Mieszkaniec Fonthill stojący za „Amazing Race Canada”

• 15 kwietnia, 2023

Jej bagaż można usprawiedliwić za to, że jest mocno zużyty.

Janel Hirdes dużo podróżuje w swojej pracy jako producentka przygodowego reality show Niesamowity wyścig Kanadaco jej pasuje.

„Program pozwolił mi podróżować do naprawdę niesamowitych miejsc w Kanadzie: Banff w Albercie, Winnipeg, Dawson City w Jukonie, Fort McMurray w Albercie, Vancouver i Park Narodowy Gros Morne w Nowej Fundlandii” – powiedział Hirdes. „Miałem szczęście na początku mojej kariery jako producent stowarzyszony, że mogłem podróżować po całym świecie, podróżując na międzynarodowe odcinki i odcinki w Buenos Aires w Argentynie i Hawanie na Kubie, a także w Indiach i Wietnamie”.

The Niesamowity wyścig Kanada to reality show, w którym kilka drużyn składających się z par rywali ściga się w Kanadzie i na całym świecie.

Każdy sezon jest podzielony na etapy, a zespoły otrzymują wskazówki i mają za zadanie poruszać się po terytorium, wchodzić w interakcje z mieszkańcami, wykonywać fizyczne i umysłowe wyzwania oraz podróżować samolotem, łodzią, samochodem, taksówką i innymi środkami transportu.

Drużyny są stopniowo eliminowane na końcu większości etapów, ponieważ jako ostatnie docierają do wyznaczonych „pit stopów”. Pierwszy zespół, który dotrze do mety, wygrywa główną nagrodę w wysokości 250 000 $ wraz z dodatkowymi nagrodami, takimi jak drogie pojazdy, od sponsorów programu.

Warto przeczytać!  Forspoken przewodnik dla początkujących: 9 rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem gry na PS5, PC

Zlecone i nadawane przez CTV, The Niesamowity wyścig Kanada jest produkowany przez Insight Productions we współpracy z Bell Media i Profiles Television. Program został przedłużony na ósmy sezon, ale produkcja została przełożona na 2022 rok z powodu pandemii COVID-19. Sezon 8 miał swoją premierę w lipcu 2022 roku; Wkrótce rozpocznie się produkcja 9. sezonu.

„Zacząłem pracować z Niesamowity wyścig Kanada w sezonie 1 jako asystent produkcji i został koordynatorem produkcji w sezonach 2 i 3”, powiedział Hirdes. „Następnie przeniosłem się do nowej roli — współproducenta — która polegała na podróżowaniu z zespołem produkcyjnym w trasie, pomagając w produkcji odcinków. Pełniłem tę rolę do sezonu 6. Przez dwa lata pracowałem z innymi firmami nad różnymi projektami. W tym roku wracam z piątym sezonem z serialem jako producent”.

Hirdes dorastała w Stratford w Ontario i od czasu do czasu lubiła występować na słynnym Stratford Festival, co rozpaliło w niej zamiłowanie do produkcji teatralnych. Po ukończeniu szkoły średniej przeniosła się do Welland, aby wziąć udział w programie Niagara College dotyczącym transmisji dla filmu, radia i telewizji. Ukończyła w 2008 roku.

Warto przeczytać!  Ford tworzy teraz ten samochód terenowy tylko dla tych, którzy chcą żyć #vanlife

„To świetny program w Niagara, gdzie specjalizowałem się w produkcji filmów 16-milimetrowych. Moja klasa jako jedna z ostatnich używała odpowiedniego materiału filmowego do nagrywania i filmowania wiadomości. Potem nadeszła era cyfrowa i teraz wszystko odbywa się w formacie wideo” – powiedziała.

Hirdes pracowała na nocną zmianę w fabryce części samochodowych, kiedy jeden z jej kolegów, także absolwent Niagara College, poinformował ją o pracy w branży produkcji telewizyjnej.

„Moja mama zawiozła mnie do Toronto na rozmowę kwalifikacyjną w piątek, a tydzień później przeprowadziłam się do Toronto, aby rozpocząć pracę” — powiedziała. „Przez kilka lat byłem asystentem produkcji, robiąc wiele pokazów renowacji domów. Po prostu znalazłem się we właściwym miejscu we właściwym czasie. Zacząłem poznawać ludzi, nawiązywać kontakty i rozwijać mentorów, którzy prowadzili mnie do różnych programów, wielu w telewizji podróżniczej. Pracowałem nad programem pt 50 sposobów na zabicie swojej matkigdzie mogłem podróżować po Stanach Zjednoczonych i zobaczyć kilka naprawdę fajnych miejsc w Kanadzie”.

Około 2017 roku Hirdes i jej partner, Tram, który również pracuje w branży produkcji telewizyjnej, przeprowadzili się z Toronto do Ridgeway, gdzie kupili mały czterosezonowy domek.

Warto przeczytać!  Pierwsza linia lotnicza do Europy dała nam ten ulubiony napój kawowy

„Uwielbialiśmy Ridgeway, będąc tak blisko plaży”, powiedział Hirdes, „Ale potrzebowaliśmy tylko trochę więcej miejsca. Marzyliśmy o posiadaniu sadu i uprawianiu różnych rzeczy oraz uprawianiu ziemi. Zaczęliśmy szukać domów i od razu zakochaliśmy się w społeczności Pelham. Jesteśmy naprzeciwko Harold Black Park i cieszmy się tym terenem zielonym.

Hirdes jeździ do Toronto mniej więcej raz w tygodniu do pracy, ale kiedy Niesamowity wyścig Kanada kręci w plenerze, może jej nie być na całe tygodnie. Tramwaj codziennie dojeżdża tam iz powrotem do Toronto.

„Jestem pokorną osobą, więc trudno mi mówić o mojej karierze w wielkim schemacie rzeczy” – powiedział Hirdes. „Miałem jednak wielkie szczęście, że znalazłem mentorów, którzy nauczyli mnie produkcji telewizyjnej. Właściwie sam stałem się kimś w rodzaju mentora dla młodszych członków załogi. W branży telewizyjnej i filmowej jest wiele integracji, które naprawdę lubię, z ogromną różnorodnością środowisk i umiejętności. Chcę dołożyć swoją cegiełkę, aby zachęcić innych, którzy odnajdują swoją drogę w branży”.