Technologia

MSP Tech Pods, odcinek 1: HP Nitish Singal mówi o dostosowywaniu urządzeń do gier do potrzeb konsumentów i nadchodzących funkcjach, urządzeniach

  • 28 marca, 2023
  • 4 min read
MSP Tech Pods, odcinek 1: HP Nitish Singal mówi o dostosowywaniu urządzeń do gier do potrzeb konsumentów i nadchodzących funkcjach, urządzeniach


https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/03/MSP-Tech-Pods-odcinek-1-HP-Nitish-Singal-mowi-o.png

MySmartPrice niedawno uruchomił nową inicjatywę o nazwie Tech Pods, która jest podcastem, w którym przedstawiciele marek łączą się z nami i naszymi czytelnikami, aby dzielić się szczegółami na temat swojej marki, filozofii, ideologii i tego, co dzieje się za kulisami, aby produkt odniósł sukces.

Podczas inauguracyjnego sezonu MSP Tech Pods był z nami Nitish Singal, który kieruje działem produktów konsumenckich lub komputerami konsumenckimi dla HP w Indiach. W rozmowie z nami Nitish zdradził wiele na temat wizji HP, zmian przed i po pandemii, a także preferencji konsumentów i wiele więcej. Tak więc, bez dalszych ceregieli, sprawdźmy, co miał do powiedzenia w pierwszym odcinku MSP Tech Pods.

Jak HP podchodzi do rynku konsumenckiego?

Nitish ujawnił, że HP jako marka jest pewnie osadzona na rynku indyjskim. To dlatego, że HP zawsze koncentrował się na swoich klientach. Twierdzi, że HP sprawia, że ​​jego produkt jest odpowiedni dla klientów w Indiach. Nitish wyjaśnił to na przykładzie, że w erze przed pandemią każdy miał komputery PC, które były zawsze włączone i podłączone do Internetu. Tak więc jego zespół rozpoczął pracę nad głównym produktem, który zawiera gniazdo SIM.

Warto przeczytać!  From Nothing Phone (2) do OnePlus Nord 3: najbardziej oczekiwane telefony wprowadzone na rynek w czerwcu 2023 r

Ponadto ujawnił, że aby dać konsumentom to, czego chcą, HP zapytał użytkowników, jakie konfiguracje chcieliby zobaczyć za pośrednictwem uchwytów mediów społecznościowych, takich jak Twitter, i odpowiednio zbudował produkt. Klient jest więc zadowolony z zakupu.

Możesz także posłuchać pełnego audio podcastu, klikając tutaj.

Jak sytuacja zmieniła się w HP po pandemii?

Ze względu na pracę z domu i zajęcia online komputery stały się częścią życia każdego z nas w czasie pandemii. Nitish twierdzi, że komputery osobiste przestały być pojedynczym komputerem dla każdej rodziny, a stały się komputerem na osobę. Ponadto mówi, że kupujący mają teraz określone wymagania dotyczące tego, co chcą teraz kupić. Ich wymagania i listy życzeń są teraz konkretne.

„Spełnianie oczekiwań użytkowników to nowe wyzwanie dla HP”, mówi Nitish w MSP Tech Pods. Każdy użytkownik spędza teraz więcej czasu przy swoim komputerze stacjonarnym lub laptopie w porównaniu z tym, co robił przed pandemią.

Co ekosystem gier oznacza dla HP?

Gry stały się ogromną branżą od 2018 roku. Od tego czasu marki smartfonów i komputerów PC wykorzystują tę okazję jako wielką okazję do reklamowania swoich produktów. Nitish ujawnia, że ​​gry to również duży segment dla HP.

Warto przeczytać!  The Morning After: werdykt w sprawie Google Pixel Fold

Obecnie Indie mają około 400 milionów graczy, a HP uważa, że ​​liczby te będą tylko rosnąć. Jednak Nitish ujawnia, że ​​HP po prostu nie chce skupiać się na urządzeniach przeznaczonych wyłącznie do gier, ale na czymś, co pozwala graczom odkrywać więcej i robić wiele rzeczy. HP Omen to popularna seria laptopów firmy przeznaczona zarówno dla entuzjastów gier, jak i dla innych użytkowników.

Aby poprawić wrażenia z gry, firma HP skupiła się na rozmiarze ekranu urządzeń do gier, zgodnie z preferencjami ujawnionymi w niedawno przeprowadzonym badaniu dotyczącym środowiska gier. Zwiększono częstotliwość odświeżania, aby zapewnić płynne wrażenia.

Nitish twierdzi, że podczas gdy wydajność jest jednym z kluczowych czynników w grach, kluczowe znaczenie ma również rozpraszanie ciepła. Firma wykorzystuje technologię zwaną chłodzeniem opartym na zawartości, która zapewnia stałą optymalizację urządzenia.

Co to jest produkt wart swojej ceny według HP?

W porównaniu z sytuacją sprzed dwóch, trzech lat cena komputera do gier spadła do poziomu sprzed lat. Zapytany, jak to wpływa na HP, Nitish powiedział, że jest to również ważny czynnik dla nich. Ponieważ indyjscy konsumenci są świadomi wartości, nie szukają najtańszego lub najlepszego produktu, ale czegoś, co oferuje dużą wartość.

Warto przeczytać!  Następny model Meta gen-AI Llama 3 zostanie wprowadzony na rynek w przyszłym miesiącu | Wiadomości technologiczne


Źródło