Marketing

Nexi i Jakala uruchamiają centrum rozwoju CVM

  • 22 lutego, 2023
  • 3 min read
Nexi i Jakala uruchamiają centrum rozwoju CVM


Włoska firma fintech Nexi i firma MarTech Jakala założyły CVM Martech Lab, centrum zarządzania wartością klienta w sektorze usług finansowych.

Nowe centrum CVM ma na celu zapewnienie bankom i fintechom wiedzy o danych, marketingowym know-how i technologii do rozwoju CVM poprzez rozwiązania wykorzystujące płatności cyfrowe w angażowaniu klientów.

Nexi i Jakala założyli CVM Martech Lab, centrum zarządzania wartością klienta

Czym jest Laboratorium CSM Martech?

Założona w Mediolanie, ale o europejskim zasięgu, CVM Martech Lab wywodzi się z chęci obu firm do połączenia praktyk zaangażowania w ramach ewolucji płatności cyfrowych z korzyścią dla banków i instytucji usług finansowych. Banki, fintechy i gracze branżowi będą mogli wykorzystać korzyści skali i zakresu gwarantowane przez VCM Martech Lab, jednocześnie korzystając z komplementarności narzędzi i praktyk, które obie firmy planują wprowadzić do miksu.

Urzędnicy Nexi stwierdzili, że zarządzanie wartością klienta ma strategiczną wartość w usługach finansowych zarówno dla tradycyjnych graczy, jak i nowicjuszy. Dla tych pierwszych jest to niezbędna dźwignia akwizycji, podczas gdy dla drugich jest to kluczowy czynnik utrzymania i lojalności. W tym scenariuszu płatności cyfrowe odgrywają kluczową rolę, ponieważ wraz z bankowymi rachunkami bieżącymi są powszechną usługą używaną na co dzień i niosą ze sobą przydatne dane.

Warto przeczytać!  Szybsze ładowanie, większy zasięg, tańsze samochody elektryczne? Dlaczego nowy model Chery 2024 ma zamiar połączyć rynek pojazdów elektrycznych z nową technologią akumulatorów – Wiadomości samochodowe

Zwiększanie zaangażowania klientów

Zgodnie z komunikatem prasowym, ponad 150 włoskich banków ma już dostęp do nowoczesnych rozwiązań i metodologii VCM oferowanych przez Nexi i Jakala, co skutkuje zaangażowaniem klientów, usługami o wysokiej wartości dodanej oraz produktami umożliwiającymi rozwój zdrowej wartości dla klienta w całym okresie interakcja.

Podobnie Jakala, korzystając ze swojego know-how w łączeniu marketingu i technologii, obrała określoną ścieżkę, która w ostatnich latach doprowadziła firmę do połączenia centrów wiedzy, które są unikalne na rynku włoskim i europejskim.

Przedstawiciele Jakala powiedzieli, że wspierają transformację technologiczną i innowacje poprzez połączenie talentów, technologii, danych i analiz. Sukces każdego programu zaangażowania jest ściśle związany ze zrozumieniem jego rynku docelowego. Współpraca z Nexi pozwala im wykorzystać swoje know-how w zakresie zaangażowania, interweniując w kluczowym momencie procesu zaangażowania klienta, jakim są płatności cyfrowe. Rzeczywiście, w tym procesie niezbędne jest wdrożenie podejścia do profilowania opartego na danych i interakcji w czasie rzeczywistym, aby być odpowiednimi, gdy to się liczy.

Płatności cyfrowe stanowią zatem doskonałą okazję do zaangażowania klientów, zarówno ze względu na dużą ilość danych i informacji, jakie niosą, jak i ze względu na ich międzypokoleniowy charakter i łatwość użytkowania. CVM MarTech Lab firmy Nexi umożliwia organizacjom oferującym produkty i usługi oparte na doświadczeniach płatniczych maksymalizację wartości swoich klientów poprzez angażowanie ich poprzez płatności cyfrowe i opracowywanie nowych propozycji biznesowych skierowanych do samych klientów.

Warto przeczytać!  Szef marketingu M&S Food o tym, dlaczego jest fanką TikToka


Źródło