Marketing

Mocny chwyt – BW Businessworld

  • 23 czerwca, 2023
  • 5 min read
Mocny chwyt – BW Businessworld


Widzieliśmy duży nacisk na budowanie społeczności i tworzenie bardziej angażujących doświadczeń związanych z marką. Powiedz nam więcej o tych?

CEAT dokonał inwestycji w markę w wielu przestrzeniach. Zwłaszcza po pandemii ponownie skupiliśmy się na łączeniu się ze społecznościami.

Widzimy, jak społeczności na pół-terenowych rozrastają się w wielkim stylu. To nowa przestrzeń, na której skupialiśmy się w całym kraju, a teraz okazała się dla nas wielką szansą. Jako liderzy rynku naszym obowiązkiem jest budowanie tej przestrzeni i pielęgnowanie tej społeczności.

Jeśli chodzi o marketing, które medium daje maksymalne zaangażowanie?

Kiedy patrzysz na media, czy to telewizję, prasę czy cyfrowe, poziom zaangażowania jest wysoki. Jednak kiedy organizujesz wydarzenia oparte na określonych grupach interesu, ponieważ jest to już zaangażowana społeczność, wyniki są wyższe, gdy spojrzymy na współczynnik zaangażowania, a to jest coś, czym CEAT jest naprawdę podekscytowany. Takie grupy interesu mogą być ogólnie małą publicznością, ale w całym kraju rosną w dużym stopniu.

Co pomogło firmie CEAT utrzymać wysoką rozpoznawalność marki?

Powiedziałbym, że jesteśmy konsekwentni w komunikacji i skupiamy się na naszej podstawowej filozofii, która krąży wokół faktu, że bezpieczeństwo jest najważniejsze. Jesteśmy również głęboko zaangażowani w inteligentną mobilność. Zawsze skupialiśmy się na wszystkim, co stanowi znaczącą wartość dodaną dla naszych konsumentów, co pomogło marce zbudować wysoką wartość przypominania.

Warto przeczytać!  Crayola chce zwiększyć swoją obecność w mediach społecznościowych, tworząc 40 filmów miesięcznie

Jak duży jest element aktywacyjny w Twojej mieszance marketingowej?

Jeśli spojrzysz na dzisiejszy mix marketingowy, kontekst zmienił się po Covid. Jeśli chodzi o aktywacje, to znacząco rośnie i następuje skokowy wzrost inwestycji w tego typu przestrzenie.

Na przykład organizujemy przejażdżki z konsumentami, nazywamy to przejażdżkami odkrywczymi. Choć rozpoczęliśmy to rok temu, dzisiaj otrzymujemy dużą liczbę próśb z całego kraju. Konsumenci chcą, abyśmy organizowali te wydarzenia, co skłania nas do poważniejszego spojrzenia na tę przestrzeń i jestem pewien, że w niedalekiej przyszłości zostaną skierowane na to znaczne inwestycje.

Jeśli chodzi o marketing, klienci szukają doświadczeń, a to będzie dużym wyróżnikiem.

Jeśli spojrzeć na dane dotyczące eksportu, 25 procent przychodów pochodzi z rynków międzynarodowych. Co napędza ten wzrost?

Istnieją dwa aspekty. Jednym z nich jest skoordynowany wysiłek w celu zapewnienia wysokiej jakości produktów specyficznych dla niektórych rynków. W każdym konkretnym regionie geograficznym, w który zainwestowaliśmy, chcemy mieć długoterminową wizję i produkty specyficzne dla tego obszaru geograficznego. Takie podejście pomogło nam zdobyć mocną pozycję na nowych rynkach i napędzać nasz rozwój.

Warto przeczytać!  10 sprawdzonych hacków zwiększających zaangażowanie na Instagram Reels

Opowiedz nam o swoim ostatnim związku z Indian Supercross Racing League?

Cieszymy się, że możemy być sponsorem tytularnym Indian Supercross Racing League. Związek CEAT z tym sportem odzwierciedla nasze wieloletnie zaangażowanie we wspieranie i promowanie pasji i emocji związanych z wyczynowymi wydarzeniami sportowymi.

CEAT Indian Supercross Racing League (ISRL) ma zrewolucjonizować świat sportów motorowych, łącząc podnoszącą adrenalinę akcję i zaciętą rywalizację. Z CEAT jako sponsorem tytularnym i Toyotą Hilux jako oficjalnym partnerem samochodowym ISRL, ta współpraca między markami a ligą jest świadectwem wspólnych wartości innowacji, wydajności i przekraczania granic.

CEAT inwestuje w świat motocykli terenowych od 2014 roku i w 2023 roku wprowadzi na rynek nową gamę Gripp MX. Zaawansowane i wydajne opony CEAT doskonale nadają się do wymagających terenów Supercross, zapewniając rowerzystom doskonałą przyczepność i kontrolę. Jako sponsorzy tytularni dążymy do zwiększenia emocji i adrenaliny wyścigów Supercross i czekamy na ekscytujący sezon. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego elektryzującego sportu i przyczynić się do jego rozwoju i popularności w Indiach.

Na czym koncentrujesz się w tym roku?

Niedawno byliśmy na żywo w lidze T20. Obecnie dostarczanie konsumentom dużej liczby produktów jest czymś, do czego jesteśmy zobowiązani. Ponadto oferujemy opony do wszystkich rodzajów segmentów i opony, które zapewniają najlepszą jakość. Zostaliśmy też związani z nowymi inicjatywami, jak ta z Biurem Efektywności Energetycznej.

Warto przeczytać!  Ligi piłkarskie wprowadzają przedmioty kolekcjonerskie NFT, aby wygenerować nowe źródło dochodu w związku z wpływem pandemii na przychody

Jesteśmy bardzo pewni, że konsument ewoluuje i istnieje wiele możliwości, które są dostępne i chcemy je wykorzystać.





Źródło