Nowa kampania Fujifilm India wprowadza innowacje do biznesu
![Nowa kampania Fujifilm India wprowadza innowacje do biznesu](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/12/hero_image___2023_12_08T131700_136-770x470.png)
Film, opracowany przez Hakuhodo Sync, pokazuje, jak drukarki Fujifilm dzięki swojej technologii pomogą różnym grupom społeczeństwa.
Fujifilm India, firma zajmująca się wielofunkcyjną technologią druku, rozpoczęła kampanię reklamową przedstawiającą stanowisko firmy w stosunku do jej misji w Indiach.
27 września 2023 r. firma Fujifilm India ogłosiła wejście do Indii z ofertą biurowych urządzeń drukujących w formacie A3. Celem najnowszego filmu jest ustalenie, w jaki sposób nowa oferta będzie wartościową propozycją dla rządowego rynku elektronicznego, klientów korporacyjnych, przedsiębiorstw i branży poligraficznej.
Reklama zawiera cztery historie oparte na różnych historiach klientów: urzędnika państwowego, korporacji, małej i średniej firmy oraz branży drukarskiej, którzy stanowią rdzeń ekosystemu urządzeń wielofunkcyjnych w naszym kraju. Historie rozgrywają się w Delhi, Bombaju, Chennai i Kalkucie i ukazują regionalną integralność Indii.
Podkreśla, w jaki sposób drukarki wielofunkcyjne dostępne obecnie w Indiach wykorzystają tę technologię, aby pomóc narodowi. Narrację wspiera utwór Badhega India, skomponowany przez Abhinava Kaushika i napisany przez Ram Krishna Gopi Yadav, producenta Seaface Film, który wyprodukował całą reklamę.
Film wyreżyserowany przez Ranvira Kumara Sumana został nakręcony w dwa dni w Big 9 by 9 Wings Studio w Andheri, Mother Nature Studio na Madh Island i kserokopiarni w Malad, aby dopasować go do narracji geograficznej. Cały film reklamowy został nakręcony przy użyciu obiektywów filmowych Fujinon Permista firmy Fujifilm.
Komentując premierę, Koji Wada, dyrektor zarządzający Fujifilm India, powiedział: „Napędzani innowacjami, w Fujifilm India wierzymy w świat, w którym technologia ma moc przekształcania marzeń w rzeczywistość, umożliwiając w ten sposób osobom i firmom osiągnięcie ich pełny potencjał trafnie ujęty w naszej kampanii reklamowej. Nasze zaangażowanie w najnowocześniejsze rozwiązania leży u podstaw naszej misji, polegającej na przekształcaniu pikseli w doskonałość.
Priyatosh Kumar, dyrektor ds. komunikacji graficznej i technologii urządzeń w Fujifilm India, dodał: „Kampania reklamowa zapewnia mocne potwierdzenie i zaufanie wszystkich bohaterów do wielofunkcyjnych drukarek Fujifilm, wywierając trwały wpływ na widzów. Historia pięknie uchwyciła potencjał produktu w każdym montażu, co pozostaje wierne naszemu sloganowi „Wprowadzanie innowacji do Twojej firmy”.
Kampania reklamowa jest prowadzona na oficjalnej stronie Fujifilm India w serwisie YouTube i w innych mediach społecznościowych.