Biznes

Nowe przedsięwzięcie w zakresie sztucznej inteligencji Raisinghani, przedsiębiorcy SaaS, pozyskuje 5,5 mln dolarów na zwiększenie efektywności sprzedaży

  • 3 kwietnia, 2024
  • 6 min read
Nowe przedsięwzięcie w zakresie sztucznej inteligencji Raisinghani, przedsiębiorcy SaaS, pozyskuje 5,5 mln dolarów na zwiększenie efektywności sprzedaży


Kredyty obrazkowe: SiftHub

SiftHub, startup zajmujący się sztuczną inteligencją założony przez byłego dyrektora ds. technologii i współzałożycielkę LogiNext, Manishę Raisinghani, zebrał 5,5 miliona dolarów z funduszy zalążkowych na rozwój asystenta AI, którego celem jest pomoc zespołom sprzedaży i przedsprzedaży w skupieniu się bardziej na budowaniu relacji, a nie na przy ciężkiej pracy.

Opracowany przez firmę asystent generatywnej sztucznej inteligencji jest ukierunkowany na większość działań niezwiązanych ze sprzedażą, z którymi muszą się zmagać pracownicy sprzedaży, takich jak wprowadzanie danych do systemów CRM, składanie zapytań ofertowych (RFP), wyszukiwanie informacji o klientach i tworzenie prezentacji. SiftHub integruje się ze źródłami informacji, takimi jak Google Drive, Slack, Zendesk, HubSpot i Salesforce, a zespoły sprzedaży i przedsprzedaży mogą po prostu porozmawiać z asystentem AI, aby wypełnić kwestionariusze bezpieczeństwa informacji, formularze oceny dostawców oraz składać zapytania ofertowe i formularze wniosków o informacje (RFI). . Asystent jest dostępny poprzez Slack i Microsoft Teams jako bot, dodatek Microsoft, wtyczka do Chrome i aplikacja internetowa i obsługuje 10 języków, w tym hiszpański i niemiecki.

„Kiedy sprzedawcy sprzedają firmom, powinni spędzać więcej czasu na budowaniu relacji, co ma bezpośredni wpływ na zyski” – Raisinghani powiedział TechCrunch. „Kiedy nie musisz zatrudniać tak wielu osób zajmujących się przedsprzedażą, aby wykonały za Ciebie dogłębną pracę techniczną, oszczędzasz czas, a to ma wpływ na Twoje zyski” – powiedziała TechCrunch.

Asystent AI SiftHub jest zbudowany na otwartych modelach wielkojęzykowych (LLM) typu open source i jest obsługiwany przez technologię generowania rozszerzonego wyszukiwania (RAG), która wykorzystuje dodatkowe źródła danych w celu dostrojenia jakości treści generowanych przez sztuczną inteligencję. Korzystanie z RAG na LLM pomaga SiftHub ograniczyć halucynacje — częsty problem z generatywną sztuczną inteligencją, gdzie system generuje nieprawidłowe lub wprowadzające w błąd wyniki. Startup wykorzystuje także cross-enkodery, aby uniemożliwić swojej platformie wybranie błędnych informacji z danej bazy wiedzy. Cross-enkodery analizują dwa zapytania jednocześnie, zamiast patrzeć na każde z osobna, aby zapewnić dokładniejsze odpowiedzi.

Warto przeczytać!  Indyjskie obligacje rządowe są obecnie częścią indeksu obligacji JP Morgan. Oto co to znaczy | Wiadomości na rynkach

„Wolelibyśmy nie udzielać odpowiedzi, niż dać złą odpowiedź” – powiedział Raisinghani. Założycielka dodała, że ​​system SiftHub może dać o 5% mniej odpowiedzi, ale ma pewność, że co najmniej 75% odpowiedzi AI będzie poprawnych.

SiftHub wykorzystuje także „inteligentny algorytm wyszukiwania”, który uwzględnia aktualność dokumentów lub źródeł wiedzy w celu wydobycia odpowiednich, aktualnych informacji, powiedział Raisinghani.

Po spędzeniu ponad 10 lat w LogiNext Raisinghani dostrzegła potrzebę rozwiązania takiego jak SiftHub, kiedy w 2022 r. doradzała startupowi blockchain Polygon Labs w zakresie jego strategii wejścia na rynek. Zdała sobie sprawę, że znalezienie informacji o Polygonie było trudnym zadaniem, ponieważ dane nie były dostępne jednym kanałem, ponieważ były przechowywane na wielu platformach. Osoby zajmujące się sprzedażą i przedsprzedażą potrzebują wielu informacji o swojej firmie i jej operacjach biznesowych, gdy kontaktują się z potencjalnymi klientami. Znalezienie tych informacji za pośrednictwem różnych źródeł, w tym kanałów firmy na Slacku i innej niezorganizowanej dokumentacji, jest uciążliwym zadaniem, które może zająć dużo czasu.

Następnie rozmawiała z około 200 użytkownikami, aby lepiej zrozumieć opis problemu i sklasyfikować ich odpowiedzi według różnych przypadków użycia. Wszystko to ostatecznie doprowadziło ją do skupienia się na zespołach sprzedaży i przedsprzedaży.

Warto przeczytać!  Wiadomości z rynku akcji i akcji, Wiadomości z gospodarki i finansów, Sensex, Nifty, Rynek globalny, NSE, BSE Wiadomości z IPO na żywo

„Zespoły sprzedaży mają zespół cieni — zespół przedsprzedażowy lub inżynierów ds. rozwiązań — i zazwyczaj są to niedoceniani bohaterowie organizacji. Wykonują większość prac technicznych, począwszy od złożenia zapytania ofertowego po znalezienie odpowiedzi na pytania klientów” – wyjaśniła. „Jeśli zaoszczędzisz czas zarówno na sprzedaży, jak i przedsprzedaży, sprzedawcy automatycznie będą mogli poświęcić więcej czasu na budowanie relacji”.

Rynek start-upów AI skupiających się na sprzedaży i przedsprzedaży nabrał rozpędu w zeszłym roku, odkąd na rynku pojawiła się generatywna sztuczna inteligencja. Firmy z całego spektrum, od gigantów takich jak Salesforce, Zoom i Google po start-upy takie jak Quilt, People.ai i Darwin AI, zbudowały narzędzia oparte na GenAI, aby umożliwić sprzedawcom uproszczenie szerokiego zakresu zadań, takich jak wypełnianie rutynowych formularzy, generowanie wersji roboczych wiadomości e-mail, wypełnianie CRM publicznie dostępnymi informacjami o klientach, generowanie kopii, uzyskiwanie sugestii na temat tego, który potencjalny klient prawdopodobnie kupi lub zrezygnuje, i wiele więcej.

Raisinghani uważa jednak, że SiftHub ma wyróżniającą się przewagę, ponieważ jest osadzony głębiej w przepływach pracy klientów i może rozwiązać cały problem reakcji sprzedaży – w przeciwieństwie do „opakowania wokół OpenAI lub jakiegokolwiek innego LLM”.

Startup czerpie także z własnego doświadczenia Raisinghani w zakresie skalowania startupów oraz swojego 15-osobowego zespołu, w skład którego wchodzi kilku byłych przedsiębiorców. „Kiedy zamierzasz poświęcić czemuś co najmniej 10 lat swojego życia, chcesz mieć pewność, że będziesz tym podekscytowany i naprawdę w to wierzysz przez następną dekadę” – powiedziała. Siedziba firmy znajduje się w USA, a zespół badawczo-rozwojowy znajduje się w Bombaju w Indiach.

Warto przeczytać!  Kim jest Rafał Zaorski? Milioner może pochwalić się niezłą pracą

Fundusze zostaną wykorzystane na zatrudnienie większej liczby osób w dziale badań i rozwoju produktów, udoskonalenie produktu i pomoc firmie we wejściu na rynek. Rundę zalążkową współprowadzili Matrix Partners India i Blume Ventures, przy udziale Neon Fund, a także dyrektorów i założycieli Superhuman, Cloudflare, DevRev, RazorPay i SuperOps.

SiftHub jest początkowo skierowany do firm B2B sprzedających klientom średniej wielkości i przedsiębiorstwom o przychodach od 50 do 500 milionów dolarów. Asystent AI jest obecnie dostępny dla małej grupy użytkowników w celu uzyskania wczesnej informacji zwrotnej, a startup planuje „pełną premierę” jeszcze w tym roku.

„Kupujący stali się mądrzejsi i angażują się w sprzedaż na późniejszym etapie ścieżki zakupowej, zadając bardziej zaawansowane pytania. W rezultacie zmieniły się oczekiwania zespołów sprzedaży — aby odnieść sukces, muszą one znać zaawansowane informacje o produktach, dane techniczne i prawne. Zespołom ds. sprzedaży i przedsprzedaży brakuje narzędzi niezbędnych do obsługi tego nowego środowiska sprzedaży. Jesteśmy podekscytowani wizją SiftHub polegającą na wykorzystaniu sztucznej inteligencji do zarządzania wiedzą o produktach, tak aby sprzedaż mogła skupić się na relacjach” – powiedział w przygotowanym oświadczeniu Pranay Desai, partner w Matrix Partners India.

„SiftHub to drugie przedsięwzięcie Manisha w przestrzeni SaaS. Uzbrojeni w ponad dziesięcioletnie doświadczenie w przedsiębiorczości i imponujące osiągnięcia, Manisha i jej zespół budują przełomową platformę AI, która zmieni cały proces sprzedaży i przedsprzedaży. Jesteśmy podekscytowani możliwością wsparcia zespołu SiftHub i bycia częścią jego ambitnej podróży” – powiedział Sanjay Nath, partner w Blume Ventures.




Źródło