Marketing

Nowa reklama Globant z sagi „Stuck in Consultancy” żartobliwie nabija się z AI Trendiness, podkreślając osiągnięcia firmy

  • 30 maja, 2023
  • 5 min read
Nowa reklama Globant z sagi „Stuck in Consultancy” żartobliwie nabija się z AI Trendiness, podkreślając osiągnięcia firmy


Nowa reklama, opracowana przez agencję kreatywną GUT, pokazuje – z sarkazmem – jak wiele firm konsultingowych stara się nadążyć za trendem AI. Podkreśla znaczenie głębokiej wiedzy Globant w łączeniu sztucznej i ludzkiej inteligencji w celu dostarczania unikalnych i innowacyjnych rozwiązań.

NOWY JORK, 30 maja 2023 r /PRNewswire/ — Globant (NYSE: GLOB), cyfrowa firma skupiona na odkrywaniu biznesu na nowo za pomocą innowacyjnych rozwiązań technologicznych, ogłosiła dziś uruchomienie „Ja AI”, swoją nową reklamę z sagi „Stuck in Consultancy”. Opracowana wspólnie z agencją GUT Buenos Aires reklama wykorzystuje sarkazm, aby eksponować firmy konsultingowe, które chcą szybko wskoczyć do świata sztucznej inteligencji.

Sztuczna inteligencja generuje istotną rewolucję — zmieniającą teraźniejszość i przyszłość biznesu oraz naszego codziennego życia. Udowodnił już, że potrafi pozytywnie odkrywać organizacje i branże na nowo, jednocześnie zwiększając ich potencjał ludzki. Dzięki ogromnemu doświadczeniu w opracowywaniu doświadczeń cyfrowych i dostarczaniu rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji Globant sprytnie wykorzystuje humor w tej reklamie, aby mówić o tym trendzie i podkreśla znaczenie połączenia tego, co najlepsze w sztucznej i ludzkiej inteligencji, aby stać się najbardziej innowacyjnym partnerem.

„Jako część sagi „Stuck in Consultancy”, ta nowa reklama nie tylko pokazuje zaangażowanie firmy Globant w kwestionowanie tradycyjnych norm i torowanie drogi innowacyjnym rozwiązaniom, ale także czerpie z naszego bogatego doświadczenia w tej dziedzinie”, twierdzi Wandy Weigertszefie Oficer marki w Globancie. „Jeśli połączysz wiedzę na temat sztucznej inteligencji ze wspaniałymi zespołami, które rozumieją potencjał technologii i potrzeby każdej organizacji, otrzymasz wyjątkowego partnera, który zapewnia naprawdę wyjątkowe doświadczenia”.

„Budujemy nasze portfolio sztucznej inteligencji od 2015 roku za pomocą AI Studio i produktów takich jak Augoor, Genexus Next, StarMeUp i MagnifAI. Wszystkie z nich przemawiają za naszą głęboką wiedzą i doświadczeniem w tworzeniu wartości dla organizacji na całym świecie”, dodaje Martín Migoya, CEO i współzałożyciel firmy Globant. „Będziemy nadal zwiększać naszą sztuczną i ludzką inteligencję, aby wpływać na każdy obszar, branżę i biznes na lepsze”.

Ponadto, Matias Lafalla i Ramiro R. GamalloDGC i Wspólnicy dla PG, dodaj: „W świecie doradztwa często zdarza się, że marki współpracują przez lata z więcej niż jednym konsultantem – nawet jednocześnie. Z agencji podjęliśmy wyzwanie zebrania wcześniejszych doświadczeń, jakie klienci Globant mieli ze swoimi konkurentami, i odtworzyliśmy je z ironicznym, humorystycznym tonem”.

Skupienie się firmy Globant na sztucznej inteligencji rozpoczęło się w 2015 r., kiedy po raz pierwszy uruchomiono specjalne studio AI i zaczęto inwestować w kilka strategicznych inicjatyw. W tym czasie firma wprowadziła i rozwinęła kluczowe produkty i platformy głęboko zakorzenione w sztucznej inteligencji, takie jak StarMeUp, Powiększać, Augoor I Genexus Dalej. Uzupełniając swoje portfolio produktów, Globant skonsolidował również swoją ofertę i inicjatywy AI w kompleksowy program o nazwie UMYSŁY mieć solidne spojrzenie na najlepsze praktyki w kilku branżach.

Aby zobaczyć ogłoszenie kliknij Tutaj.

Agencja: JELITO Buenos Aires
Klient: Globant
Produkt: Globant
Kampania: Utknął w Doradztwie
Film: DO USTALENIA
Terytorium: Światowy
Data uruchomienia: maj 2023 r

Założyciel: Gaston Bigio
CCO i partner: Joaquín Cubría
ECD i partner: Ramiro Gamallo / Matias Lafalla
ECD: Laura Rapela / Diego Fernández Posada/Juan Pablo Lufrano
Dyrektor Zarządzający: Paula Medina Rivero
PŁYTA CD: Gastón Gual
PŁYTA CD: Alex Romero
Kreatywny copywriter: Haroldo Moreira
Dyrektor artystyczny: Julian Amarillo
Dyrektor konta grupowego: Meme Traverso Lizarraga
Opiekun kont międzynarodowych: Bernardyta Musa
Kierownik produkcji:
Florencji Albizzati
Producent agencji: Mariana Jauregui
Menedżer kreatywny: Paula Akiel
Kierownik Projektu: Rosario Muñoz
GUS: Javiera Quintero
Kierownik działu cyfrowego i danych: Ezequiel Gori Nastasi
Strateg społeczny: Gonzalo Paz

Firma produkcyjna: bunt
Dyrektor: Luisa Gerarda
dyrektor generalny: Ezequiel Ortiz
Producent wykonawczy: Pilar Capurro
Producent: Cecilia Cárdenes
DOP: Javier Julia
Koordynator postprodukcji: Mariano Olivariego
Gradacja kolorów: Armaleo
Redaktor: Jerónimo Pérez
efekty wizualne: Da8
Projekt miksu i dźwięku: Porta Estudio

Przedstawiciele klientów:
Szef Oficer marki: Wandy Weigert
EVP, globalny marketing: Todda Krugmana
Globalna strategia marketingowa: Emiliano Horcada
Menadżer kampanii: Ivanna Giménez

O Globancie
Jesteśmy cyfrową firmą, która pomaga organizacjom odkryć siebie na nowo i uwolnić ich potencjał. Jesteśmy miejscem, w którym Innowacja, Projektowanie i Inżynieria spotykają się na dużą skalę.

  • Zatrudniając ponad 27 000 pracowników, jesteśmy obecni w 25 krajach i na 5 kontynentach. Pracujemy między innymi dla takich firm jak Google, Electronic Arts czy Santander.
  • W raporcie IDC MarketScape zostaliśmy uznani za Światowego Lidera Usług Poprawy CX.
  • Zostaliśmy również wyróżnieni jako studium przypadku biznesowego na Harvard, MITI Stanforda.
  • Jesteśmy członkami The Green Software Foundation (GSF) i Cybersecurity Tech Accord.

Kontakt: [email protected]
Zapisać się aby uzyskać pierwszeństwo w wiadomościach prasowych i aktualizacjach.
Po więcej informacji odwiedź www.globant.com.

O PG
Niezależna agencja założona przez Gastóna Bigio i Anzelma Ramosa która oferuje przełomową i instynktowną kreatywność dla odważnych marek. GUT Network jest niezależną agencją nr 1 w Effie Latam przez dwa kolejne lata (2020/2021) i jest Ad Age A-Lister (2021). Zdobył 2 Grand Prix na Cannes 2021/2022 i został nagrodzony w The Clios, D&AD, The International ANDY Awards i Círculo de Creatividad Argentina za pracę dla klientów takich jak Popeyes, Mercado WolneSerek Filadelfia, Tima Hortonsa, Noblex, Skol, Heinz, Google i Headspace. PG została również uznana w tym roku za Niezależną Agencję Roku D&AD nr 4 oraz za Niezależną Sieć Roku 2022 Cannes Lions nr 2. PG ma biura w Buenos Aires, Miami, TorontoSao Paulo, Luizjana, Meksyk I Amsterdam. www.gut.agencja

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2088525/1200X663_SEO.jpg
logo –

ŹRÓDŁO Globant


Źródło

Warto przeczytać!  Jaki jest przepis na sukces?