Rozrywka

M&M’s upuszcza maskotki po tym, jak Tucker Carlson wywołał dziwaczne konserwatywne oburzenie z powodu „mniej seksownego” przeprojektowania

  • 24 stycznia, 2023
  • 3 min read
M&M’s upuszcza maskotki po tym, jak Tucker Carlson wywołał dziwaczne konserwatywne oburzenie z powodu „mniej seksownego” przeprojektowania


Firma M&M’s ogłosiła, że ​​zastąpiła swoich „ukochanych rzeczników” Mayą Rudolph po tym, jak poprzednia aktualizacja maskotek firmy cukierniczej okazała się „polaryzująca”.

Marka udostępniła oświadczenie ogłaszające zmianę w poniedziałek, mówiąc, że zrobią „nieokreśloną przerwę” w używaniu maskotek cukierków. Powiedzieli, że decyzja została podjęta po sprzeciwie wobec ostatnich zmian w cukierkach.

Na początku tego miesiąca marka, której właścicielem jest cukiernia Mars Wrigley, ogłosiła nową kampanię Flipping the Status Quo. W ramach kampanii wyprodukowano limitowane edycje opakowań, na których znalazły się tylko „trzy główne damy M&M’s”, Brown, Green i jej najnowszy dodatek, Purple.

Kampania, w ramach której zbierano pieniądze na wsparcie kobiet w branżach kreatywnych, wywołała gniew gospodarza Fox News, Tuckera Carlsona. Podczas niedawnego segmentu krytykującego „przebudzone M&Msy” Carlson zakwestionował orientację seksualną i fizyczne przedstawienia maskotek w cukierkach.

Carlson wyraził również swoje rozczarowanie zeszłorocznymi cukierkami marki, potępiając cukierki jako „mniej seksowne” po rebrandingu. Zaktualizowany projekt polegał na tym, że niektóre cukierki zmieniły obuwie, z zielonymi butami do kolan M&M na tenisówki i brązową maskotką, która skróciła jej obcas.

Warto przeczytać!  Prawdziwa historia kryjąca się za „MaXXXine” Night Stalker

W swoim oświadczeniu M&M’s powiedział, że nie miał na celu „złamać internetu” swoim przeprojektowaniem i podzielił się nadzieją, że Rudolph będzie rzecznikiem, na którego „Ameryka może się zgodzić”.

„Ameryko, porozmawiajmy. W ciągu ostatniego roku wprowadziliśmy kilka zmian w naszych ukochanych rzeczniczkach. Nie byliśmy pewni, czy ktokolwiek to zauważy. I zdecydowanie nie myśleliśmy, że to zepsuje internet” – powiedziała firma. „Ale teraz rozumiemy – nawet buty cukierka mogą polaryzować. A to była ostatnia rzecz, jakiej chciał M&M’s, odkąd zależy nam na łączeniu ludzi”.

Po ujawnieniu planu marki, by zrobić „nieokreśloną pauzę” od maskotek M&M’s, firma produkująca słodycze powiedziała, że ​​jest „dumna, że ​​może przedstawić rzecznika, na którego Ameryka może się zgodzić”.

„Jesteśmy przekonani, że pani Rudolph będzie mistrzynią mocy zabawy, aby stworzyć świat, do którego każdy czuje, że należy” – dodała firma.

The druhny gwiazda zajmie jej miejsce jako najnowszy rzecznik M&M w nadchodzącej reklamie firmy Super Bowl 12 lutego, rolę, którą określiła jako „zaszczyt”, zgodnie z Dziś.

„Jestem podekscytowany współpracą z M&M’s” — powiedział Rudolph. „Jestem miłośnikiem cukierków przez całe życie i czuję, że to wielki zaszczyt być poproszonym o bycie częścią kampanii tak legendarnej marki”.

Warto przeczytać!  Nagrodzony Tony reżyser „Hamilton” na Broadwayu zatrudniony do filmu fabularnego „Moana”

„To bardzo zabawne połączenie, jeśli sama tak powiem” — kontynuowała, dodając, że jej zdaniem „mała Maya byłaby zachwycona, gdyby mogła pracować z M&M’s”.

Jeśli chodzi o możliwość pojawienia się w reklamie Super Bowl, powiedział Rudolph Ludzie że jest podekscytowana, ponieważ „była już osobą, która lubi oglądać Super Bowl w poszukiwaniu reklam”.

Niezależny skontaktował się z M&M’s i Rudolphem w celu uzyskania komentarza.


Źródło