Rozrywka

Moet Hennessy i Beyoncé Knowles-Carter wprowadzają na rynek przełomową nową whisky

  • 20 sierpnia, 2024
  • 7 min read
Moet Hennessy i Beyoncé Knowles-Carter wprowadzają na rynek przełomową nową whisky


Wielokrotnie nagradzany trunek oferuje nowe, nieoczekiwane spojrzenie na amerykańską whisky

NOWY JORK, 20 sierpnia 2024 r. /PRNewswire/ — Beyoncé Knowles-Carter połączyła siły z Moët Hennessy, spółką zależną LVMH, aby stworzyć SirDavis, przełomową nową whisky. Pierwsze w swoim rodzaju wspólne przedsięwzięcie odzwierciedla wspólną wizję Knowles-Carter i Moët Hennessy, dwóch awangard kultury i rzemiosła, dotyczącą przyszłości amerykańskiej whisky.

Ten wyjątkowy produkt powstawał przez lata, po tym jak Knowles-Carter, japońska entuzjastka whisky, zwróciła się do Moët Hennessy o pomoc w stworzeniu wyjątkowego profilu smakowego, który odzwierciedlałby jej ideał whisky. W międzyczasie Moët Hennessy badał sposoby na pogłębienie swojej obecności na amerykańskim rynku whisky, co stanowiło wymarzony moment na partnerstwo między wiodącą na świecie luksusową grupą a Knowles-Carter.

„Zawsze pociągała mnie siła i pewność siebie, które odczuwam, pijąc wysokiej jakości whisky, i chciałam zaprosić więcej osób do doświadczenia tego uczucia” — mówi założycielka SirDavis, Beyoncé Knowles-Carter. „Kiedy odkryłam, że mój pradziadek był bimbrownikiem, poczułam, że moja miłość do whisky jest przeznaczona. SirDavis to sposób, w jaki oddaję mu hołd, jednocząc nas poprzez nowe wspólne dziedzictwo. Współpracując z Moët Hennessy, stworzyliśmy pyszną amerykańską whisky, która szanuje tradycję, ale także pozwala ludziom doświadczyć czegoś nowego i wyjątkowego w tej kategorii. Możesz jej spróbować lepiej, niż mogłabym ci kiedykolwiek powiedzieć — witaj, SirDavis”.

SirDavis został nazwany na cześć Davis Hoguepradziadek Knowles-Cartera ze strony ojca, który był rolnikiem i bimbrownikiem na amerykańskim Południu w czasach prohibicji. Ukrywał butelki whisky w pustych sękach drzew cedrowych, aby przyjaciele i krewni mogli je znaleźć i cieszyć się nimi. Dla Knowles-Cartera to właśnie to odkrycie sprawiło, że pomysł stworzenia marki whisky wydał się predestynowany. Cztery pokolenia później dziedzictwo ożywa – zamiast być ukryte w drzewach, butelki SirDavis dumnie zdobią najwyższe półki u dobrych dostawców alkoholi na całym świecie.

„SirDavis to nie tylko odkrywcza i wyjątkowa amerykańska whisky, z której jesteśmy bardzo dumni. To także świadectwo niezachwianego oddania rzemiosłu, dziedzictwu i innowacji, którymi dzielą się LVMH i Beyoncé Knowles-Carter” – powiedziała Bernard ArnaultPrezes Zarządu i Dyrektor Generalny LVMH.

Moët Hennessy wybrał Dr. Bill Lumsdenjednego z najbardziej nagradzanych i cenionych na świecie Mistrzów Destylacji za jego pracę nad markami szkockiej whisky Glenmorangie i Ardbeg, który będzie przewodził w tworzeniu whisky.

Lumsden wybrał specjalnie opracowany zacier marki — jedną z najrzadszych nowych ofert w świecie amerykańskiej whisky, składającą się w 51% z żyta i w 49% ze słodowanego jęczmienia — aby stanowił trzon płynu. Następnie Lumsden połączył tradycyjne techniki produkcji whisky, aby nadać eleganckie odczucie w ustach i teksturę przypominającą whisky japońską i szkocką, zachowując jednocześnie mocne i głębokie smaki typowe dla klasycznego amerykańskiego żyta.

„Dzięki SirDavis chcieliśmy zakwestionować normy kategorii i zaoferować coś nowego w tej przestrzeni” — powiedział Lumsden. „Wyjątkowy dobór ziaren i niezwykłe wtórne dojrzewanie w beczkach po sherry pomogły nam uzyskać profil sygnaturowy całkowicie unikalny dla SirDavis, odważną wyrafinowaną”.

Wspólne zaangażowanie Moët Hennessy i Knowles-Carter w dążenie do doskonałości było kluczowe dla partnerstwa i produktu. Aby potwierdzić jakość SirDavis, płyn został anonimowo zgłoszony do wielu prestiżowych konkursów alkoholi przed wprowadzeniem na rynek. SirDavis wygrał Best In Class for American Whiskey w konkursie SIP Awards 2023, przewyższając ponad 100 innych zgłoszeń w tej kategorii. Nagroda ta przyznawana jest tylko jednej marce w każdej kategorii i jest zarezerwowana dla alkoholi premium, które otrzymują najwyższe noty w swoich kategoriach i jest najwyższym uznaniem SIP od sędziów konsumenckich.

Inne godne uwagi wyniki to złoty medal (95 punktów) z konkursu New York International Spirits Competition w 2023 r. i 93 punkty z konkursu Ultimate Spirits Challenge w 2023 r.

Knowles-Carter nadzorowała również projekt butelki marki swoim wizjonerskim podejściem artystycznym – wysokiej, przyciągającej wzrok butelce z przemyślanymi elementami wzornictwa, które czynią z naczynia niepowtarzalny symbol luksusu.

Butelka SirDavis jest uderzająca i czysta, z żebrowanym szkłem, które pięknie łapie światło i podkreśla płyn. Posiada również czarny medalion z królewskim brązowym koniem, symbolizującym siłę i szacunek oraz symbolizującym Knowles-Carter Teksas korzenie.

W kolejnym nawiązaniu do południowego dziedzictwa Knowles-Carter whisky jest wykańczana, mieszana i butelkowana w jej rodzinnym stanie TeksasW przeciwieństwie do innych przejętych marek, SirDavis tworzy historię jako pierwsza marka alkoholi Moët Hennessy opracowana całkowicie wewnętrznie przez Moët Hennessy w Stany Zjednoczone. Siedziba SirDavisa mieści się w Houston, Teksas.

SirDavis sprzedaje za 89 dolarów i jest dostępny w przedsprzedaży na SirDavis.com. Produkt będzie dostępny w sprzedaży detalicznej w całych Stanach Zjednoczonych, a także na wybranych lotniskach (LAX/JFK/SFO) i w sklepach w Londyn, ParyżI Tokio W Wrzesień 2024.

O AMERYKAŃSKIEJ WHISKY SIRDAVIS

Pierwsze w swoim rodzaju wspólne przedsięwzięcie, SirDavis odzwierciedla wspólną wizję Moët Hennessy i Beyoncé Knowles-Carter dotyczącą przyszłości amerykańskiej whisky. Dzięki charakterystycznemu profilowi ​​smakowemu, który zachwyca zarówno doświadczonych koneserów whisky, jak i nowych entuzjastów, SirDavis ma misję ponownego zdefiniowania kategorii i zaproszenia nowych konsumentów, aby poczuli się mile widziani w świecie luksusowej whisky.

Wykonane z Moët Hennessy’s pięciokrotny zdobywca tytułu Mistrz Destylarni Roku w Międzynarodowym Konkursie Whisky Dr. Bill LumsdenSirDavis oferuje wyjątkowy profil smakowy, który na nowo definiuje smak amerykańskiej whisky, czerpiąc inspirację ze stylów japońskich i szkockich. W ewolucji norm kategorii, zacier SirDavis obejmuje 51% żyta i godne uwagi 49% jęczmienia. Wtórne dojrzewanie trunku w beczkach po sherry zaowocowało jedwabistym, wyrafinowanym profilem z warstwami ciemnoczerwonych owoców i przypraw, takich jak goździki i cynamon. Ta dwoistość zaokrąglania charakterystycznych pikantnych nut żyta o ustrukturyzowane smaki soczystych czerwonych owoców oferuje zupełnie nową interpretację tego trunku, odpowiednią zarówno dla koneserów, jak i nowicjuszy. Nagradzany płyn otrzymał platynę i został nazwany najlepszym w swojej klasie przez SIP Awards 2023, 95 punktów i złoto w New York International Spirits Competition 2023 oraz 93 punkty w Ultimate Spirits Challenge 2023. SirDavis jest wykańczany, mieszany i butelkowany w rodzinnym stanie Knowles-Carter Teksas.

Obserwuj SirDavisa na:
Facebook
Instagram
LinkedIn

O MARCE MOËT HENNESSY

Moët Hennessy to dział win i napojów spirytusowych LVMH, który jest również właścicielem renomowanych winnic poprzez „LVMH Vins d’Exceptions”. Moët Hennessy to grupa dwudziestu siedmiu Maisons, uznanych na całym świecie za bogactwo swoich terroir, jakość swoich produktów i kunszt, z jakim są tworzone. Od wielu lat Moët Hennessy angażuje się w swój program środowiskowy i społeczny Living Soils Living Together.

Ao Yun, Ardbeg, Armand de BrignacBelvedere, Bodega Numanthia, Chandon, Château d’Esclans, Château Galoupet, Cheval des Andes, Clos19, Cloudy Bay, Cravan, Dom Pérignon, Eminente, Glenmorangie, Hennessy, Joseph Phelps Vineyards, Krug, Mercier, Minuty, Moët & Chandon, Newtona, Ruinarta, tarasy z los Andes, Veuve Clicquot, Volcán de mi Tierra, Woodinville.

Prosimy o odpowiedzialne korzystanie z serwisu.

LINK DO POBRANIA OBRAZU

ŹRÓDŁO Moet Hennessy




Źródło

Warto przeczytać!  „Nie wiem, czy kiedykolwiek będę miał taką koordynację, jakiej chcę”