Marketing

Nowa marka Army na nowo definiuje hasło „Be All You Can Be” dla nowej generacji | Artykuł

  • 8 marca, 2023
  • 4 min read
Nowa marka Army na nowo definiuje hasło „Be All You Can Be” dla nowej generacji |  Artykuł


Nowoczesna marka i towarzysząca jej kampania podkreślają ogromne możliwości służby wojskowej dla dzisiejszej młodzieży

Przeprojektowane i rozpakowane pięcioramienne logo gwiazdy łączy dziedzictwo klasycznego znaku Army z nowoczesną funkcjonalnością, aby odzwierciedlić nieograniczone możliwości armii.



Przeprojektowane i rozpakowane pięcioramienne logo gwiazdy łączy dziedzictwo klasycznego znaku Army z nowoczesną funkcjonalnością, aby odzwierciedlić nieograniczone możliwości armii.
(Źródło zdjęcia: Biuro Marketingu Przedsiębiorstw Armii Stanów Zjednoczonych)

ZOBACZ ORYGINAŁ

WASHINGTON — Po raz pierwszy od 2001 roku armia amerykańska wprowadziła nową markę, która na nowo definiuje pojęcie „Be All You Can Be” dla nowego pokolenia. Sekretarz armii Christine Wormuth, szef sztabu armii gen. James McConville i sierż. Major armii Michael Grinston ogłosił to podczas długo oczekiwanej inauguracji w National Press Club. Marka i towarzysząca jej kampania zwracają uwagę na niezliczone możliwości, jakie armia zapewnia młodym ludziom, by mogli odkrywać swoje pasje, budować społeczność i stawać się najlepszymi wersjami samych siebie.

„W czasach, gdy czynniki polityczne, ekonomiczne i społeczne zmieniają sposób, w jaki młodzi Amerykanie postrzegają świat, nowa marka Army pokazuje, jak służba w armii opiera się na pasji i celu”, powiedział Wormuth. „Służenie naszemu narodowi to powołanie, które zasadniczo daje nadzieję. Chcemy, aby nowe pokolenie Amerykanów postrzegało armię jako ścieżkę do życia i kariery, którą chcą osiągnąć”.

Transformacja marki była wieloletnim procesem opartym na badaniach, mającym na celu dokładne i autentyczne odzwierciedlenie dzisiejszej armii, przy jednoczesnym uwzględnieniu potrzeb nowej generacji. Nowy wygląd i styl marki składa się z przeprojektowanego logo z pięcioramienną gwiazdą — (pudełko zostało usunięte, aby odzwierciedlić nieograniczone możliwości armii) w połączeniu z powrotem popularnego sloganu „Be All You Can Be”.


Nowa identyfikacja wizualna armii ożywia potężny slogan „Be All You Can Be”.



Nowa identyfikacja wizualna armii ożywia potężny slogan „Be All You Can Be”.
(Źródło zdjęcia: Biuro Marketingu Przedsiębiorstw Armii Stanów Zjednoczonych)

ZOBACZ ORYGINAŁ

Logo i slogan są częścią pełnego ekosystemu marki, który pomaga wizualnie i słownie opowiedzieć historię armii, w tym nową niestandardową czcionkę, rozszerzoną paletę kolorów, nową ikonografię, fotografię, animowaną grafikę i nie tylko.

„Wszystkie dobre marki muszą ewoluować, odzwierciedlając zmiany wewnętrzne i zewnętrzne, aby zapewnić dokładny obraz organizacji, który spełnia również potrzeby odbiorców” — powiedział generał dywizji Alex Fink, szef ds. marketingu przedsiębiorstw wojskowych. „Wiemy, że młodzież szuka celu, pasji, wspólnoty i więzi, ale wiemy też, że wielu nie dostrzega zdolności armii do zaspokojenia tych potrzeb. Potrzebujemy marki, która skutecznie komunikuje możliwości służby w wojsku.”

„Be All You Can Be” to fraza, która zainspirowała wiele pokoleń Żołnierzy, a jej obietnica wciąż jest aktualna – powiedział McConville. „To jest przesłanie na teraz i na przyszłość”.

W centrum wprowadzenia marki znajdują się dwa filmy, których narratorem jest nominowany do nagród Emmy i Critics’ Choice Award aktor Jonathan Majors, gwiazda „Ant-Man and the Wasp: Quantumania” i „Creed III. Koncentrując się na 247 latach osiągnięć armii, dwa filmy — „Pokonywanie przeszkód” i „Pushing Tomorrow” — przedstawiają służbę wojskową jako siłę napędową możliwości i służą jako pomost między przeszłością a przyszłością, aby łączyć się i inspirować amerykańskiej publiczności.


Nowoczesna marka Army ożywa dzięki nowemu wyglądowi i stylowi, pokazując możliwości „Be All You Can Be”



Nowoczesna marka armii ożywa dzięki nowemu wyglądowi i stylowi, pokazując możliwości „Be All You Can Be”
(Źródło zdjęcia: Biuro Marketingu Przedsiębiorstw Armii Stanów Zjednoczonych)

ZOBACZ ORYGINAŁ

Filmom tym oraz wielopłaszczyznowej, wielokanałowej kampanii, która zaoferuje je widzom w całym kraju, towarzyszyć będą odważne, wciągające materiały promocyjne w telewizji, prasie, na cyfrowych billboardach, streamingu wideo, platformach społecznościowych i społecznościowych oraz kanałach audio. Kampania w płatnych mediach rozpoczyna się na wyczekiwanym turnieju NCAA March Madness 2023 z aktywacjami na miejscu, pokazami transmisji i rozszerzeniami kampanii cyfrowych. Począwszy od maja, pierwsze w swoim rodzaju partnerstwo pod wspólną marką z NBCUniversal będzie wykorzystywać momenty programowe o dużym wpływie w całym ekosystemie NBCU, od hitowych programów w NBC i Peacock, przez docenione przez krytyków programy reality, po popularne franczyzy filmowe, po -integracje naziemne w Universal Parks i Universal Studios i nie tylko. Dodatkowe partnerstwa zostaną nawiązane z Complex i IGN.

Druga faza kampanii zostanie ujawniona jeszcze w tym roku, dzięki czemu „Be All You Can Be” będzie mogło ujawnić głębsze, bardziej osobiste spojrzenie na nadzieje, lęki i marzenia dzisiejszej młodzieży.

Więcej informacji na temat nowej marki armii i możliwości „Be All You Can Be” można znaleźć na stronie GoArmy.com.


Źródło

Warto przeczytać!  Inicjatywa Chrome dotycząca ochrony adresów IP stawia przed marketerami nowe wyzwania