Rozrywka

„Nie można upaść niżej”

  • 25 kwietnia, 2024
  • 5 min read
„Nie można upaść niżej”


Szczęśliwy numer 13?

Kris Jenner to kolejna znana twarz, która otrzymała słoik dżemu Meghan Markle od swojej nowej lifestylowej marki American Riviera Orchard.

W środę gwiazda „Kardashians” udostępniła w mediach społecznościowych zdjęcie swojego prezentu, ujawniając, że jest 13. osobą z 50, która go otrzymała.

AFP za pośrednictwem Getty Images
Kris Jenner na 10. ceremonii wręczenia nagród Przełom w Los Angeles, kwiecień 2024 r. Matta Barona/BEI/Shutterstock

„Dziękuję” – po prostu napisał 68-letni Jenner, oznaczając nową firmę. Pokazała także odręczną notatkę ze swoim imieniem, którą napisała księżna Sussex.

Markle (42 lata) pracowała wcześniej jako kaligrafka w latach 2004–2005, pisząc nawet zaproszenia na ślub Robina Thicke i Pauli Patton w 2005 roku.

W sierpniu 2023 roku mama Markle, Doria Ragland, spotkała się z Jennerem i Kim Kardashian na gali w Los Angeles.

Aktorka „Suits” wysłała także kosz ze swoim słoikiem i cytrynami do gwiazd takich jak Chrissy Teigen, Mindy Kaling, Tracee Ellis Ross, Abigail Spencer i nie tylko.

Jednak krytycy królewscy szybko ostro zareagowali na Markle na X (dawniej na Twitterze), gdy Jenner potwierdziła, że ​​się zgodziła.

„Kris Jenner prezentuje NIESAMOWITE pismo i kaligrafię #MeghanMarkle! Do licha!” napisała jedna osoba.

Warto przeczytać!  Travis Scott wdaje się w bójkę z kumplem Tygi, Alexandrem „AE” Edwardsem, w Cannes

„To musiała być spóźniona dostawa… cytryny wyglądają na zwiędłe?” inny zażartował.

„Dobry żal, że Kris Jenner jest warta miliardy, ale nie mogła sobie pozwolić na świeże cytryny, które wyglądają, jakby wyciągnęła je ze śmieci, wyglądają na zgniłe”.

Inni byli nieco bardziej brutalni.

Meghan Markle i książę Harry na zawodach Royal Salute Polo Challenge 2024 na rzecz Sentebale w kwietniu 2024 r. AP

„Meghan Markle nie mogła upaść niżej. Nikt przyzwoity nie będzie miał z nią nic wspólnego” – napisał trzeci komentator.

A czwarta podzieliła się: „Czy Meghan naprawdę spodziewa się, że Kris Jenner będzie pod wrażeniem dżemu truskawkowego w misce z posiniaczonymi cytrynami i strzępami papieru? Całe to przedsięwzięcie biznesowe to cytryna. Czy ktoś wierzy, że ona kiedykolwiek będzie sprzedawać dżem?”

Inna wyśmiewała się, że Markle nosiła wcześniej „biżuterię księżnej Diany”, ale teraz wysyła swój nowy produkt do mamy zajmującej się reality show.

„Smutne, że jej przyjaciele zostali zredukowani do rodziny Kardashian/Jenner. I oczywiście Kris musi dać znać światu, że przyjaźni się z Meg i Harrym” – napisał na Twitterze inny krytyk.

„Kris Jenner dostała pieniądze, żeby promować śmieci Meghan Markle… Jestem pewien, że oddała je zaraz po otrzymaniu” – ostro zareagowała jedna z użytkowniczek mediów społecznościowych.

Warto przeczytać!  „Niegrzeczne i sprośne” pierwsze listy miłosne Paula Newmana do żony Joanne Woodward odkryte przez córkę na strychu zmarłej gwiazdy: „Nie mogę tego wydrukować!”

W zeszłym miesiącu Markle ogłosiła swoje nowe przedsięwzięcie biznesowe.

Ona i jej mąż, książę Harry, biorą udział w wydarzeniach zaręczynowych i rezerwują oferty Netflix po tym, jak ustąpił ze stanowiska „pracującej rodziny królewskiej” i przeprowadził się do Montecito w Kalifornii w 2020 r. Harry (39 l.) opublikował także w styczniu 2023 r. swoje wspomnienia „Spare”.

Kosz z dżemem Kris Jenner od Meghan Markle. Krisa Jennera/Instagrama

Produkty firmy Markle nie są jeszcze dostępne w sprzedaży.

„Do tej pory dżemy trafiły jedynie do 50 osób. Sugeruje to, że będzie to ekskluzywny produkt w limitowanej edycji” – powiedziała Mirror, ekspert ds. PR Mayah Riaz.

„Donoszono już, że pojedynczy słoik po dżemie może kosztować trzycyfrowe kwoty. Uważam, że jest to całkowicie prawdopodobne, biorąc pod uwagę to, co widzieliśmy do tej pory. Nie jest to rzadkie w przypadku celebryckiej marki.”

„Dlatego oceniam, że American Riveria Orchard w niecały rok może zarobić na Meghan siedmiocyfrowy zysk. Całkiem możliwe, że do końca przyszłego roku marka osiągnie wielocyfrowe liczby – dodał guru PR.

Meghan Markle wysłała koszyk do kilku gwiazd. Tracee Ellis Ross / Instagram
Mindy Kaling pojawiła się wcześniej w podcaście Markle. Mindy Kaling / Instagram

Riaz powiedział, że Markle prawdopodobnie wypuści szereg dżemów w limitowanych edycjach o różnych smakach.

Warto przeczytać!  Taylor Swift przerywa milczenie na temat spisku terrorystycznego w Wiedniu: Pełne oświadczenie

„Możliwe, że Meghan zobaczymy, jak Meghan przynosi miód z American Riviera Orchard – w limitowanej edycji” – powiedziała.

„Oprócz dżemów, kochanie, może nawet tworzyć sosy i pesto. Zasadniczo przedmioty postrzegane jako luksusowe i dobrze mieszczące się w koszach” – dodała Riaz, dodając, że „byłyby również idealnymi przedmiotami na prezent – ​​jeśli uda ci się je dostać w swoje ręce”.

Zgłoszenie znaku towarowego Markle oczekuje na rozpatrzenie i uzyskanie zatwierdzenia dla książek kucharskich. Z akt sprawy wynika, że ​​matka dwójki dzieci planuje także sprzedaż zastawy stołowej, naczyń do napojów, karafek, bielizny kuchennej, marmolady i past do smarowania pieczywa.


Źródło