadzone przez hrabstwo zmiany polegające na rekonfiguracji części istniejącej powierzchni zostały przedstawione jako niewielka korekta operacyjna mająca na celu dodanie dodatkowej liczby miejsc parkingowych”.

Hartman powiedział, że nowe miejsca parkingowe będą obsługiwać loty już dozwolone na mocy przepisów.

„Lotnisko ma nadal tę samą wielkość, a TUR nadal obowiązują” – powiedział. „Trudno zrozumieć, jak można to rozsądnie nazwać „rozbudową” lotniska”.

Inny członek rady doradczej, Peter Schlactus z Rye Town, powiedział, że złagodzenie przepisów dotyczących limitu pasażerów w weekendy świąteczne przyczyni się do utrudnień w parkowaniu w Święto Dziękczynienia.

„Główną przyczyną przeludnienia jest decyzja linii lotniczych o planowaniu nadmiernej liczby lotów w weekendy świąteczne” – stwierdził. „Hrabstwo jest w sytuacji, w której mieszkańcy są niezadowoleni lub muszą rozbudować obiekty, aby obsłużyć najbardziej ruchliwe okresy podróży”.

Tymczasem te regulacje tracą ważność za 13 miesięcy.

Zapisz się na cotygodniowy biuletyn Wilsona aby uzyskać wgląd w jego kolumny Tax Watch.

David McKay Wilson pisze o kwestiach podatkowych i odpowiedzialności rządu. Śledź go na Twitterze @davidmckay415 lub napisz do niego e-mail pod adresem dwilson3@lohud.com.




Źródło