Marketing

Najważniejsze prognozy branży turystycznej na 2023 rok

  • 3 stycznia, 2023
  • 7 min read
Najważniejsze prognozy branży turystycznej na 2023 rok



Roślina o zielonych liściach - Unsplash
Najważniejsze prognozy branży turystycznej na 2023 rok

Wyciąg z PhocusWire

W obliczu ciągłych trudności ekonomicznych firmy turystyczne będą koncentrować się na poprawie obsługi klienta poprzez lepsze wykorzystanie technologii. A podróżni coraz częściej będą korzystać z transportu kolejowego, gdy tylko będzie to możliwe, zarówno ze względu na oszczędności kosztów, jak i atrakcyjność dla środowiska.

To dwie z wielu prognoz, które liderzy w dziedzinie podróży udostępnili PhocusWire.

Czytaj dalej, aby zapoznać się z nowymi wydarzeniami, które przewidują, że będą miały miejsce w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

Jeni Mundy, globalny szef działu sprzedaży i pozyskiwania klientów w Visa

Ponieważ podróże transgraniczne wciąż rosną, cyfrowe metody płatności będą wiodącą drogą dla podróżnych, którzy chcą uniknąć wymiany walut lub szukania najbliższego bankomatu w celu wypłaty gotówki. Badanie Visa przeprowadzone wśród dorosłych Amerykanów wykazało, że podczas podróży zagranicznych w okresie świątecznym 2022 r. 33% dorosłych planowało polegać podczas podróży głównie na płatnościach cyfrowych, a 42% zamierzało korzystać z połączenia płatności w lokalnej walucie i płatności cyfrowych. W przyszłości podróżni przybywający z cyfrowymi rozwiązaniami płatniczymi – w tym wielowalutowymi portfelami i powiadomieniami o kursach wymiany walut w czasie rzeczywistym – będą mogli zacząć działać.

Belinda Hindmarsh, dyrektor ds. wzrostu w CWT

Po kolejnym niezwykle niestabilnym roku świat z niecierpliwością oczekuje ponownego otwarcia granic w Chinach, kraju liczącym ponad miliard ludzi. Wraz ze złagodzeniem ograniczeń związanych z kwarantanną w połączeniu ze stłumionym popytem na podróże spodziewamy się gwałtownego wzrostu liczby podróży z tego kraju w przyszłym roku.

Ponieważ wielu doświadczonych pracowników branży hotelarsko-gastronomicznej odeszło z branży podczas pandemii, pozostaje wiele do zrobienia, aby przyciągnąć i zatrzymać talenty oraz zaprezentować podróże i hotelarstwo jako sektor o długoterminowych perspektywach kariery. Samo obsadzanie ról nie wystarczy. Zapewnienie, że będziemy szkolić i podnosić kwalifikacje pracowników oraz odbudować utracone bogactwo wiedzy, będzie wymagało czasu i inwestycji.

Warto przeczytać!  „Próba kilku rzędów żółtej hiszpańskiej cukinii stała się uprawą komercyjną”

Dobre samopoczucie podróżnych, zrównoważony rozwój i trendy w podróżowaniu sprawiły, że polityka znalazła się na pierwszym miejscu w dużych programach podróży. Możliwość prognozowania liczby podróży i wydatków, zrozumienia śladu węglowego organizacji związanej z podróżami oraz zapewnienia podróżnym przejrzystości, elastyczności i wyboru treści sprawia, że ​​rola menedżera podróży jest bardziej zniechęcająca niż kiedykolwiek.

David Naumann, szef strategii marketingu hotelowego i detalicznego w Verizon

Spodziewaj się większego wykorzystania robotów w formie obsługi pokoju i dostawy. Ponieważ hotelarstwo boryka się z niedoborem siły roboczej, technologia taka jak roboty mogą pomóc bezproblemowo wypełnić lukę dla klientów.

Również w tym roku sieci hotelowe będą coraz bardziej obciążone ze względu na zwiększone zapotrzebowanie na przepustowość nowych urządzeń i oprogramowania. Wiele hoteli wymaga modernizacji sieci, aby sprostać tym wymaganiom. Aktualizacja do 5G oferuje użytkownikom większą prędkość, większą przepustowość, mniejsze opóźnienia i lepszą łączność w czasie rzeczywistym.

Michael Riegel, dyrektor generalny TripActions na Europę

Ze względu na presję makroekonomiczną, większa dostępność i przystępność cenowa, jaką zapewniają systemy kolejowe, spowoduje ciągłe odchodzenie od krótkodystansowych podróży lotniczych na całym kontynencie.

Ciągła poprawa usług kolejowych w całej Unii Europejskiej, a także wspólne dążenie do zniechęcenia do lotów na krótkich dystansach, zachęci również odwiedzających i mieszkańców do wyboru bardziej zrównoważonej opcji podróży – kolei – zarówno w przypadku podróży służbowych, jak i osobistych. Aby nadążyć za tym popytem i zapewnić podróżnym bardziej efektywne wrażenia, systemy kolejowe UE będą integrować więcej zaawansowanych technologicznie rozwiązań.

Warto przeczytać!  Najwyższy popyt detaliczny w historii w Teksasie zablokowany przez gwałtownie rosnące koszty

Organizacje UE skorzystają z możliwości hurtowego zakupu zrównoważonego paliwa lotniczego (SAF) w 2023 r., aby spełnić branżowe cele w zakresie emisji. Podobnie jak samochody elektryczne zyskały popularność w ciągu ostatnich 20 lat, SAF szybko zyska popularność w branży podróży służbowych jako skuteczna alternatywa dla kompensowania emisji.

Cynthia Huang, szefowa działu wzrostu popytu w Dtravel

Właściciele nieruchomości będą opóźniać sprzedaż i szukać generowania przychodów, wystawiając swoje nieruchomości za pośrednictwem internetowego biura podróży, zwiększając podaż krótkoterminowych wynajmów. Jednocześnie podróżni mogą ograniczyć lub całkowicie zrezygnować z planów podróży na rok 2023 z powodu inflacji i zwolnień, zmniejszając popyt. Te dwie siły będą oznaczać mniej rezerwacji OTA dla gospodarzy, a gospodarze będą musieli wypełnić tę lukę w innych miejscach, takich jak oferty w regionalnych OTA, platformy wynajmu długoterminowego, zwiększenie liczby bezpośrednich rezerwacji lub znalezienie nowych kanałów popytu.

Wraz z rosnącą komercjalizacją podróży, w tym w branży wynajmu wakacyjnego i krótkoterminowego, gdzie właściciele i zarządcy nieruchomości wymieniają się na wielu platformach, operatorzy chcą się wyróżnić dzięki unikalnym i satysfakcjonującym programom lojalnościowym. Ponieważ duże marki, takie jak Starbucks, Reddit i Nike, włączają NFT do swojej działalności, konsumenci będą oczekiwać, że marki, w które się angażują, będą miały kreatywne programy lojalnościowe obejmujące NFT. Firmy turystyczne, które to zrobią, przyciągną więcej podróżnych z pokolenia milenialsów i pokolenia Z.

Warto przeczytać!  Spojrzenie na strategię marketingową Coca-Coli na mundial ze starszym kierownikiem ds. marketingu, Javierem Mezą

Amy Burr, prezes JetBlue Ventures

Patrząc na branżę venture capital, uważam, że nadal będziemy obserwować normalizację wycen z najwyższych punktów z 2021 i początku 2022 roku. Ta normalizacja będzie pozytywna dla branży, ponieważ wyceny były zawyżone ze względu na wpływ zmienności rynkowej na ostatnie kilka lat. Wiele firm prawdopodobnie będzie nadal zbierać pieniądze tam, gdzie to możliwe, aby zabezpieczyć pozycje gotówkowe.

Jeśli jednak podbicie nie będzie możliwe, najprawdopodobniej będziemy świadkami, jak firmy będą nadal podejmować kroki w celu zapewnienia im wystarczającej liczby pasów startowych, aby chronić się przed wszelkimi wahaniami. Zarówno w przypadku VC, jak i korporacyjnego kapitału podwyższonego ryzyka (CVC) wydaje się, że jest mnóstwo pieniędzy i zainteresowanie inwestorów i spodziewam się, że to duże zainteresowanie utrzyma się w przyszłym roku. Widzieliśmy również utworzenie kilku nowych CVC w 2022 roku, co oznacza dla mnie, że korporacyjny kapitał wysokiego ryzyka pozostanie popularny w 2023 roku.

Margot Schmorak, współzałożycielka i CEO w Hostfully

Firmy zajmujące się wynajmem wakacyjnym, które chcą się rozwijać w 2023 r., będą musiały stosować wiele taktyk, aby utrzymać swój wzrost w obliczu zwiększonej konkurencji. Aby powiększyć swoje portfolio, spodziewamy się bardziej sprytnego marketingu, aby przyciągnąć nowych właścicieli nieruchomości. Wzrost liczby podróżnych będzie jeszcze większym wyzwaniem przy presji na obniżanie cen. Operatorzy będą musieli oprzeć się na wyróżnikach, takich jak udogodnienia, lokalizacja i jakość gościnności, aby przyciągnąć nowych gości.

Kliknij tutaj, aby przeczytać cały artykuł na PhocusWire.


Źródło