Marketing

Nowa kampania Litehouse celebruje letnie sałatki – Produce Blue Book

  • 15 maja, 2023
  • 4 min read
Nowa kampania Litehouse celebruje letnie sałatki – Produce Blue Book


SANDPOINT, Idaho, 15 maja 2023 r. /PRNewswire/ — W związku z prognozą cieplejszej pogody firma Litehouse® świętuje Narodowy Miesiąc Sałatek (maj) z najnowszą kampanią „LITEHOUSE IN THE HOUSE” skupioną wokół sałatek – nieoficjalnej potrawy sezonu według aż 43% konsumentów twierdzi, że lato to najlepszy czas na jedzenie sałatek1. Od grilla na podwórku, przez imprezy przy basenie, po pikniki w parku, żadne letnie spotkanie nie jest kompletne bez sosów Litehouse, które pomogą uwydatnić każdy rodzaj sałatki, w tym tradycyjną, makaronową, sałatkę ziemniaczaną i nie tylko.

Sosy Litehouse są równie wszechstronne, co pyszne. Letnie must-have od Litehouse to:

  • Homestyle Ranch Dressing & Dip: Zanurz go, zanurz lub rozprowadź. Litehouse Homestyle Ranch to pyszna, kremowa mieszanka smaków kwaśnej śmietany, maślanki, świeżych ziół i warzyw, która udekoruje każde przyjęcie. Ciesz się nim w dzielonym 20 oz. Wyciskana butelka Family Size, 13 oz. słoik lub 12 uncji. wanna do kąpieli, która jest idealna w podróży.
  • Dressing do salatki Cezara: Ochłodź się w upalny dzień z Litehouse Caesar Dressing, idealną mieszanką czosnku, parmezanu i odpowiedniej odrobiny anchois, która doda mocnego smaku każdemu przepisowi. Wypróbuj ją z tradycyjną sałatką, zmieszaną z kurczakiem, tuńczykiem lub sałatką ziemniaczaną, albo z grillowaną sałatką rzymską, aby uzyskać nowoczesną wersję sałatki Cezar.
  • Sos Coleslaw: Aby uzyskać szybką i pyszną przystawkę lub słodki i pikantny dodatek do burgerów, tacos lub ryb, po prostu wymieszaj jedną torebkę surówki z jednym słoikiem gęstego i kremowego dressingu Litehouse Coleslaw.
Warto przeczytać!  Poznaj Sarah Fleming — wiadomości dotyczące komunikacji marketingowej

Przed oficjalnym początkiem lata nowa kreacja Summertime Saladtime opiera się na kampanii marki „LITEHOUSE IN THE HOUSE”, która skupia się na „The Ranch Guy”, najbardziej entuzjastycznym amerykańskim superfanze ubierania się na ranczo. Spoty reklamowe Summertime Saladtime przedstawiają „The Ranch Guy” wraz z rodziną i przyjaciółmi – ​​w tym jego bestią, naturalnej wielkości marchewką – gdy delektują się sosami ranczo i innymi sosami Litehouse do sałatek i nie tylko.

„Od późnej wiosny do lata konsumenci często szukają lżejszych posiłków, co w naturalny sposób prowadzi do wzrostu spożycia sałatek” — powiedział Paul Hemingway, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji w firmie Litehouse Inc. wszechstronność produktów Litehouse i przywraca „The Ranch Guy”, aby pokazać, jak odrobina „mżawki” ubioru Litehouse może uatrakcyjnić każde letnie spotkanie”.

Trwająca od teraz do połowy lipca ogólnokrajowa kampania Summertime Saladtime obejmuje połączenie mediów społecznościowych, marketingu cyfrowego i taktyk marketingu zakupowego, które ożywiają kreację online i w sklepie, w tym:

  • Litehouse opracowuje program „Letniej Szkoły Sałatek” obejmujący cotygodniowe lekcje gotowania na @LitehouseFoods na Instagramie, ze smacznymi i inspirującymi letnimi przepisami.
  • Zintegrowany plan marketingowy obejmujący pakiet nowych spotów reklamowych, które zostaną uruchomione w Connected-TV oraz dedykowaną stronę docelową kampanii zawierającą przepisy na pyszne letnie sałatki i nie tylko.
  • W trakcie kampanii Litehouse będzie oferować wybrane rabaty, kupony i rabaty na swoje opatrunki, w tym kupon rabatowy o wartości 1 USD na Ibotta i Instacart oraz dodatkowe kupony cyfrowe oferowane u wybranych sprzedawców detalicznych o wartości 1,25 USD zniżki na dowolne opatrunki Litehouse.
Warto przeczytać!  Quebec nie ustaje, przewodzi innym prowincjom z 1,8 miliarda dolarów na mieszkania nierynkowe

Promocja detaliczna Summertime Saladtime obejmuje szeroki wybór sosów i dipów Litehouse, w tym popularne smaki marki Homestyle Ranch, Coleslaw i włoskie, a także nowy 20 uncji Kremowy włoski smak, idealny do kremowej sałatki z makaronem, letniej sałatki z krewetek i kremowej sałatki z kukurydzy. Sosy i dipy Litehouse są bezglutenowe i nie zawierają sztucznych barwników, aromatów ani konserwantów i są sprzedawane w dziale produktów chłodniczych u sprzedawców detalicznych w całym kraju.

Aby dowiedzieć się więcej o kampanii „LITEHOUSE IN THE HOUSE” Summertime Saladtime, śledź Litehouse w mediach społecznościowych lub odwiedź stronę www.LitehouseInTheHouse.com.




Źródło