Marketing

Nowa era marketingu zakładów sportowych

  • 1 lutego, 2023
  • 7 min read
Nowa era marketingu zakładów sportowych


Charles Gillespie, dyrektor generalny Gambling.com Group

Już tylko dni dzielą nas od najbardziej oczekiwanego wydarzenia sportowego roku – Super Bowl. Fani tegorocznego Super Bowl będą mieli mnóstwo legalnych opcji obstawiania tego wielkiego meczu, w tym 17 legalnych internetowych bukmacherów działających w Arizonie i po raz pierwszy w historii Super Bowl zakłady bukmacherskie na miejscu na State Farm Stadium w Glendale. Ale co ważniejsze, dziesiątki milionów Amerykanów w całym kraju będą miały legalny dostęp do mobilnych i detalicznych zakładów sportowych w swoich stanach, co może sprawić, że Super Bowl LVII będzie największym wydarzeniem sportowym w historii Stanów Zjednoczonych.

Zakłady sportowe są legalne w 34 stanach i Waszyngtonie, a 26 z tych stanów oferuje opcje zakładów sportowych online i na urządzeniach mobilnych. Trzy nowe rynki – Ohio, Kansas i Maryland – zostały uruchomione w ciągu zaledwie ostatnich sześciu miesięcy. W rezultacie oczekuje się, że miliony nowych graczy po raz pierwszy wezmą udział w legalnych zakładach sportowych i będą szukać wskazówek, z których aplikacji korzystać, jak rozumieć zakłady sportowe i gdzie można znaleźć najlepsze promocje.

Aby zdobyć jak najwięcej takich konsumentów, operatorzy zakładów sportowych online, tacy jak BetMGM, FanDuel i Caesars, będą wykorzystywać mieszankę tradycyjnych taktyk marketingowych w różnych kanałach medialnych, w tym w transmisjach, płatnym wyszukiwaniu, reklamach graficznych, sponsoringu i rzecznikach gwiazd. .

Reklamy Super Bowl, jeden z najczęściej obserwowanych formatów w branży reklamowej, pokazują, że zainteresowanie zakładami sportowymi jest najwyższe w historii. Fox, sieć, która będzie transmitować Super Bowl LVII, wyprzedała 95% swoich 30-sekundowych zasobów reklamowych do września – pięć miesięcy przed właściwym meczem. Reklamy na tegorocznym Super Bowl mają kosztować od 6 do 7 milionów dolarów. Ten ogromny popyt na przestrzeń reklamową jest w dużej mierze napędzany przez firmy bukmacherskie, które chcą ugruntować swoją markę przed największą publicznością w kraju. Najwyraźniej FanDuel objął prowadzenie w tym spektaklu – którego kulminacją była próba rzutu z gry Roba Gronkowskiego w przerwie, która może przynieść klientom FanDuel premie w wysokości 10 milionów dolarów. Ale czy to kompleksowe podejście przełoży się na zwrot z ich inwestycji?

Warto przeczytać!  Dlaczego strategia marketingowa Barbie zasługuje na całą pochwałę

Przez cały rok 2022 Wall Street wywierała rosnącą presję na operatorów gier hazardowych online, aby wytyczyli jasną ścieżkę do rentowności, a dni rozpylania budżetu marketingowego we wszystkich kierunkach mogą dobiegać końca. Reklamy są nadal ważną częścią tworzenia tożsamości i świadomości marki, ale wydawanie pieniędzy na drogi tradycyjny marketing to tylko jeden ze sposobów, w jaki branża zakładów sportowych zmienia widzów w nowych klientów – i może być jednym z najmniej skutecznych, ponieważ dokładne śledzenie zwrotu z inwestycja (ROI) takich kampanii jest trudna, jeśli nie niemożliwa.

Znacząca mniejszość nowych klientów jest faktycznie pozyskiwana za pomocą sprawdzonej metody pracy z porównywarkami cenowymi, które pokazują konsumentom wszystkie dostępne opcje i pozwalają wybrać najlepszą dla ich konkretnej sytuacji. Nazywa się to również marketingiem afiliacyjnym lub marketingiem efektywnościowym. A różnica z punktu widzenia operatora jest wyraźna: nie tylko może on lepiej śledzić swój zwrot z inwestycji, ale może go również śledzić niemal bezbłędnie.

Firmy zajmujące się marketingiem efektywnościowym są niezbędnym narzędziem dla operatorów zakładów sportowych obok ich tradycyjnych działań marketingowych. Praktycznie każdy operator gier hazardowych online w Stanach Zjednoczonych wykorzystuje ten kanał marketingu efektywnościowego, aby zaprezentować swoją markę najbardziej wartościowym klientom: publiczności o wysokich zamiarach. Wielu użytkowników końcowych, którzy przeglądają witrynę partnerską, już zdecydowało, że zamierza otworzyć konto i grać online – pozostaje im tylko decyzja, gdzie. Te porównywarki wysyłkowe mają również tendencję do przyciągania bardziej wyrafinowanych i szczerze mówiąc wartościowych graczy niż średnia w branży.

Warto przeczytać!  Nowe skandynawskie marki zdrowotne: raport za trzy miesiące, pierwszy kwartał, styczeń – marzec 2023 r

Marketing efektywnościowy działa również ręka w rękę z tradycyjnymi strategiami marketingowymi. Na przykład reklamy BetMGM, Caesars i FanDuel mogą być wyświetlane jedna po drugiej podczas przerwy w oglądaniu telewizji. Konsumenci mogą pamiętać, że Jamie Foxx mówił o zdobyciu darmowego pierwszego zakładu lub Caesar opowiadał bratu Manningowi o dopasowaniu depozytu dla nowych klientów, ale być może w szumie spektaklu i drobnym drukiem zapominają, która firma bukmacherska jest zainteresowana transakcją ich. Wyszukiwanie „najlepszych bukmacherów” w Google prawdopodobnie doprowadzi ich do porównywarki zakładów sportowych, gdzie mogą poświęcić trochę czasu na sprawdzenie, który bukmacher ma najlepsze bonusy, najlepsze kursy i funkcje, które cenią. Reklamy mogą wzbudzić zainteresowanie, ale afilianci zajmujący się marketingiem efektywnościowym przypieczętowują transakcję. A w reklamie cyfrowej wygrywa ostatnie kliknięcie.

Marketing efektywnościowy to niezawodny sposób pozyskiwania nowych klientów przez bukmacherów, który w ciągu 25-letniej historii branży gier hazardowych online zyskał na znaczeniu. Ta dynamika sprawia, że ​​firmy stowarzyszone są dla inwestorów atrakcyjnym, szybko rozwijającym się sposobem na uzyskanie ekspozycji na sekularny wzrost hazardu online bez konieczności wybierania operatora, który zwycięży.

W praktyce partnerzy dostają zapłatę tylko wtedy, gdy zapłacą bukmacherzy – większość umów kompensacyjnych z operatorami zakładów sportowych opiera się na faktycznym utworzeniu nowych płatnych kont, stąd termin marketing efektywnościowy – brak wyników oznacza brak płatności. Operatorzy nie tylko uzyskują niezawodny zwrot z inwestycji, ale zazwyczaj nie wypłacają swoim partnerom stowarzyszonym, dopóki nie przyjmą nowych płatnych klientów przez drzwi. Dla operatorów jest to idealne rozwiązanie z punktu widzenia przepływów pieniężnych.

Warto przeczytać!  Rynek chemikaliów pól naftowych Przyszłe możliwości biznesowe 2023-2030 | Baker Hughes Inc., Halliburton, Schlumberger Ltd., Weatherford International Ltd

Marketing efektywnościowy jest również kluczowym narzędziem dla organów regulacyjnych, które umożliwia kierowanie klientów do nowych, legalnych opcji zakładów sportowych i tłumienie graczy zagranicznych. Wciąż jesteśmy we względnym powijakach legalnych zakładów sportowych w Stanach Zjednoczonych – wydaje się to trudne do uwierzenia, ale poza Nevadą legalne zakłady sportowe nie istniały jeszcze mniej niż pięć lat temu. Wcześniej zakłady sportowe online były nadal bardzo popularne, ale była to nielegalna działalność, która miała miejsce głównie na zagranicznych stronach internetowych, z których wiele do dziś pozostaje powszechnie znanymi. W ciągu ostatnich dwóch dekad te zagraniczne strony wypełniły pustkę dla publiczności bukmacherskiej, gdzie legalne opcje zakładów sportowych były niedostępne, i obsłużyły miliony klientów, z których wielu pozostaje uparcie lojalnych do dziś, nawet gdy legalne opcje rozpowszechniły się w większości krajów. kraj. Offshore strony internetowe wciąż prosperują w cieniu, tuż poza zasięgiem amerykańskich prokuratorów o wyższych priorytetach i ograniczonej jurysdykcji nad witrynami działającymi w innych krajach.

Firmy zajmujące się marketingiem efektywnościowym, jako główna brama online do zakładów sportowych, wpływają na decyzje milionów klientów i dlatego muszą spełniać surowe standardy odpowiedzialności i bezpieczeństwa. Partnerzy marketingu efektywnościowego, współpracując ramię w ramię z regulowanymi operatorami, są integralną częścią ekosystemu w tworzeniu i utrzymywaniu zrównoważonego rynku legalnego, który zapewnia lepszą ochronę konsumentów dla konsumentów i dochody podatkowe dla samorządów lokalnych.

Kreatywne kampanie Super Bowl będą generować najwięcej nagłówków i rozmów, ale niski poziom ryzyka i wysoki zwrot z inwestycji firm marketingu afiliacyjnego są prawdziwym fundamentem podróży operatora gier hazardowych online do trwałej rentowności.

Poglądy i opinie wyrażone w niniejszym dokumencie są poglądami i opiniami autora i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy Nasdaq, Inc.


Źródło