Biznes

Nieszczęścia pasażerów linii Air India nadal trwają: pasażer samolotu BLR-SFO dostał „metalowe ostrze” w posiłku | Wiadomości z Indii

  • 17 czerwca, 2024
  • 5 min read
Nieszczęścia pasażerów linii Air India nadal trwają: pasażer samolotu BLR-SFO dostał „metalowe ostrze” w posiłku |  Wiadomości z Indii


NOWE DELHI: Nieszczęścia pasażerów Na Indie lotnicze nie wykazują oznak odpływu. Według doniesień, 9 czerwca osoba lecąca z Bengaluru do San Francisco (AI 175) znalazła: metalowe ostrze w jego posiłek który był w stanie wypluć w porę, zanim wyrządził jakąkolwiek krzywdę. W ciągu ostatnich kilku tygodni sztuczna inteligencja – w której zmiany wciąż czekają na zmiany 2,5 roku po przejęciu przez Tata założonej niegdyś linii lotniczej – wzbudziła gniew pasażerów z powodu dużych opóźnień i złego produktu na pokładzie.
„Jedzenie linii Air India potrafi ciąć jak nóż.W pieczonych słodkich ziemniakach i figach ukryty był metalowy element, który wyglądał jak ostrze. Poczułem to dopiero po kilkusekundowym przeżuwaniu żarcia. Na szczęście nic złego się nie stało. Oczywiście wina leży po stronie usług cateringowych Air India, ale ten incydent nie poprawia mojego wizerunku Air India. A co by było, gdyby kawałek metalu znajdował się w jedzeniu podanym dziecku?” Mathures Paul powiedział na swoim X Handle @MathuresP.

Dyrektor ds. obsługi klienta AI, Rajesh Dogra, powiedział: „AI potwierdza, że ​​w posiłku gościa na pokładzie jednego z naszych lotów znaleziono obcy przedmiot. Po dochodzeniu zidentyfikowano, że pochodzi on z maszyny do przetwarzania warzyw używanej w obiektach naszego partnera cateringowego. Współpracowaliśmy z naszym partnerem cateringowym, aby wzmocnić środki zapobiegające takim sytuacjom, w tym częstsze sprawdzanie procesora, zwłaszcza po siekaniu twardych warzyw”.
Ograniczenia w globalnym łańcuchu dostaw oznaczają, że planowana modernizacja wnętrz starych samolotów AI trwa dłużej niż zwykle. Opóźnienia lotów również nękały tę linię lotniczą tego lata. DGCA niedawno uznała to za oczywistą przyczynę opóźnień dwóch bardzo długich lotów do San Francisco. Pasażerowie chcą, aby Tatas ocenił ich plany linii lotniczej i sprawdził, czy działają, czy nie.
W ubiegłą sobotę pasażer klasy biznes lotu AI Delhi–Newark skarżył się, że na pokładzie podano „niegotowane” jedzenie i że siedzenia były brudne. „(Ten) lot był po prostu koszmarem. Zarezerwowałem klasę biznesową (na podróż biurową). Fotele nie były czyste, zużyte, a z 35 co najmniej 5 nie działało” – powiedział pasażer Vineeth K. Gdy samolot wystartował z „25-minutowym opóźnieniem”, powiedział: „Po zakwaterowaniu się w przez 30 minut po starcie chciałem spać (o 3:30) i zdałem sobie sprawę, że moje siedzenie nie rozkłada się do płaskiego łóżka, ponieważ nie działa”.
W dniu 31 maja 2024 r. DGCA wydała nakaz AI w związku z opóźnieniem dwóch bardzo długich tras. „…Zauważono powtarzające się przypadki dyskomfortu pasażerów przez Air India z naruszeniem różnych przepisów DGCA…. AI naruszyła (przepisy) „udogodnień zapewnianych pasażerom przez linie lotnicze w związku z odmową przyjęcia na pokład, odwołaniem lotów lub opóźnieniami lotów”. Linie Air India raz po raz zaniedbują należytą opiekę nad pasażerami i przestrzeganie wyżej wymienionych (zasad)” – czytamy w zawiadomieniu DGCA.
Coraz większa liczba osób, zarówno pracowników AI, jak i pasażerów, zastanawia się obecnie, czy zmiana sytuacji linii lotniczej – która, jak wszyscy przyznają, jest najtrudniejszym wyzwaniem we współczesnym lotnictwie, biorąc pod uwagę stan Maharadży w momencie przejęcia jej przez Tatę w styczniu 2022 r. – przyniosła skutek.

Warto przeczytać!  Zielono na WIG20. Kursy CD Projektu i Allegro liderami wzrostów




Źródło