Marketing

Mondi i Baumit wprowadzają rozpuszczalny w wodzie worek na suchą mieszankę zapraw

  • 26 czerwca, 2023
  • 5 min read
Mondi i Baumit wprowadzają rozpuszczalny w wodzie worek na suchą mieszankę zapraw


Mondi
SolmixBag jest tworzony z rozpuszczalnego w wodzie papieru pakowego workowego Mondi i zużywa o 20% mniej papieru niż standardowe torby papierowe 2-warstwowe.

Mondi, światowa marka w dziedzinie zrównoważonych opakowań i papieru, wprowadza SolmixBag, rozpuszczalną w wodzie torbę stworzoną z papieru pakowego do worków dla przemysłu budowlanego. Jednowarstwowy worek papierowy stworzony do przechowywania i transportu suchych materiałów budowlanych, takich jak cement i suche zaprawy, przeznaczony do rozpuszczania w kontakcie z wodą podczas procesu mieszania – włókno opakowania po prostu integruje się z produktem, ponieważ jest mieszany.

Proces eliminuje odpady, zmniejsza koszty gospodarowania odpadami papierowymi i minimalizuje pylenie na placu budowy, ponieważ worek po prostu wkłada się do miksera bez konieczności otwierania go z przodu – poinformowała firma.

Torba jest produkowana we własnym zakresie. Worek SolmixBag jest tworzony z rozpuszczalnego w wodzie papieru pakowego Mondi i zużywa o 20% mniej papieru niż standardowe torby papierowe dwuwarstwowe. Rozwiązanie może działać na istniejących maszynach do napełniania i jest dostępne w standardowych rozmiarach, oferując klientom płynne przejście z istniejących rozwiązań. SolmixBag zapewnia taką samą wytrzymałość i okres przydatności do spożycia jak jego poprzednicy, z dobrymi wynikami drukowania zapewniającymi jakość i wyróżniający się wygląd na półce.

Warto przeczytać!  Lider ds. wiadomości RIS i sprzedaży detalicznej EnsembleIQ ogłasza wartość

Mondi współpracowało ze swoim długoletnim klientem Baumit, aby wprowadzić SolmixBag na rynek suchej mieszanki betonowej. Obie organizacje ściśle współpracowały podczas opracowywania produktu i są zaangażowane we wspieranie całej branży budowlanej w dążeniach do zmniejszenia ilości odpadów.

Ferdinand Muck, kierownik ds. międzynarodowych kluczowych klientów w firmie Mondi, mówi: „Ściśle współpracujemy z naszymi partnerami z branży materiałów budowlanych w celu wyeliminowania usuwania odpadów i pyłu, co jest korzystne zarówno dla środowiska, jak i dla pracowników na budowie. Uruchomienie SolmixBag z Baumit to ważny krok, który ma realny wpływ na zrównoważony rozwój całej branży”.

Peter Weißmann, szef R&D Dry Mix Mortar, Baumit Group, mówi: „Bliska współpraca z Mondi oznacza, że ​​mogliśmy dokładnie przetestować i przetestować te worki, a wyniki wkrótce przyniosą korzyści nowym grupom produktów. Wpływ na zrównoważony rozwój jest ogromny. Nasi klienci na placach budowy uwielbiają nową technologię ze względu na liczne korzyści – brak odpadów i zmniejszone pylenie jako dwie najważniejsze. Współpraca z zespołem Mondi była przyjemnością, ich wiedza w zakresie opakowań pozwala nam pomagać branży budowlanej w skutecznych, pozytywnych zmianach na przyszłość”.

Warto przeczytać!  Od Amitabha Bachchana po Salmana Khana — jak Navratna wykorzystuje siłę gwiazd, by realizować cele marki

Wpływ, odporność i rozwój odpowiedzialnych opakowań w szerokim regionie są codziennie kronikowane przez Pakowanie Azja Południowa.

Wielokanałowa publikacja B2B i platforma cyfrowa, taka jak Packaging South Asia, zawsze jest świadoma perspektywy nowych początków i odnowy. Jej 16-letni miesięcznik drukowany z siedzibą w New Delhi w Indiach wykazał swoje zaangażowanie w postęp i wzrost. Indyjski i azjatycki przemysł opakowaniowy wykazał się odpornością w obliczu ciągłych wyzwań w ciągu ostatnich trzech lat.

Przedstawiając nasz plan wydawniczy na rok 2023, wzrost realnego PKB Indii w roku finansowym kończącym się 31 marca 2023 r. wyniesie 6,3%. Wzrost przemysłu opakowaniowego przekroczył wzrost PKB, nawet jeśli uwzględniono inflację w ciągu ostatnich trzech lat.

Zdolność produkcyjna folii elastycznej w Indiach wzrosła o 33% w ciągu ostatnich trzech lat. Biorąc pod uwagę złożone zamówienia, spodziewamy się wzrostu mocy produkcyjnych o kolejne 33% w latach 2023-2025. Możliwości w opakowaniach jednostkowych, tekturze falistej, aseptycznych opakowaniach płynnych i etykietach wzrosły podobnie. Liczby są pozytywne dla większości gospodarek w regionie – nasza platforma w coraz większym stopniu dociera do nich i ma na nie wpływ.

Nawet biorąc pod uwagę zakłócenia w łańcuchach dostaw, ceny surowców oraz wyzwania związane z odpowiedzialnym i zrównoważonym pakowaniem, opakowania we wszystkich swoich kreatywnych formach i celach mają znaczne możliwości rozwoju w Indiach i Azji. Nasz kontekst i zasięg obejmują cały łańcuch dostaw opakowań – od koncepcji do półki sklepowej i dalej – do zbiórki odpadów i recyklingu. Docieramy do właścicieli marek, menedżerów produktów, dostawców surowców, projektantów i przetwórców opakowań oraz podmiotów zajmujących się recyklingiem.

Warto przeczytać!  Walka Apple o ochronę prywatności wstrząsnęła reklamą cyfrową. Oto, jak marketerzy mogą prosperować w świecie bez plików cookie, od eksperta.

W tym, co prawda, rozdrobnionym i teksturowanym terenie, jest to właściwy czas, aby zaplanować swój udział i komunikację wsparcia marketingowego – w naszej wpływowej i wysoce ukierunkowanej platformie biznesowej. Powiedz nam, czego potrzebujesz. Rozmawiaj i pisz do naszych zespołów redakcyjnych i reklamowych! Reklama ads1@ippgroup.in , redakcja info@ippgroup.in oraz subskrypcja na adresscription@ippgroup.in

– Naresh Khanna

Zapisz się teraz


Źródło