Marketing

Mutinex uruchamia nowy platynowy program partnerski z dentsu jako wyłącznym partnerem wdrożeniowym agencji

  • 27 kwietnia, 2023
  • 5 min read
Mutinex uruchamia nowy platynowy program partnerski z dentsu jako wyłącznym partnerem wdrożeniowym agencji


Mutinex, start-up zajmujący się modelowaniem miksu rynkowego (MMM) AI i lider rynku, ogłosił dziś swoje Platinum Partnership, pierwszy tego rodzaju program dostarczający platformę do modelowania miksu rynkowego grupom agencji i ich klientom, z udziałem dentsu jako wyłącznej agencji wprowadzającej na rynek partner.

Mutinex jest liderem rynku w modelowaniu miksu rynkowego, który wykorzystuje dane medialne i zewnętrzne, począwszy od wzrostu stóp procentowych, a skończywszy na pogodzie, w celu oceny zwrotu z inwestycji w działania marketingowe i pomagania klientom w podejmowaniu lepszych decyzji dotyczących inwestycji marketingowych. Mutinex niedawno zamknął rundę finansowania zalążkowego o wartości 5 milionów dolarów, wycenioną na 37 milionów dolarów i analizuje ponad 1 miliard dolarów wydatków na media rocznie.

Platforma Mutinex GrowthOS została stworzona, aby oferować agencjom i klientom dostęp do platformy, która kieruje decyzjami marketingowymi i zapewnia, że ​​miks kanałów pracuje tak ciężko, jak to tylko możliwe dla budżetu medialnego klientów, zapewniając najwyższy zwrot z inwestycji. W przeciwieństwie do tradycyjnych modeli ekonometrycznych, które są kosztowna w produkcji i trudna w utrzymaniu, platforma GrowthOS może szybko analizować zachowania konsumentów i reagować na najlepsze wyniki klientów na dzisiejszym rynku.

Warto przeczytać!  Absolut® ogłasza nową amerykańską współpracę z Ocean Spray®

Portfolio medialne Dentsu ANZ, które w imieniu klientów zawiera transakcje w mediach o wartości ponad 1 miliarda dolarów, jest pierwszą australijską i nowozelandzką firmą medialną, która przystąpiła do programu, współpracując na wyłączność z Mutinex, aby zapewnić sobie dostęp do wglądu w cały rynek i danych, które można używane, aby pomóc klientom zrozumieć i szybko i skutecznie reagować na trendy rynkowe i branżowe.

Umowa zapewni dentsu i kwalifikującym się klientom dostęp do Mutinex GrowthOS, a dział medialny dentsu będzie mógł natychmiast przeglądać informacje i dane dotyczące całego rynku w całej bazie klientów. Dentsu otrzyma szkolenie i akredytację w zakresie stosowania wyników modelowania wzrostu w media planach, a także dostęp do skalowanych integracji danych dla kwalifikujących się klientów. Firma Mutinex chciała nawiązać współpracę z agencją, która ma bazę klientów i wiedzę techniczną, aby zmaksymalizować potencjał swoich produktów i usług, umożliwiając nowym grupom klientów skorzystanie z innowacyjnego podejścia do modelowania miksu rynkowego.

Danny Bass, dyrektor generalny ds. mediów w firmie dentsu ANZ, mówi: „Taka współpraca z Mutinex to rewolucja. Nigdy wcześniej grupa holdingowa ANZ nie zleciła niezależnej i zewnętrznej analizy na taką skalę.

Warto przeczytać!  Pytania i odpowiedzi z Bridget Seay, dyrektorem wykonawczym epocrates ds. doświadczenia klienta i doradztwa handlowego

„Jako szef działu mediów z pasją dbam o to, abyśmy zawsze wyprzedzali potrzeby klientów, a dostęp do najlepszych narzędzi do modelowania jest tego częścią. Nasi ludzie w Merkle i ambitny zespół w Mutinex razem pozwalają nam jak najlepiej wpływać na wyniki naszych klientów i wspierać ich zaufanie do zarządu. Obecne czasy są trudne dla klientów i budżetów, a naszym zadaniem jest pomóc im utrzymać się na szczycie dzięki solidnemu myśleniu i solidnemu planowaniu mediów”.

Zarówno Mutinex, jak i dentsu są głęboko przekonani, że przyszłość dostarczania agencji modelowania miksu rynkowego leży w typie platformy oferowanej przez Mutinex wraz z wiedzą strategów medialnych i nabywców. Mutinex wyróżnia się ofertą modeli podstawowych, które pochłaniają ogromne ilości ogólnych danych, które można następnie przeszkolić pod kątem określonych zadań. Dla klientów dentsu dołączających do firmy oznacza to, że nie trzeba tracić czasu na budowanie i aktualizowanie skomplikowanych, dostosowanych do potrzeb modeli.

Henry Innis, współzałożyciel i dyrektor generalny Mutinex, mówi: „Ta pierwsza platynowa umowa partnerska wzmacnia ogromny potencjał zmiany sposobu, w jaki firmy świadczące usługi skalowane wykorzystują modele bazowe oparte na sztucznej inteligencji, aby osiągać lepsze wyniki. Modele sztucznej inteligencji połączone z ludzką pomysłowością to przyszłość doskonałego podejmowania decyzji przez klientów.

Warto przeczytać!  Instacart współpracuje z Roku, aby lepiej mierzyć strumieniowe reklamy telewizyjne

Z niecierpliwością czekamy na Danny’ego, Richarda Pooka, Jamesa Morgana, Brendana Dowlinga i szerszy zespół dentsu, którzy wykorzystają naszą technologię i dane decyzyjne, aby stale poprawiać zwroty z inwestycji w media na rynku ANZ”.

Ze swojej strony Mutinex spodziewa się stopniowego wzrostu bazy klientów za pośrednictwem dentsu. „Kiedy chcieliśmy zawrzeć tę umowę, staraliśmy się zrozumieć, w jaki sposób MROI jest brane pod uwagę w kontekście agencji medialnej. Firma Dentsu wykazała się głębokim zrozumieniem tego, jak zastosować dane MROI do zasad planowania mediów i przełożyć je na doskonałe wyniki dla swoich klientów”. mówi Innis.

„Współpraca z dentsu nie zmieni żadnych wspaniałych relacji, jakie mamy z obecnymi klientami Mutinex. Nie oznacza to również, że nasi klienci w innych agencjach doświadczą zmieniającego się poziomu usług. To, co pozwala nam zrobić, to udoskonalić nasze stosunki robocze z agencjami w bardziej sformalizowany sposób. Cieszymy się, że wkrótce rozszerzymy program partnerski”.


Źródło