Marketing

Nickelodeon Kids’ Choice Awards 2022 powraca z awatarem, który inspiruje dzieci

  • 1 marca, 2023
  • 5 min read
Nickelodeon Kids’ Choice Awards 2022 powraca z awatarem, który inspiruje dzieci


To znowu ta pora roku, kiedy rozkłada się pomarańczowy dywan, dając dzieciom możliwość wyrażenia swojego wyboru i oddania głosu na swoich faworytów! Po udanym przejściu na format online, który był świadkiem rekordowej frekwencji w poprzednich dwóch edycjach, lider kategorii i pionier w dziedzinie rozrywki dla dzieci – Nickelodeon – jest gotowy na powrót do najbardziej wyjątkowego czasu w roku z zupełnie nową edycją Nagrody Nickelodeon dla dzieci 2022. Edycja nagród 2022 przywdziewa awatara zasilanego cyfrowo, docierając do naszych młodych widzów za pomocą zabawnych i powiązanych formatów oraz mnóstwa szlamu! Z „Kids Ki Choice, Kids Ki Voice”kultowa nagroda Nickelodeon Kids’ Choice Awards 2022, ponownie skupi się na wspieraniu dzieci #To wszystko o tobie.

W wyjątkowym awatarze KCA 2022 zaangażuje dzieci za pomocą krótkich i przekąskowych treści na platformach i ekranach. Jak co roku, zwycięzcy zostaną obdarowani upragnionym sterowcem Nickelodeon Blimp i zostaną oblepieni jako odznaka honorowa! Oprócz istniejących kategorii, takich jak Ulubiony aktor filmowy, Ulubiona gra wideo, Ulubiony film, Ulubiony sportowiec, Ulubione jedzenie między innymi w tym sezonie zostaną wprowadzone ekscytujące i popularne społecznie kategorie, aby wyróżnić osoby i platformy mające wpływ na krótkie treści. Z Ulubiony dźwięk na bębnach Do Ulubiony influencer i ulubione szortymłodzi fani również mają szansę zagłosować na swoich Ulubiona piosenka, ulubiony program telewizyjny, ulubiona tańcząca gwiazda, aby wymienić tylko kilka. Kategorie i nominacje zostały zebrane na podstawie wyczerpujących badań przeprowadzonych w celu ustalenia, kto i co jest ulubieńcem dzieci. Natomiast poprzednie edycje byli świadkami Subway Surfers, Shahrukh Khan, Alia Bhatt, PV Sindhu, MS Dhoni i kilku innych wygrać duże nagrody w swoich kategoriach, ekscytujące będzie zobaczyć, kto tym razem zabierze sterowiec do domu!

Warto przeczytać!  Marki powinny być odważne dzięki swoim promocjom, aby pokonać Big Squeeze

Jedyne nagrody przyznawane przez dzieci, przyznawane przez dzieci i dla dzieci, otwierają bramki do głosowania www.nickindia.com i aplikacja MyJio| Zaangażowanie Jio.

Przemawiając na KCA 2022, Nina Elavia Jaipuria, Head – Hindi Mass Entertainment and Kids TV Network, Viacom18 powiedziała, „Przez lata Nickelodeon Kids’ Choice Awards stworzyło nie tylko przestrzeń dla siebie z dziećmi, ale także z czołowymi gwiazdami z Bollywood, telewizji, sportu i kilku innych miejsc, które aspirują do bycia ulubieńcami dzieci. Nominowani z niecierpliwością czekają na zdobycie upragnionego sterowca Nickelodeon i serca swoich młodych fanów. Dla wielu jest to naprawdę cenna nagroda, tak jak dla nas jest to naprawdę szczególna inicjatywa. Jesteśmy pewni, że zaprezentujemy kolejną pełną mocy edycję KCA, która naprawdę współpracuje, tworzy i świętuje z naszymi młodymi widzami”.

Sonali Bhattacharya, dyrektor ds. marketingu, Kids TV Network, Viacom18, dodatkowo dodany, „Nickelodeon Kids’ Choice Awards zawsze polegało na oddaniu władzy w ręce dzieci. Z propozycją #It’sAllAboutYou pozostaliśmy wierni tej obietnicy i zmieniliśmy KCA, aby w znaczący sposób połączyć się z tym pokoleniem screenagerów. Tegoroczna edycja jest całkowicie niezależna od platformy i formatu i dotrze do dzieci z innowacyjnymi doświadczeniami na różnych ekranach. Z niecierpliwością czekamy na tegoroczną edycję i jesteśmy pewni, że trafi ona w gusta naszej młodej publiczności.”

Wznosząc innowacje na wyższy poziom, Nickelodeon KCA 2022 będzie świadkiem wprowadzenia pierwszy w swojej kategorii chatbot wspomagany przez sztuczną inteligencję na nickindia.com, która pomoże młodym widzom we wszystkim, co dotyczy KCA! Wyciągając wszystkie przystanki, Nickelodeon KCA 2022 będzie również świadkiem największego simulcastu na wielu ekranach i wykorzysta siłę swojej sieci na wszystkich platformach. Zmieniając media mix, kampania marketingowa będzie promowana za pomocą solidnego planu telewizyjnego, cyfrowego i mediów społecznościowych. Nickelodeon stworzy również treści do przekąsek i na ramię z drużyną KCA i przedstawi filtry AR, Wyzwania taneczne, Superfanowskie sesje. To nie wszystko! W ramach pierwszej w swoim rodzaju inicjatywy, skupiającej się na więzi między dziećmi a zwierzętami domowymi, KCA 2022 da dzieciom szansę obnoszenia się ze swoimi wyborami z najbliższymi i sprawi, że futrzani przyjaciele wskoczą do drużyny KCA! Aby promować i zachęcać do adopcji i ratowania zwierząt, Nickelodeon nawiązał strategiczne partnerstwa z organizacjami pozarządowymi, takimi jak YODA (Youth Organization in Defense of Animals). Rozwijając strategię marketingową, Nickelodeon będzie również współpracować z Sassy Teaspoon, aby opracować specjalne kombinacje na KCA 2022.

Warto przeczytać!  82°E firmy Deepika Padukone i jej strategia marketingowa

Dzięki możliwości wyrażania przez dzieci swoich wyborów, przygotuj się na udział w konkursie Nickelodeon Kids’ Choice Awards i zobacz, kto zabierze sterowiec do domu!

Linie do głosowania już otwarte!

Oto rzut oka na kategorie nagród Nickelodeon Kids’ Choice Awards 2022:








































Nazwa nagrody

Ulubiony aktor filmowy (mężczyzna)

Ulubiony aktor filmowy (kobieta)

Ulubiona osobowość na Instagramie

Ulubiony artysta YouTube

Ulubiony aktor filmowy – (południe)

Ulubiona aktorka filmowa – (południe)

Ulubiony artykuł spożywczy

Ulubiony film

Ulubiony film (południe)

Ulubiona piosenka Bollywood

Ulubiona tańcząca gwiazda (mężczyzna)

Ulubiony aktor telewizyjny (mężczyzna)

Ulubiony aktor telewizyjny (kobieta)

Ulubiony program telewizyjny (fabularny)

Ulubiony animator dziecięcy w telewizji

Ulubiona gra mobilna

Ulubiony raper

Ulubiony program na kanale dla dzieci

Ulubiona indyjska postać z kreskówek

Ulubiony dziecięcy influencer

Ulubiony gracz w krykieta (mężczyzna)

Ulubiony gracz w krykieta (kobieta)

Ulubiony sportowiec

Ulubiony komik

Ulubiony ekolog

Ulubione rodzeństwo Jodi

Ulubiona ikona mody

Ulubiony dźwięk na bębnach

Ulubiony influencer na Moj

Ulubiony influencer na Joshu

Ulubiony film

Ulubiony influencer gier

Ulubiona piosenka (południe)

Ulubiona tańcząca gwiazda (kobieta)

Ulubiony piosenkarz

Ulubiony program telewizyjny (Reality)




Źródło

Warto przeczytać!  Hugo Boss podnosi cel sprzedaży na 2025 rok do 5 miliardów euro