Marketing

Mutinex ogłasza platynową umowę partnerską z dentsu

  • 26 kwietnia, 2023
  • 5 min read
Mutinex ogłasza platynową umowę partnerską z dentsu


Mutinex (MMM), program dostarczający platformę do modelowania miksu rynkowego grupom agencji i ich klientom, ogłosił platynowe partnerstwo z firmą Dentsu, która została ich wyłącznym partnerem przy uruchamianiu agencji.

Platforma wykorzystuje dane medialne i zewnętrzne, od wzrostu stóp procentowych po pogodę, do oceny zwrotu z inwestycji w działania marketingowe i pomagania klientom w podejmowaniu lepszych decyzji dotyczących inwestycji marketingowych.

Mutinex niedawno zamknął rundę finansowania typu seed w wysokości 5 milionów dolarów, wycenioną na 37 milionów dolarów i analizuje wydatki na media w wysokości ponad 1 miliarda dolarów rocznie.

Platforma Mutinex GrowthOS została stworzona, aby oferować agencjom i klientom dostęp do platformy, która kieruje decyzjami marketingowymi i zapewnia, że ​​miks kanałów pracuje tak ciężko, jak to tylko możliwe dla budżetu medialnego klientów, zapewniając najwyższy zwrot z inwestycji. W przeciwieństwie do tradycyjnych modeli ekonometrycznych, które są kosztowna w produkcji i trudna w utrzymaniu, platforma GrowthOS może szybko analizować zachowania konsumentów i reagować na najlepsze wyniki klientów na dzisiejszym rynku.

Portfolio mediów Dentsu ANZ, które w imieniu klientów zawiera transakcje w mediach o wartości ponad 1 miliarda dolarów, jest pierwszą australijską i nowozelandzką firmą medialną, która przystąpiła do programu, współpracując na wyłączność z Mutinex, aby zapewnić sobie dostęp do wglądu w cały rynek i danych, które można używane, aby pomóc klientom zrozumieć i szybko i skutecznie reagować na trendy rynkowe i branżowe.

Warto przeczytać!  Prawdziwa gwiazda Big Vape Netflixa? Strategia marketingowa Juula

Umowa zapewni dentsu i kwalifikującym się klientom dostęp do Mutinex GrowthOS, a dział medialny dentsu będzie mógł natychmiast przeglądać informacje i dane dotyczące całego rynku w całej bazie klientów. Dentsu otrzyma szkolenie i akredytację w zakresie stosowania wyników modelowania wzrostu w media planach, a także dostęp do skalowanych integracji danych dla kwalifikujących się klientów. Firma Mutinex chciała nawiązać współpracę z agencją, która ma bazę klientów i wiedzę techniczną, aby zmaksymalizować potencjał swoich produktów i usług, umożliwiając nowym grupom klientów skorzystanie z innowacyjnego podejścia do modelowania miksu rynkowego.

Danny’ego Bassa, dyrektor generalny ds. mediów, dentsu ANZ, mówi: „Współpraca z Mutinex w ten sposób zmienia reguły gry. Nigdy wcześniej grupa holdingowa ANZ nie zleciła niezależnej i zewnętrznej analizy na taką skalę.

„Jako szef działu mediów z pasją dbam o to, abyśmy zawsze wyprzedzali potrzeby klientów, a dostęp do najlepszych narzędzi do modelowania jest tego częścią. Nasi ludzie w

Merkle i ambitny zespół Mutinex razem pozwalają nam jak najlepiej wpływać na wyniki naszych klientów i wspierać ich zaufanie do zarządu. Obecne czasy są trudne dla klientów i budżetów, a naszym zadaniem jest pomóc im utrzymać się na szczycie dzięki solidnemu myśleniu i solidnemu planowaniu mediów”.

Warto przeczytać!  5 sposobów, w jakie marketerzy mogą wykorzystać ChatGPT – i przyszłość generatywnej sztucznej inteligencji w marketingu | Tabuola | Otwórz mikrofon

Zarówno Mutinex, jak i dentsu głęboko wierzą, że przyszłość dostarczania agencji modelowania miksu rynkowego leży w rodzaju rozwiązania platformy oferowanego przez Mutinex wraz z wiedzą strategów medialnych i nabywców.

Mutinex wyróżnia się ofertą modeli podstawowych, które pochłaniają ogromne ilości ogólnych danych, które można następnie przeszkolić pod kątem określonych zadań. Dla klientów dentsu dołączających do firmy oznacza to, że nie trzeba tracić czasu na budowanie i aktualizowanie skomplikowanych, dostosowanych do potrzeb modeli.

Henryk Innis
, współzałożyciel i dyrektor generalny Mutinex, powiedział: „Ta pierwsza platynowa umowa partnerska wzmacnia potężny potencjał zmiany sposobu, w jaki firmy świadczące usługi skalowane wykorzystują modele bazowe oparte na sztucznej inteligencji, aby osiągać lepsze wyniki. Modele sztucznej inteligencji połączone z ludzką pomysłowością to przyszłość doskonałego podejmowania decyzji przez klientów.

„Z niecierpliwością czekamy na Danny’ego, Richarda Pooka, Jamesa Morgana, Brendana Dowlinga i szerszy zespół dentsu, którzy wykorzystają naszą technologię i dane decyzyjne, aby stale poprawiać zwroty z inwestycji w media na rynku ANZ”.

Ze swojej strony Mutinex spodziewa się stopniowego wzrostu bazy klientów za pośrednictwem dentsu.

Warto przeczytać!  Strategia marketingowa i marketing mix Audi (4P)

Innis powiedział: „Kiedy chcieliśmy zawrzeć tę umowę, staraliśmy się zrozumieć, w jaki sposób MROI jest brane pod uwagę w kontekście agencji medialnej. Firma Dentsu wykazała się głębokim zrozumieniem tego, jak zastosować dane MROI do zasad planowania mediów i przełożyć je na doskonałe wyniki dla swoich klientów”.

„Współpraca z dentsu nie zmieni żadnych wspaniałych relacji, jakie mamy z obecnymi klientami Mutinex. Nie oznacza to również, że nasi klienci w innych agencjach doświadczą zmieniającego się poziomu usług. To, co pozwala nam zrobić, to udoskonalić nasze stosunki robocze z agencjami w bardziej sformalizowany sposób. Cieszymy się, że wkrótce rozszerzymy program partnerski” – dodał.

Górne zdjęcie: Henry Innis i Danny Bass




Źródło