Marketing

Nowa propozycja centrum handlowego | Wiek sieci sklepów

  • 16 maja, 2023
  • 4 min read
Nowa propozycja centrum handlowego |  Wiek sieci sklepów


Gdy konsumenci uczą się, jak zarządzać rosnącymi cenami spowodowanymi inflacją, jedno jest pewne: najwyższej jakości regionalne centra handlowe pozostają najlepszymi miejscami dla rodzimych cyfrowo marek, lokalnych sprzedawców detalicznych i nowych konceptów gastronomicznych, aby nawiązywać kontakt z nowymi klientami i wzmacniać relacje z obecnymi. Zakupy osobiste to doświadczenie, którego nie można powtórzyć online.

  • Jest to doświadczenie dotykowe, które daje konsumentom możliwość dotknięcia, dotknięcia i wypróbowania produktów przed ich zakupem.
  • Jest to doświadczenie wizualne i społeczne, w którym kupujący są zachęcani ekspozycjami sklepowymi i mogą wchodzić w interakcje z doświadczonymi współpracownikami.
  • Jest to żywa platforma, na której detaliści i restauratorzy tworzą całościowe doświadczenia, które zachęcają do lojalności.

Ponieważ nadal doświadczamy konsolidacji wśród obiektów handlowych, a słabsze centra handlowe są przekształcane, pojawia się nowe wezwanie do najsilniejszych marek, aby dołączyły do ​​najsilniejszych centrów i zmaksymalizowały ruch pieszy i sprzedaż. Wśród nich są sprytne, rodzime cyfrowo marki, które chcą budować fizyczną obecność detaliczną lub rozszerzać te, które stworzyły, a także lokalni i regionalni sprzedawcy, którzy postrzegają centra handlowe jako najlepszy sposób na maksymalizację widoczności dla ich rozwijających się firm.

Warto przeczytać!  Słuchałem wejścia/wyjścia Petera Gabriela w w pełni przygotowanym studiu Dolby Atmos…

Marki natywne cyfrowo mogą odnieść korzyści z otwierania tradycyjnych lokalizacji, ponieważ pozwala im to łączyć się z klientami na bardziej osobistym poziomie. Fizyczna obecność jest narzędziem marketingowym. To teatr, w którym detaliści mogą stworzyć wciągające wrażenia dla swoich klientów. Jako alternatywę dla zarządzania zapasami w sieci sklepów, marki natywne cyfrowo mogą wykorzystywać swoje fizyczne lokalizacje jako salony wystawowe, w których klienci mogą zobaczyć produkty testowe i rozmiary przed ich zakupem.

Zamiast używać algorytmów do kontrolowania, gdzie pojawia się ich wiadomość i zgadywania, kto będzie na nią otwarty, mogą wykorzystać przechodniów i zastosować strategie zaangażowania z życia wzięte, aby nawiązać kontakt z klientami. Niektórzy z bardziej znanych sprzedawców detalicznych, którzy zwiększają swoją obecność offline, to allbirds, Bonobos, AdoreMe, Casper, Purple, Glossier, Parachute, Untuckit. i więcej. Zazwyczaj wybierając lokalizacje w najlepszych na rynku, dominujących centrach, w których znają swoich klientów, Warby Parker, Peloton i Purple są najemcami naszego Cherry Hill Mall poza Filadelfią.

Lokalni detaliści, którzy również szukają większej liczby odbiorców, widzą, jak ich marki rozwijają się, gdy są otoczeni przez wysokiej jakości współnajemców w najlepszych lokalizacjach. Sprzedawcy ci nie tylko przedstawiają swoje produkty nowym odbiorcom, ale zyskują uznanie jako sąsiedzi znanych marek. Wiele nieruchomości PREIT odnotowało wzrost liczby najlepszych w swojej klasie lokalnych najemców, gdy zamknięcie konkurencyjnych nieruchomości w pełni ugruntowało ich pozycję dominujących na rynku nieruchomości.

Warto przeczytać!  Przewiduje się, że rynek oprogramowania przeciwdziałającego praniu pieniędzy wzrośnie o CAGR +11,2% do 2030 r., koncentrując się na najważniejszych kluczowych graczach: Oracle, Thomson Reuters, Fiserv

Z kolei marki narodowe korzystają ze strumienia nowego ruchu, który tworzą wieloletni i lojalni klienci marek lokalnych. Jedną z nieruchomości, która wyróżnia się znaczną obecnością lokalnego handlu detalicznego, jest Moorestown Mall, które oprócz szerokiej gamy tradycyjnych i tańszych sklepów detalicznych, gastronomicznych i rozrywkowych oferuje unikalne lokalne marki.

Dobre centra handlowe zachowują moc przyciągania klientów, oferując wyróżniającą się mieszankę miejsc na zakupy, wspaniałe opcje jedzenia i ciekawe rzeczy do zrobienia. W portfelu PREIT, nawet gdy klienci wycofują się z powodu rosnących kosztów, sprzedaż do lutego wzrosła o prawie 2% w stosunku do wyników z grudnia, a ruch wzrósł o ponad 7% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Trzy z naszych obiektów przyniosły lepsze wyniki niż w 2019 roku.

Centra handlowe odnoszące największe sukcesy będą nadal dostosowywać swój model, aby zadowolić współczesnych konsumentów, w miarę jak zmieniają się ich preferencje. Angażują ich w rozszerzone wydarzenia i strategie marketingowe, które rzucają na nich nowe światło jako najlepszą opcję dla restauracji, marek detalicznych i nowej rozrywki, które również przeobrażają się dla nowej generacji klientów.

Joseph F. Coradino jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy PREIT z siedzibą w Filadelfii.


Źródło

Warto przeczytać!  Collaborative Marketing to jedno z naszych największych narzędzi marketingowych: Sameer Seth, Dolby