Biznes

„Nigdy nie wybieraj Zoomcara”: post mężczyzny dotyczący „ciemnego wzoru” wywołał reakcję firmy | Trendy

  • 11 kwietnia, 2024
  • 4 min read
„Nigdy nie wybieraj Zoomcara”: post mężczyzny dotyczący „ciemnego wzoru” wywołał reakcję firmy |  Trendy


Mężczyzna z Bengaluru pojechał do X, aby podzielić się swoimi doświadczeniami z Zoomcar. W swoim poście oskarżył firmę o „zwykłe oszustwo” i stwierdził, że ma „solidny ciemny wzór, który sprawia, że ​​„zbiera” pieniądze i nie ponosi odpowiedzialności za to, co z tego wyniknie. Jego tweet stał się wirusowy i wywołał podobne reakcje wielu osób. Firma przyjęła do wiadomości tweet i podzieliła się swoją wersją wydarzeń.

Zdjęcie przedstawia część notatki, którą mężczyzna podzielił się swoimi doświadczeniami z Zoomcarem. (X/@adadithya)

„Zoomcar ma szalony sposób na oszukiwanie klientów i jest po prostu oszustwem. Oto jak to działa. Po dokonaniu płatności dodają zastrzeżenie dotyczące weryfikacji. Nie przed. Po zapłaceniu. A jeśli to się nie powiedzie, nie ma możliwości skontaktowania się z kimkolwiek i rozwiązania problemu. Dzieje się tak pomimo posiadania prawa jazdy, Aadhaar i wszystkich odpowiednich dokumentów” – udostępniła użytkownik X, Adithya Venkatesan. Następnie stwierdził, że po „odebraniu” pieniędzy od klienta „po prostu znikają i nie można uzyskać zwrotu tych pieniędzy”. Następnie dzieli się kilkoma linijkami swojego doświadczenia i kończy post słowami: „Nie rób tego kiedykolwiek wybrałeś Zoomcar”.

Przeczytaj cały post na Zoomcar tutaj:

Odblokuj wyłączny dostęp do historii wyborów powszechnych w Indiach, tylko w aplikacji HT. Pobierz teraz!

Wirusowy post został udostępniony dzień temu. Od tego czasu zgromadził ponad 96 000 wyświetleń. Tweet zebrał blisko 1100 polubień. Udostępnienie skłoniło również ludzi do zamieszczania różnych komentarzy. Na udostępnienie odpowiedział także Zoomcar.

Warto przeczytać!  Robert Telus podsumowuje swoją pracę w resorcie rolnictwa

Jak Zoomcar zareagował na wirusowy tweet?

Zoomcar zareagował na post i udostępnił: „Witaj Adithya, jak już informowaliśmy na DM, sprawdziliśmy status Twojego profilu i zaobserwowaliśmy rozbieżność między twarzą na Twoim prawie jazdy a przesłanym selfie. Dlatego profil został odrzucony.”

W kolejnym tweecie firma dodała: „Ponieważ anulowałeś rezerwację, automatycznie zainicjowany został pełny zwrot kosztów, który powinien pojawić się na Twoim koncie źródłowym w ciągu najbliższych 5–7 dni roboczych. Jeśli potrzebujesz pomocy lub potrzebujesz dalszych wyjaśnień, napisz do nas na DM.”

Jak użytkownicy X zareagowali na ten post w Zoomcar?

„Spółka nie radzi sobie zbyt dobrze na rynkach publicznych. Więc coś jest na pewno na rzeczy” – udostępnił użytkownik X.

„Dwa razy przeżyłem okropne doświadczenia. Nigdy więcej nie użyję Zoomcara” – napisał kolejny.

„Miałem kiedyś żałosne doświadczenie. Samochodu po prostu nie było i nie było z kim się skontaktować. Obsługa klienta w ogóle nie pomogła” – stwierdziła trzecia osoba.

„Odszedłem od tego i zdałem sobie sprawę, że w każdym mieście znalezienie wypożyczalni samochodów jest dość łatwe. Dużo taniej i bezproblemowo, bez nieporadnego interfejsu aplikacji” – skomentował czwarty.

Warto przeczytać!  Nowa Skoda Superb kontra nowy Volkswagen Passat. Znalazłem 5 różnic

„Przez to przechodziłem, musiałem złożyć skargę konsumencką, korzystałem z ChatGPT także do pisania długich e-maili, odzyskałem pieniądze po czterech miesiącach, ale bez odszkodowania za narażenie podróży na niebezpieczeństwo” – napisał piąty.

Przedstawiamy „Elections 2024: The Big Picture”, nowy fragment talk show HT „The Interview with Kumkum Chadha”, w którym przywódcy z całego spektrum politycznego omawiają nadchodzące wybory powszechne. Patrz teraz!
Otrzymuj najnowsze aktualizacje popularnych wiadomości, wirusowe wideo, zdjęcia z Indii i całego świata


Źródło