Najnowsza seria biżuterii NeverNoT: Travel Charms
Od czasu do czasu opracowywany jest element biżuterii, który oddaje nasze wspólne marzenia, emocje, przygody i to, co mamy nadzieję, będzie oznaczać wyjątkowy moment lub chwile w naszym życiu. Tak jest w przypadku trójwymiarowych zawieszek do bagażu z kamieni szlachetnych i złota marki NeverNoT. NeverNoT ma siedzibę w Londynie, ale jest noszony na całym świecie i podróżuje po całym świecie, podobnie jak twórcy, którzy za nim stoją. Cała kolekcja opowiada o radosnym życiu i noszeniu biżuterii przez cały czas, a nie o jej noszeniu i przechowywaniu w pudełku lub sejfie.
Ta nowa seria przedstawia ludzi powracających do swojego życia i podróżujących częściej, często do dalszych miejsc, które chcieli odwiedzić przed pandemią. Walizka NeveNoT oddaje to w tematycznych zawieszkach do walizek stworzonych ze złota i twardych kamieni: malachitu, agatu w kształcie byka, czarno-białej masy perłowej, lapisu i opalu z diamentowymi akcentami.
Z siedzibą w Londynie Nina Dzhokhadze, współzałożycielka marki, wyjaśnia inspirację: „Wpłynęła na nas możliwość ponownego podróżowania, wakacje, na które czekamy, ekscytujące loty do naszych najbardziej upragnionych miejsc. Miesza się to z oczekiwaniem na malownicze wybrzeże i zachody słońca lub odkrywaniem podczas zwiedzania starożytnej architektury i rodzimego piękna, które ujawnia każde odwiedzane przez nas miejsce”.
Dzhokhadze przedstawia więcej szczegółów na temat impulsu do powstania kolekcji: „Natia Chkhartishvili i ja jesteśmy współzałożycielami NeverNoT. Jednak mieszkamy w różnych miejscach (mieszkam w Londynie i Natii, w Gruzji/Europie Wschodniej). Mimo to widujemy się podczas podróży, często spotykając się na lotniskach i w podróży, co również wpłynęło na ten serial. Natia uwielbia charakterystyczne walizki i oboje mamy słabość do jasnych kolorów”.
W tej serii duet zapożyczył nostalgię i kicz z bagaży pokrytych naklejkami z całego świata. Jest to rozszerzenie optymistycznego, czasem kapryśnego podejścia do biżuterii NeverNoT i, jak mówi Dzhokhadze, „odnosi się również do każdego, kto kocha podróżować”.
Walizki reprezentują różne miejsca docelowe, a każda z nich ma swoją nazwę. Dżochadze opisuje wybór z nich:
„Opalowa walizka jest odzwierciedlona w „Beach Escape”, ponieważ przypomina błękitną wodę morza i krystalicznie czyste widoki na plażę”.
„Styl malachitowy sugeruje„ Przygody amazońskie ”, nazwane na cześć lasów amazońskich w Brazylii”.
„Walizka z białego złota i czarnej masy perłowej nosi nazwę „Powder Snow”, co oznacza wyjazdy na narty i snowboard”.
„Walizka Tigers Eye, nazwana „Safari Heat”, jest charakterystyczna dla afrykańskich przygód na safari”.
Jeśli planujesz wkrótce podróż lub możesz wiązać się z pakowaniem, podróżą lub jednym z tych miejsc, jeden lub więcej z tych charmsów będzie idealnym dodatkiem do Twojej kolekcji biżuterii.
Obserwuj mnie na Świergot lub LinkedInie. Wymeldować się moja strona internetowa.