Marketing

Najtrudniejsza zmiana zachowań zdrowotnych ludzi

  • 15 marca, 2023
  • 3 min read
Najtrudniejsza zmiana zachowań zdrowotnych ludzi


Każdego roku znaczna liczba projektów jest planowana i realizowana przez organizacje nastawione na zysk i organizacje non-profit w celu rozwiązania jednego lub innego problemu zdrowia publicznego lub osobistego na całym świecie. W większości przypadków organizacje te zwracały uwagę na wiedzę, postawy i praktyki zdrowotne ludzi, wydając ogromne pieniądze na korygowanie ich niezdrowych zachowań. Pomimo różnych interwencji na poziomie lokalnym, krajowym, regionalnym i globalnym, choroby różnego typu nadal rozprzestrzeniają się w różnych proporcjach. Na przykład, pomimo licznych strategicznych kampanii marketingowych i promocji zdrowia, zaburzenia zdrowia psychicznego pozostają jedną z najbardziej rozpowszechnionych chorób na świecie od 100 roku pne.

Na przykład zmuszanie ludzi do przyjmowania leków, zmniejszania ryzykownej aktywności seksualnej i promowania aktywności fizycznej było przez lata trudne dla pracowników służby zdrowia. Jest to najbardziej zauważalne w krajach rozwijających się i powoduje wzrost zapotrzebowania na pracowników służby zdrowia w zakresie zdobywania umiejętności i wiedzy w zakresie krytycznej zmiany zachowań. W poprzedniej analizie nasz analityk zbadał strategiczne notatki, które pracownicy służby zdrowia i ich pokrewni eksperci mogą rozważyć w celu promocji zdrowia. W bieżącym artykule nasz analityk przygląda się roli modelu planowania całego procesu w inicjowaniu i wykonywaniu wysiłków na rzecz zmiany przyjmowania przez ludzi właściwych zachowań zdrowotnych.

Warto przeczytać!  MASCO CORP /DE/ Dyskusja kierownictwa i analiza sytuacji finansowej i wyników operacji. (formularz 10-K)

Zarządzanie projektami ma kluczowe znaczenie w promocji zdrowia i społecznym marketingu zdrowia. Tak jak są sprawy do zarządzania, tak istnieją metody zarządzania projektami. Zazwyczaj ważne kroki obejmują wstępne planowanie, ocenę sytuacji, identyfikację celów, odbiorców i celów, identyfikację strategii, działań i zasobów, opracowanie wskaźników i przegląd planów programu. Na etapie wstępnego planowania priorytetem są gromadzenie i interpretacja danych, zapewnienie udziału interesariuszy, przydział czasu, zapewnienie pieniędzy i innych zasobów oraz podejmowanie decyzji.

  • Dołączyć Syndykat kapitałowy Tekedia który rozpocznie się 8 kwietnia i posiadać część najlepszych afrykańskich startupów. Dowiedz się więcej na ta jedna strona.
  • Tekedia Mini-MBA (5 czerwca – 2 września 2023) otwiera NOWE zapisy; pokonuj ranne ptaki, aby uzyskać zniżki, rejestrując się Tutaj.

Pięć etapów modelu Całkowitego Planowania Procesów to zakres, opracowanie, wdrożenie, ocena i kontynuacja. Problem jest określony, zaangażowani są ważni interesariusze, identyfikowani są potencjalni odbiorcy, a zakres obejmuje wstępne cele behawioralne. Dodatkowo opracowywane są koncepcje, które pomogą odbiorcom osiągnąć najwyższy poziom zmiany zachowań. Propozycja kampanii jest testowana w drugim etapie, badając mieszankę marketingu społecznościowego, bariery dla zmian, znajdowanie zachęt lub nagród, segmentację docelowych odbiorców, a następnie dopracowywanie celów i zadań. Na tym etapie nadal wybierane są wskaźniki sukcesu, a elementy kampanii są wstępnie testowane, ulepszane i dostosowywane. Interwencja uruchamiana jest w trzecim etapie realizacji. Pomiar wpływu odbywa się na etapie oceny. Ponieważ bycie proaktywnym jest niezbędne do osiągnięcia sukcesu, ten etap (monitorowanie i ewaluacja) trwa od początku projektu do jego zakończenia. Ostatnim etapem jest kontynuacja, która zachęca do przejścia od skutków krótkoterminowych do średnio- i długoterminowych w wyniku kluczowych działań ewaluacyjnych.


Źródło