Technologia

Nowa kampania Fujifilm India wprowadza innowacje do biznesu

  • 8 grudnia, 2023
  • 3 min read
Nowa kampania Fujifilm India wprowadza innowacje do biznesu


Film, opracowany przez Hakuhodo Sync, pokazuje, jak drukarki Fujifilm dzięki swojej technologii pomogą różnym grupom społeczeństwa.

Fujifilm India, firma zajmująca się wielofunkcyjną technologią druku, rozpoczęła kampanię reklamową przedstawiającą stanowisko firmy w stosunku do jej misji w Indiach.

27 września 2023 r. firma Fujifilm India ogłosiła wejście do Indii z ofertą biurowych urządzeń drukujących w formacie A3. Celem najnowszego filmu jest ustalenie, w jaki sposób nowa oferta będzie wartościową propozycją dla rządowego rynku elektronicznego, klientów korporacyjnych, przedsiębiorstw i branży poligraficznej.

Reklama zawiera cztery historie oparte na różnych historiach klientów: urzędnika państwowego, korporacji, małej i średniej firmy oraz branży drukarskiej, którzy stanowią rdzeń ekosystemu urządzeń wielofunkcyjnych w naszym kraju. Historie rozgrywają się w Delhi, Bombaju, Chennai i Kalkucie i ukazują regionalną integralność Indii.

Podkreśla, w jaki sposób drukarki wielofunkcyjne dostępne obecnie w Indiach wykorzystają tę technologię, aby pomóc narodowi. Narrację wspiera utwór Badhega India, skomponowany przez Abhinava Kaushika i napisany przez Ram Krishna Gopi Yadav, producenta Seaface Film, który wyprodukował całą reklamę.

Film wyreżyserowany przez Ranvira Kumara Sumana został nakręcony w dwa dni w Big 9 by 9 Wings Studio w Andheri, Mother Nature Studio na Madh Island i kserokopiarni w Malad, aby dopasować go do narracji geograficznej. Cały film reklamowy został nakręcony przy użyciu obiektywów filmowych Fujinon Permista firmy Fujifilm.

Warto przeczytać!  „Ta gra musi być martwa w wodzie…”

Komentując premierę, Koji Wada, dyrektor zarządzający Fujifilm India, powiedział: „Napędzani innowacjami, w Fujifilm India wierzymy w świat, w którym technologia ma moc przekształcania marzeń w rzeczywistość, umożliwiając w ten sposób osobom i firmom osiągnięcie ich pełny potencjał trafnie ujęty w naszej kampanii reklamowej. Nasze zaangażowanie w najnowocześniejsze rozwiązania leży u podstaw naszej misji, polegającej na przekształcaniu pikseli w doskonałość.

Priyatosh Kumar, dyrektor ds. komunikacji graficznej i technologii urządzeń w Fujifilm India, dodał: „Kampania reklamowa zapewnia mocne potwierdzenie i zaufanie wszystkich bohaterów do wielofunkcyjnych drukarek Fujifilm, wywierając trwały wpływ na widzów. Historia pięknie uchwyciła potencjał produktu w każdym montażu, co pozostaje wierne naszemu sloganowi „Wprowadzanie innowacji do Twojej firmy”.

Kampania reklamowa jest prowadzona na oficjalnej stronie Fujifilm India w serwisie YouTube i w innych mediach społecznościowych.


Źródło