Marketing

Naszym celem jest zakłócenie idei swobodnych randek: Nabila Tazyeen z Aisle

  • 16 lutego, 2023
  • 3 min read
Naszym celem jest zakłócenie idei swobodnych randek: Nabila Tazyeen z Aisle


Jakie wnioski kryły się za ostatnią kampanią?

Kiedy Jalebi wszedł do gry, przeprowadziliśmy sporo podstawowych i dodatkowych badań, aby zrozumieć naszą grupę docelową. Jednym z tematów, który stał się dominujący podczas rozmowy, było skupienie pokolenia Z na dbaniu o siebie oraz jak dużą rolę w ich codziennym życiu odgrywa dobrostan psychiczny i samowystarczalność. Chcieliśmy wprowadzić te cnoty do świata randek.

Co skłoniło platformę do wprowadzenia Jalebi dla Pokolenia Z? Dlaczego wybrałeś Gen Z jako swoją grupę docelową?

Podczas gdy Aisle skupia się na ludziach w wieku 25 lat lub starszych, coraz częściej widzimy, jak młodsze pokolenie mówi o tym, jak skończyły im się przypadkowe randki i jak nie podobają im się randki. Propozycja polegała więc na zaoferowaniu dokładnie tego, co oferuje Aisle, ale pokoleniu, które jest bardziej odwzajemnione iw formie, na którą byliby otwarci. Właśnie dlatego przyjrzeliśmy się inteligentnemu randkowaniu jako koncepcji dla pokolenia Z, w pewnym sensie rozszerzając naszą ofertę poprzez Aisle.

Ta grupa wiekowa jest dość upośledzona. Mają odpowiedni rodzaj ekspozycji na rzeczy, które są bardziej globalne lub trendy. Przesłanie samowystarczalności i dobrego samopoczucia psychicznego dobrze współgra z pokoleniem Z, które jest podstawową filozofią Jalebi.

Warto przeczytać!  Aby przetrwać rok 2023, musisz stawić czoła lemingom

To powiedziawszy, podczas gdy Jalebi koncentruje się na pokoleniu Z, nadal jest otwarty dla każdego, kto jest zainteresowany inteligentnymi randkami w dzisiejszych czasach, z dala od przypadkowych randek i połączeń.

Jaki jest media mix kampanii?

Kampania będzie miała sporo cyfrowego pushu. Jalebi jest wciąż w powijakach. Patrzymy więc na szerszy plan marketingowy. W zależności od tego, jak kampania zostanie przyjęta, zaczniemy koncentrować się na konkretnym marketingu mix.

W jaki sposób Aisle planuje wprowadzić Jalebi na rynek?

Będziemy nadal tworzyć kampanie, które są prawdziwe, autentyczne i rezonują z naszymi docelowymi odbiorcami w odpowiedni sposób. Naszym celem jest pozycjonowanie Jalebi jako antidotum na wszystkie problemy, które mogą napotkać młodzi ludzie podczas randek online. Oceniamy, jak nasze kampanie zostaną odebrane przez odbiorców, a następnie zaczniemy pracę nad kolejnym miksem.

Czym Jalebi wyróżnia się na tle konkurencji?

Inne aplikacje są bardziej skoncentrowane na uwadze użytkownika lub gamifikacji randek online, z całą kulturą przesuwania. Jalebi koncentruje się bardziej na inteligentnych randkach, gdzie nasi członkowie ostatecznie znajdują znaczący związek.

Warto przeczytać!  Wzniesienie się ponad konflikt w Sudanie z korzeniami w dziedzictwie i spojrzeniem na innowacje

Niektóre funkcje na platformie są celowo udostępniane, aby przeciwdziałać funkcjom dostępnym lub niedostępnym na drugiej platformie. Na przykład profile na Jalebi są w 100% weryfikowane przez selfie. Eliminuje to możliwość złapania suma.

Projekt profilu Jalebi kładzie większy nacisk na osobowości użytkowników, a nie na zdjęcia. Umawiasz się mądrze, więc mózgi liczą się bardziej niż wygląd.

Jak Aisle ewoluował przez lata na indyjskiej scenie randkowej?

Aisle został uruchomiony w czasie, gdy przypadkowe randki już zasiały się na rynku. To zmieniło sposób, w jaki Indianie patrzyli na randki. W pewnym sensie wywołało to wśród ludzi wiele otwartości. Ale pod wieloma względami pomysł był szkodliwy, a koncepcje duchów i połączeń zyskały na popularności.

Aisle wprowadził pewnego rodzaju zakłócenia w grze, ponownie wprowadzając ideę znaczących randek i podnosząc poziom powagi tego procesu.


Źródło