Nowe produkty pomiarowe potwierdzają wydajność firmy Paramount.
![Nowe produkty pomiarowe potwierdzają wydajność firmy Paramount.](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/10/New-Measurement-Products-Prove-Paramounts-Performance-770x470.png)
![opis obrazu](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/10/Nowe-produkty-pomiarowe-potwierdzaja-wydajnosc-firmy-Paramount.png)
Paramount przedstawia pakiet zaawansowanych narzędzi pomiarowych zaprojektowanych z myślą o potrzebach ewoluującego krajobrazu marketingowego.
Paramount Australia wprowadziła na rynek pakiet progresywnych produktów pomiarowych, które mają zapewnić reklamodawcom i marketerom istotne informacje umożliwiające projektowanie i dostarczanie skutecznych i holistycznych strategii marketingowych.
Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu branży na podejście oparte na wynikach, firma Paramount Australia wprowadziła cztery nowe narzędzia pomiarowe, aby zapewnić marketerom możliwość sprawdzenia i wzmocnienia wpływu reklam telewizji połączonej (CTV) w całym ich marketingu mix.
Rod Prosser, dyrektor sprzedaży Paramount Australia, powiedział: „Dowód wydajności jest kluczowym filarem naszego strategicznego podejścia na rok 2024.
„Branża zmierza w stronę podejścia opartego na wynikach, dlatego oczekuje się, że skuteczny marketing opiera się na zrozumieniu, co napędza wyniki.
„Zamykamy obieg dla marketerów, dostarczając bardziej znaczących wskaźników, które pokazują rolę i siłę reklam CTV w ich miksie marketingowym oraz umożliwiają im reagowanie na trendy i spostrzeżenia w celu osiągnięcia wyników biznesowych”.
Cztery nowe rozwiązania pomiarowe zapewniają dokładny wgląd w kluczowe wskaźniki efektywności marki i biznesu.
Badanie wpływu marki cyfrowej we współpracy z Innovid i Brand Metrics umożliwia reklamodawcom sprawdzenie tętna konsumenckiego, testując aktywność kampanii cyfrowych pod kątem KPI marki.
Widzowie mogą podzielić się swoimi wrażeniami z kampanii, z którą się zetknęli, za pomocą odpowiedzi na ankiety w czasie rzeczywistym i opinii za pośrednictwem pilota.
Najważniejsza interaktywna atrybucja we współpracy z firmą Innovid określa wpływ interaktywnej reklamy CTV jako samodzielnej taktyki lub zintegrowanej z całościową kampanią wideo na żądanie (BVOD).
Śledząc zaangażowanie widzów i podróże klientów w środowisku stawiającym na prywatność, narzędzie to porównuje reklamy interaktywne i BVOD z wynikami biznesowymi, takimi jak rezerwacja spotkań, zapytania online lub formularze rejestracyjne, a także zapewnia cenne informacje o odbiorcach umożliwiające ciągły rozwój i udoskonalanie kampanii aby zmaksymalizować wyniki.
Siła tego rozwiązania została wzmocniona podczas pierwszej kampanii z Lendi, internetową porównywarką kredytów mieszkaniowych. Ujawniło 10 widzów Play w wieku 35–44 lat, którzy oglądali programy podróżnicze typu reality show Australijski ocalały I Niesamowity wyścigwykazało zwiększone zainteresowanie marką i wygenerowało współczynnik reakcji strony internetowej o 260% wyższy niż średnia kampanii.
Najważniejsze badanie wyników marki we współpracy z Lucid to responsywne, tradycyjne badanie wzrostu marki, które śledzi kampanie cyfrowe w 10 Play na wszystkich urządzeniach i kreacjach.
Zapewniając szybki dostęp do podstawowych wskaźników marki za pośrednictwem zweryfikowanych badań online Lucid, reklamodawcy mogą śledzić do pięciu wskaźników KPI marki, takich jak świadomość, rozważanie zakupu, zapamiętywanie reklamy i zamiar zakupu.
Współpraca w zakresie najważniejszych danych we współpracy z LiveRamp umożliwia reklamodawcom prowadzenie własnej atrybucji i zrozumienie roli Paramount w ich szerszym miksie medialnym.
Reklamodawcy mogą wzbogacić wiedzę swoich klientów i konsumentów, aktywować się na podstawie danych własnych w 10 Play i maksymalizować skuteczność swojego miksu marketingowego poprzez atrybucję kampanii i sponsoringu.
Ten fascynujący zestaw rozwiązań pomiarowych zapewnia marketerom wiarygodne i znaczące informacje umożliwiające opracowywanie skutecznych strategii marketingowych zorientowanych na wyniki.
Połączenie doświadczeń związanych z reklamami opartymi na danych i narzędzi do pomiaru efektywności wyróżnia Paramount Australia, zapewniając reklamodawcom wyjątkową możliwość reagowania na dynamiczne środowisko marketingowe, zwiększania wydajności i osiągania wyników marki.