Marketing

Nowe produkty pomiarowe potwierdzają wydajność firmy Paramount.

  • 24 października, 2023
  • 4 min read
Nowe produkty pomiarowe potwierdzają wydajność firmy Paramount.


opis obrazu

Paramount przedstawia pakiet zaawansowanych narzędzi pomiarowych zaprojektowanych z myślą o potrzebach ewoluującego krajobrazu marketingowego.

Paramount Australia wprowadziła na rynek pakiet progresywnych produktów pomiarowych, które mają zapewnić reklamodawcom i marketerom istotne informacje umożliwiające projektowanie i dostarczanie skutecznych i holistycznych strategii marketingowych.

Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu branży na podejście oparte na wynikach, firma Paramount Australia wprowadziła cztery nowe narzędzia pomiarowe, aby zapewnić marketerom możliwość sprawdzenia i wzmocnienia wpływu reklam telewizji połączonej (CTV) w całym ich marketingu mix.

Rod Prosser, dyrektor sprzedaży Paramount Australia, powiedział: „Dowód wydajności jest kluczowym filarem naszego strategicznego podejścia na rok 2024.

„Branża zmierza w stronę podejścia opartego na wynikach, dlatego oczekuje się, że skuteczny marketing opiera się na zrozumieniu, co napędza wyniki.

„Zamykamy obieg dla marketerów, dostarczając bardziej znaczących wskaźników, które pokazują rolę i siłę reklam CTV w ich miksie marketingowym oraz umożliwiają im reagowanie na trendy i spostrzeżenia w celu osiągnięcia wyników biznesowych”.

Cztery nowe rozwiązania pomiarowe zapewniają dokładny wgląd w kluczowe wskaźniki efektywności marki i biznesu.

Badanie wpływu marki cyfrowej we współpracy z Innovid i Brand Metrics umożliwia reklamodawcom sprawdzenie tętna konsumenckiego, testując aktywność kampanii cyfrowych pod kątem KPI marki.

Warto przeczytać!  Sztuka, nauka i dyscyplina są kluczowe dla strategii Andrew Oosterhuis »

Widzowie mogą podzielić się swoimi wrażeniami z kampanii, z którą się zetknęli, za pomocą odpowiedzi na ankiety w czasie rzeczywistym i opinii za pośrednictwem pilota.

Najważniejsza interaktywna atrybucja we współpracy z firmą Innovid określa wpływ interaktywnej reklamy CTV jako samodzielnej taktyki lub zintegrowanej z całościową kampanią wideo na żądanie (BVOD).

Śledząc zaangażowanie widzów i podróże klientów w środowisku stawiającym na prywatność, narzędzie to porównuje reklamy interaktywne i BVOD z wynikami biznesowymi, takimi jak rezerwacja spotkań, zapytania online lub formularze rejestracyjne, a także zapewnia cenne informacje o odbiorcach umożliwiające ciągły rozwój i udoskonalanie kampanii aby zmaksymalizować wyniki.

Siła tego rozwiązania została wzmocniona podczas pierwszej kampanii z Lendi, internetową porównywarką kredytów mieszkaniowych. Ujawniło 10 widzów Play w wieku 35–44 lat, którzy oglądali programy podróżnicze typu reality show Australijski ocalały I Niesamowity wyścigwykazało zwiększone zainteresowanie marką i wygenerowało współczynnik reakcji strony internetowej o 260% wyższy niż średnia kampanii.

Najważniejsze badanie wyników marki we współpracy z Lucid to responsywne, tradycyjne badanie wzrostu marki, które śledzi kampanie cyfrowe w 10 Play na wszystkich urządzeniach i kreacjach.

Warto przeczytać!  Rynek mZdrowia osiągnie wartość 232,3 mld USD do 2028 r

Zapewniając szybki dostęp do podstawowych wskaźników marki za pośrednictwem zweryfikowanych badań online Lucid, reklamodawcy mogą śledzić do pięciu wskaźników KPI marki, takich jak świadomość, rozważanie zakupu, zapamiętywanie reklamy i zamiar zakupu.

Współpraca w zakresie najważniejszych danych we współpracy z LiveRamp umożliwia reklamodawcom prowadzenie własnej atrybucji i zrozumienie roli Paramount w ich szerszym miksie medialnym.

Reklamodawcy mogą wzbogacić wiedzę swoich klientów i konsumentów, aktywować się na podstawie danych własnych w 10 Play i maksymalizować skuteczność swojego miksu marketingowego poprzez atrybucję kampanii i sponsoringu.

Ten fascynujący zestaw rozwiązań pomiarowych zapewnia marketerom wiarygodne i znaczące informacje umożliwiające opracowywanie skutecznych strategii marketingowych zorientowanych na wyniki.

Połączenie doświadczeń związanych z reklamami opartymi na danych i narzędzi do pomiaru efektywności wyróżnia Paramount Australia, zapewniając reklamodawcom wyjątkową możliwość reagowania na dynamiczne środowisko marketingowe, zwiększania wydajności i osiągania wyników marki.


Źródło