Podróże

Myślisz o wypróbowaniu van life? Zobacz wnętrze przerobionego mercedesa sprintera tej pary – i dowiedz się, dlaczego porzucili życie vana

  • 1 lipca, 2023
  • 7 min read
Myślisz o wypróbowaniu van life?  Zobacz wnętrze przerobionego mercedesa sprintera tej pary – i dowiedz się, dlaczego porzucili życie vana


Austin i Melanie Shoecraft stoją przed swoją furgonetką z drzewami w tle

Austin i Melanie w swoim przerobionym mercedesie.Buty Melanie Hershman

  • Austin Shoecraft i Melanie Hershman Shoecraft przekształcili furgonetkę Mercedesa w mobilny mały dom.

  • Para, obaj inżynierowie oprogramowania, spędziła 11 miesięcy podróżując i pracując w swojej furgonetce.

  • Opowiedzieli, jak znaleźli miejsca na obóz, pozostali w kontakcie i napotkali problemy.

Austin Shoecraft i Melanie Hershman Shoecraft byli zainteresowani pracą podczas podróży przez kilka lat. Kiedy wybuchła pandemia, zaczęli szukać sposobów na urzeczywistnienie tego pomysłu.

W czerwcu 2021 roku kupili furgonetkę Mercedes Sprinter za około 60 000 USD i przerobili ją na mobilny mały dom.

W 2022 roku para spędziła 11 miesięcy podróżując i pracując w furgonetce, odwiedzając wodospad Niagara, Montreal i Quebec City w Kanadzie oraz Teksas, Nowy Orlean i Atlantę w USA.

Swoimi doświadczeniami z pracy w trasie podzielili się z Insiderem.

Inżynierowie oprogramowania wydali na furgonetkę łącznie około 165 000 USD.

Melanie Hershman Shoecraft na łóżku widziana przez bagażnik sprintera

Buty Melanie Hershman

Para powiedziała, że ​​wydali na furgonetkę blisko 60 000 dolarów, w tym podatki i opłaty.

Zapłacili konstruktorowi około 90 000 dolarów za części i robociznę oraz dodatkowe 15 000 dolarów za niektóre dodatki, w tym stopnie boczne, niestandardowy drążek do podciągania i nową jednostkę główną.

„Zapewniliśmy, że mamy miejsca do pracy, w których oboje możemy siedzieć, pracować i odbywać spotkania” – powiedziała Melanie Insiderowi.

Powiedzieli, że zaciągnęli pożyczkę na sfinansowanie furgonetki i kosztów przeróbki.

Ich miesięczne koszty wyniosły około 3500 USD za gaz, jedzenie i opłaty za kemping, powiedzieli.

Sprinter z otwartymi drzwiami, ale zakrywa je siatka

Buty Melanie Hershman

Para powiedziała, że ​​pobyt na kempingach kosztuje około 30 dolarów za noc, ale lepsze stawki przy pobycie dłuższym niż jedna noc.

Warto przeczytać!  Dlaczego to duże miasto w USA jest jednym z moich ulubionych miejsc podróży w pojedynkę

Dodali, że często jedli w restauracjach lub kupowali jedzenie w lokalnych sklepach spożywczych.

„Nasze miesięczne koszty były dość porównywalne z tym, co płaciliśmy za wynajem w Bostonie czy Nowym Jorku, kiedy mieszkaliśmy w tych miastach” – powiedziała Melanie.

„To zdecydowanie wyższy poziom tego, co ludzie robią i w żadnym wypadku nie musisz wydawać tego, co zrobiliśmy” — powiedział Austin, dodając, że można to zrobić „o wiele, znacznie taniej”.

Austin odkrył konwersje samochodów dostawczych w YouTube podczas pandemii.

Austin stojący przed bagażnikiem sprintera i patrzący na łóżko

Buty Melanie Hershman

Austin zainteresował się konwersjami vanów i autobusów szkolnych podczas pandemii.

Para powiedziała, że ​​następnie zaczęli badać małe konwersje domów lub kamperów, w których mogliby pracować i podróżować po kraju.

Ich pracodawcy byli elastyczni i wspierali pracę zdalną.

Melanie pracuje na zewnątrz na ławce z widokiem na morze

Buty Melanie Hershman

Melanie powiedziała, że ​​rozmawiali ze swoimi firmami o swoim pomyśle iw pełni je poparli.

„Na szczęście byli elastyczni”, powiedziała, dodając, że „nasze godziny pracy pozostały dość podobne do tych, które były, gdy pracowaliśmy w biurze domowym”.

Powiedziała, że ​​ich firmy były również elastyczne w kwestii spotkań, pozwalając im dołączyć bez włączonych kamer lub zmiany harmonogramu, jeśli mieli słabe połączenie lub prowadzili samochód.

Mieli trzy rodzaje połączeń internetowych, aby zapewnić im łatwą pracę.

Obszar roboczy w furgonetce z laptopem na biurku

Buty Melanie Hershman

30-letni Austin i 29-letnia Melanie mieli specjalne gniazdka do zasilania swoich laptopów, aby mogli je wygodnie ładować przez cały dzień bez włączania falownika.

„Mieliśmy trzy formy łączności komórkowej lub internetowej. Mieliśmy WeBoost do ulepszenia naszej usługi komórkowej” – powiedział Austin.

„Mieliśmy dwa hotspoty: jeden w Verizon i jeden w T-Mobile, a także wzmacniacz do tego. Mieliśmy też Starlink” – dodał.

Warto przeczytać!  10 miejsc do podróży, które przypominają popularne miejsca w Europie, ale są znacznie tańsze

Zabrali ze sobą również mobilny router komórkowy, aby zwiększyć zasięg połączenia za pomocą anteny.

Furgonetka miała również zewnętrzną przechowalnię rowerów.

Austin stoi przed bagażnikiem furgonetki, na którym widnieją rowery

Buty Melanie Hershman

Jeśli potrzebowali podłączenia do prądu, klimatyzacji lub po prostu chcieli zostać przez jakiś czas w jednym miejscu, Austin powiedział, że zarezerwują kempingi.

„Jeśli było gorąco, lepiej było mieć kemping, na którym moglibyśmy naładować i włączyć klimatyzację na noc, abyśmy mogli dobrze spać i wygodnie pracować” – powiedział.

Melanie i Austin korzystali z aplikacji, aby znaleźć wolne miejsca do parkowania i pobytu.

Widok z przodu furgonetki Mercedes sprinter

Buty Melanie Hershman

Korzystali z różnych aplikacji, aby wyszukiwać kempingi, sprawdzać łączność z Internetem i wyszukiwać bezpłatne miejsca noclegowe.

„Użyliśmy naprawdę fajnej aplikacji o nazwie HarvestHost, która pozwala zarezerwować noc lub dwie w obiekcie, który jest w aplikacji” – powiedziała Melanie. „Często były to winiarnie, farmy lub browary i pobyt jest bezpłatny, ale jedyną prośbą jest pomoc we wspieraniu biznesu. W ten sposób mogliśmy zobaczyć wiele naprawdę fajnych lokalnych firm”.

Znająca się na technologii para powiedziała, że ​​korzystała również z aplikacji o nazwie Valley, która przypomina Airbnb dla podjazdów, umożliwiając użytkownikom ich wynajmowanie.

Życie i praca w furgonetce „nie pomagały” w zachowaniu równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.

Podwójny obszar z otwartym bagażnikiem ukazujący widok na naturę

Buty Melanie Hershman

Para walczyła o osiągnięcie dobrej równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, ponieważ byli w ruchu „za dużo” – powiedział Austin.

Często budzili się, jechali przez kilka godzin, pracowali przez osiem godzin, a potem jechali jeszcze przez kilka godzin – co „zebrało swoje żniwo” – powiedział.

„Nigdy nie udało nam się znaleźć idealnej równowagi między pracą a podróżowaniem. Ale myślę, że to było naprawdę fajne doświadczenie, móc pracować cały dzień, a potem tej nocy zwiedzać miasto” — powiedziała Melanie.

Warto przeczytać!  Czas zamienić projektowanie urbanistyczne skoncentrowane na samochodach na planowanie przyjazne dla pieszych i rowerzystów

„To było wyczerpujące i myślę, że możliwość wyboru własnych godzin z pewnością bardziej nadawałaby się do takiego stylu życia” – dodała.

Jeden z ich najgorszych dni miał miejsce, gdy ich toaleta została zaatakowana przez muchy.

Austin pracuje na ławce przed furgonetką sprintera

Buty Melanie Hershman

Para napotkała kilka wyzwań podczas swoich podróży, w tym czas, gdy kompostowa toaleta furgonetki została zaatakowana przez muchy.

Innym razem mieli problemy z połączeniem internetowym z powodu pogody.

„W tym tygodniu byłam na dyżurze w mojej firmie i strona internetowa przestała działać, więc musiałam być online i być w kontakcie” – powiedziała Melanie. „Na szczęście moja firma była naprawdę wyrozumiała i ktoś inny wkroczył z pomocą”.

W furgonetce zawsze wydawało się, że coś idzie nie tak.

Furgonetka sprintera z otwartymi bocznymi drzwiami w lesie

Buty Melanie Hershman

Para powiedziała, że ​​problemy, z którymi się borykali, czy to zainfekowana toaleta, czy zablokowane drzwi, „popchnęły nas do bycia lepszymi”, w wyniku czego stali się bardziej zorganizowani i bardziej elastyczni.

„W grę wchodziło wiele rozwiązywania problemów”, powiedziała Melanie, dodając, że „jest to trochę zabawne, jeśli lubisz naprawiać rzeczy, ale to na tobie rośnie”.

Powiedziała jednak, że wszystko jest „do opanowania” i było więcej wzlotów niż upadków.

Sprzedali furgonetkę za 130 000 dolarów.

Furgonetka z daleka w pobliżu małego jeziora

Buty Melanie Hershman

Para powiedziała, że ​​kochają życie w furgonetce, ale postanowili przenieść się z powrotem do mieszkania w Ithaca w stanie Nowy Jork, po tym jak Melanie została przyjęta na program MBA.

„Ważne było, abyśmy byli przez jakiś czas w jednym miejscu” – powiedziała.

„Postanowiliśmy przestawić się na komfort mieszkania zamiast furgonetki, kiedy jestem w tym programie, ale zdecydowanie było naprawdę zabawnie, kiedy to robiliśmy”.

Przeczytaj oryginalny artykuł na Insider


Źródło