Podróże

Mieszane fortuny dla amerykańskich miejsc turystycznych

  • 2 marca, 2023
  • 8 min read
Mieszane fortuny dla amerykańskich miejsc turystycznych



Most Golden Gate w ciągu dnia
Zagraniczni przyjazdy do San Francisco International spadły o 40,2% w 2022 r., co podkreśla trudności w przyciąganiu przyjazdów z Azji i Pacyfiku w tym roku.


Informacje OTA;

Ceny hoteli w kluczowych amerykańskich destynacjach wypoczynkowych gwałtownie rosną, podczas gdy hotelarze na rynkach bardziej zależnych od podróży służbowych i dalekiej turystyki międzynarodowej czekają cięższe czasy.

Z naszych danych wynika, że ​​hotele w Ameryce mają przewagę nad biznesem, ponieważ lokalizacje o dużym natężeniu ruchu turystycznego osiągają lepsze wyniki niż miasta, które bardziej polegają na podróżach komercyjnych, jeśli chodzi o poprawę cen i obłożenie.

Biorąc pod uwagę niektóre z najlepszych rynków w Stanach Zjednoczonych i patrząc na zmiany cen pokoi w ciągu ostatniego roku, lokalizacje takie jak Las Vegas i Miami wyprzedzają miasta bardziej skoncentrowane na biznesie, takie jak San Francisco i Waszyngton, i wygląda na to, że tendencja ta będzie kontynuowana. również w 2023 r., przy nadal dominującym stłumionym popycie.

Dotychczasowy obraz cen hoteli w USA

Zacznijmy od zmian cen w 2022 roku w 10 głównych miastach USA: Bostonie, Chicago, Honolulu, Las Vegas, Los Angeles, Miami, Nowym Jorku, Orlando, San Francisco i Waszyngtonie.

Ożywienie cen pokoi hotelowych w wybranych miastach USA w 2022 r

Ożywienie cen pokoi hotelowych w wybranych miastach USA w 2022 r

Ożywienie cen pokoi hotelowych w wybranych miastach USA w 2022 r

Ożywienie cen pokoi hotelowych w wybranych miastach USA w 2022 r

Patrząc na szersze trendy, staje się jasne, że w branży hotelarskiej w USA istnieje podział, a miasta, które są bardziej uzależnione od podróży służbowych i przyjazdów na większe odległości z Azji, coraz bardziej oddalają się od miast, które są najważniejsze dla Amerykanów ( i w mniejszym stopniu europejscy goście), gdy zastanawiają się nad miejscem wypoczynku.

Na potrzeby tej analizy podzielimy je ogólnie na „miasta zorientowane na handel” i „miasta zorientowane na turystykę konsumencką”. W ramach tego miasta handlowe to:

  • Boston
  • Chicago
  • Los Angeles
  • San Francisco
  • Waszyngton

A hotspoty turystyczne to:

  • Honolulu
  • Las Vegas
  • Miami
  • Nowy Jork
  • Orlando

Kiedy umieścimy to w linii trendu „ceny bezwzględnej” dla każdej grupy, jak widać poniżej, różnica jest równie wyraźna. Wykreślając średnią najniższą zaktualizowaną cenę każdego miesiąca w porównaniu z 2019 r., widzimy, że nie tylko miasta komercyjne zaczynają od słabszej pozycji, ale ich ożywienie postępuje zauważalnie wolniej, a różnica ta powiększa się wraz z postępem 2022 r.

Warto przeczytać!  Pasażer odmawia zamiany miejsc z nowożeńcami, aby mogli usiąść razem

Średnia najniższa zaktualizowana cena pokoju hotelowego dla miast w USA — 2019 vs 2022

 Średnia najniższa zaktualizowana cena pokoju hotelowego dla miast w USA — 2019 vs 2022

Nie jesteśmy odosobnieni w tej analizie. Bloomberg poinformował o fragmencie badań przeprowadzonych przez profesora Harris School of Public Policy z University of Chicago, Justina Marlowe’a i konsultanta HVS, Toma Hazińskiego, który doszedł do tych samych wniosków.

Ich analiza, która dotyczyła danych finansowych i ankiet hotelowych w 25 największych miastach USA, wykazała, że ​​rynki „komercyjne” radziły sobie słabiej, z San Francisco i Waszyngtonem na dole, jeśli chodzi o odbicie przychodów z hoteli, a miasta o dużym natężeniu ruchu turystycznego dominują w najlepszych wynikach , co odpowiada naszej analizie cen pokoi hotelowych.

Co napędza popyt na podróże w USA?

Jeśli spojrzymy na nasze najsłabsze wyniki pod względem stawek hotelowych, San Francisco, stoi ono w obliczu idealnej burzy związanej z kryzysem na rynku biznesowym, szczególnie jeśli chodzi o sektor technologiczny, poleganie na osobach podróżujących do miast na rynku krajowym oraz duże przemieszczenie z kluczowych rynków w regionie Azji i Pacyfiku.

Sytuacja jest podobna, ale mniej dotkliwa dla hotelarzy w Waszyngtonie, który jest narażony na międzynarodowy popyt i ograniczone podróże komercyjne, dlatego zajmuje drugie miejsce pod względem cen pokoi hotelowych.

Zagraniczni przyjazdy do San Francisco International spadły o 40,2% w 2022 r., co podkreśla trudności w przyciąganiu przyjazdów z Azji i Pacyfiku w tym roku.

Kiedy jednak przyjrzymy się danym rynkowym dotyczącym zagranicznych przylotów na lotniska zlokalizowane we wszystkich miastach w naszej próbie, zauważymy, że są one ogólnie niższe.

Na przykład w Honolulu liczba przyjazdów spadła o -73% poniżej poziomu z 2019 r., ale w tej lokalizacji ceny hoteli plasują się pośrodku stawki.

Dlatego pytanie brzmi nie tyle, czy międzynarodowi podróżnicy wracają, ale bardziej, czy jest wystarczająco dużo losowania dla krajowych podróżnych z USA, aby zrekompensować zmniejszony popyt na podróże biznesowe i krótkoterminowe?

W takim przypadku operatorzy hoteli w tej lokalizacji wykorzystują stłumiony popyt na podróże krajowe i byli w stanie konsekwentnie podnosić ceny pokoi w 2022 roku.

Warto przeczytać!  Społeczności obchodzą 70. rocznicę przypływu pływów na wschodnim wybrzeżu

Czy ten trend cenowy w hotelach zmieni się w 2023 roku?

Oczywiste jest, że wyniki rynków hotelowych w USA są podzielone, ale jakie jest prawdopodobieństwo kontynuacji tego zjawiska w 2023 r.?

W końcu warunki w tym roku są diametralnie inne, konsumenci muszą liczyć się z wyższymi rachunkami z powodu inflacji i rosnących stóp procentowych, kraje Azji i Pacyfiku odnotowują znacznie lepsze wolumeny wyjazdów, a podróże służbowe wracają do normy?

Dobrą wiadomością jest to, że niektóre z tych dynamiki pomagają nieco zmniejszyć tę lukę.

Biorąc pod uwagę pozostałą część 2023 r. i porównując ją z 2019 r., ceny hoteli podane przez komercyjne destynacje w naszej próbie wzrosły o 14,1% do 17,1%, z wyjątkiem San Francisco, które nadal jest spektakularną wartością odstającą. Tam ceny są nadal -2,7% niższe od poziomów sprzed pandemii.

Jeśli chodzi o pozostałą część, nie jest to daleko w tyle za Honolulu (wzrost o 18,8%) i Nowym Jorkiem (wzrost o 20,3%) i wskazuje na stosunkowo solidny poziom popytu prognozowany przez hotele w całych Stanach Zjednoczonych.

Średnia reklamowana cena pokoju hotelowego w miastach USA – 2023 w porównaniu z 2019

Średnia reklamowana cena pokoju hotelowego w miastach USA - 2023 w porównaniu z 2019

Niemniej jednak nadal istnieje wyraźna różnica między tymi dwiema grupami, przy czym w grupie o gorszych wynikach wciąż potrzebne jest wiele nadrabiania zaległości. Wynika to częściowo z faktu, że destynacje zorientowane na turystykę miały lepszy rok 2022, co daje im lepszą pozycję wyjściową do otwarcia roku, ale także z tego, że amerykańscy podróżnicy nadal preferują te destynacje w 2023 roku.

Koncentrując się na najlepszych wynikach w zeszłym roku, w tym roku pojawiają się takie same prognozy, ponieważ Miami i Las Vegas wyraźnie przodują w wyborze miast pod względem wyników w zakresie cen pokoi.

Jak zauważyliśmy w naszym pierwszym poście na blogu dotyczącym cen w USA, Vegas jest centrum marcowego szaleństwa, a także miejscem karnawału Electric Daisy Carnival. Dają one ogromny impuls do profilu popytowego miasta, a co za tym idzie do potencjału cenowego pokoi.

Warto przeczytać!  Rodziny zabierają dzieci ze szkoły na podróż. Czy powinni?

Miami również będzie gospodarzem ważnych wydarzeń w 2023 roku, a powodem, dla którego te lokalizacje wyprzedzają swoich rówieśników, jest fakt, że są to prawdziwe destynacje dla amerykańskich podróżników, oferujące mieszankę atrakcyjnych losowań przez cały rok.

Oprócz dużych festiwali i wydarzeń sportowych, które znacznie zwiększają rentowność w wielu punktach w ciągu roku.

Z drugiej strony popyt biznesowy nadal powoli się odbudowuje, a turystyka międzynarodowa, jak widzieliśmy na podstawie danych dotyczących liczby przyjazdów, pozostaje w tyle za poziomami sprzed pandemii, chociaż stopniowo powraca.

To sprawia, że ​​jeszcze ważniejsze jest maksymalizowanie skoków i najwyższych punktów popytu dla każdej lokalizacji oraz zwiększanie wartości RevPAR, czyli wtedy, gdy pakiet rozwiązań do analizy rynku i stawek może mieć realny wpływ na zarządzanie przychodami i strategię cenową.

Możesz uzyskać w czasie rzeczywistym 360-stopniowy widok swojej nieruchomości i rynku za pomocą wiodącego narzędzia do zakupów w branży hotelarskiej i turystycznej, dzięki czemu możesz podejmować bardziej świadome decyzje cenowe.

Informacje o statystykach OTA

OTA Insight umożliwia hotelarzom podejmowanie mądrzejszych decyzji dotyczących przychodów i dystrybucji dzięki wiodącemu na rynku pakietowi rozwiązań Business Intelligence opartych na chmurze, w tym Rate Insight, Parity Insight i Revenue Insight. Dzięki aktualizacjom na żywo, całodobowemu wsparciu naszego zespołu ds. sukcesu klienta oraz wysoce intuicyjnemu i konfigurowalnemu pulpitowi nawigacyjnemu platforma OTA Insight integruje się z innymi narzędziami branżowymi, w tym systemami zarządzania hotelami, wiodącymi systemami zarządzania przychodami i dostawcami analiz porównawczych danych. Zespół międzynarodowych ekspertów OTA Insight ma siedziby na całym świecie, w tym w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Francji, Niemczech, Belgii, Hiszpanii, Włoszech, Brazylii, Meksyku, Singapurze, Australii i Indiach, i obsługuje ponad 40 000 nieruchomości w 168 krajach. Zajmując jedną z 10 pozycji „Ones to Watch” w Sunday Times Tech Track 100, OTA Insight jest powszechnie uznawana za lidera w branży hotelarskiej.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę www.otainsight.com i śledź nas na Twitterze @otainsight.


Źródło