MilkPEP i Gale zmienili markę „Got Milk?” dla Nowej Generacji
Poznaj swoich klientów, a nie tylko ich dane demograficzne
Pivot: szkoły do gier.
Początkowo MilkPEP i Gale odeszli od założenia, że szkoły są idealną platformą do zmiany pozycji mleka jako supernapoju. Szkoły dostarczają mleko uczniom od pokoleń. Testując swoją hipotezę w rzeczywistych szkołach, szybko zdali sobie sprawę, że muszą spotykać się z klientami tam, gdzie się znajdują, a nie tam, gdzie są najbardziej „zaangażowani”. Środowiska gier oferowały znacznie bardziej aktywne zaangażowanie.
„Mam 16-latka, o którym mogę powiedzieć, że jest bardziej zaangażowany w przestrzeń do gier niż w kafeterię w szkole” – powiedziała Rani.
W 2022 roku milk był sponsorem prezentującym na TwitchCon w San Diego, dając im preferowany punkt obserwacyjny, aby dotrzeć do nastolatków i nastolatków. Ruch ten był również spójny z repozycjonowaniem marki. Wraz z rozwojem e-sportu gry i wydajność są ze sobą powiązane.
Chociaż wyzwania marketingowe związane z marką mleczną są wyjątkowe, wiele firm znajduje się w podobnej sytuacji. Kluczem, jak odkryli MilkPEP i Gale, jest nieustanne skupianie się na wynikach w kontekście strategii. Ponowna ocena planów, wyciąganie wniosków z doświadczeń i ciągłe doskonalenie. Przede wszystkim pożyczaj obficie z podręcznika skutecznego marketingu.