Marketing

Nowości Hot Mix Nawierzchnia: Marzec 2023

  • 2 marca, 2023
  • 7 min read
Nowości Hot Mix Nawierzchnia: Marzec 2023


W ramach czasowych nieco krótszych niż rok, Przyczepy ścinkowe, Inc. przeniósł budynki, zbudował budynki, nabył nowe technologie i przeniósł istniejący sprzęt, aby usprawnić proces produkcyjny i zwiększyć wydajność produkcji. Wszystko to zaowocowało powstaniem najnowocześniejszego Centrum Fabrykacyjnego.

Jesienią 2016 r Przyczepy do ścinki współpracował z Thein Moving Co. Structural Movers w celu przeniesienia istniejącego Budynku 51, aby zrobić miejsce na rozbudowę magazynu głównego w celu uwzględnienia miejsca na nowe centrum produkcyjne. Przez ponad 40 lat Przyczepy do ścinki istnienie, wyposażenie i przestrzeń produkcyjna zostały dodane w miarę rozwoju firmy, aby sprostać wymaganiom rynku. Dodanie centrum produkcyjnego to jeden z wielu kroków w programie Przyczepy do ścinki cel doCentrum produkcji ścinki 5a3bcbf9623b3 usprawnić przepływ produkcji od części przez produkcję do wykończenia. Budowa nowego centrum produkcyjnego rozpoczęła się na początku 2017 r., zapewniając 15 000 stóp kwadratowych powierzchni dla nowych i istniejących technologii w magazynie głównym. Dzięki połączeniu dwóch budynków pozwala na sprawny przepływ części produkcyjnych z obszaru produkcji, przez magazyn, na halę produkcyjną.

Fabryka Center mieści teraz wszystkie trzy Przyczepy do ścinki prasy krawędziowe. Prasa krawędziowa Accupress Edge 250 ton i prasa krawędziowa Cincinnati CB-II 350 ton zostały przeniesione z przednich zatok produkcyjnych w połowie czerwca przy pomocy Quick-Way Rigging z Minneapolis. Tej jesieni, Przyczepy do ścinki Pionowa piła taśmowa Marvel 2150 i pozioma piła taśmowa Hyd-Mech S23A zostały przeniesione na swoje miejsca w Centrum Fabrycznym.

Projekt rozplanowania Centrum Fabrykacji został oparty na sprzęcie używanym do kompletnej obróbki gotowych części. Kluczowymi celami dla Fab Center było: ograniczenie bezwartościowych nieefektywności czasowych, zmniejszenie liczby przeładunków materiału, zwiększenie bezpieczeństwa i komfortu środowiska pracy. Lokalizacja sprzętu została oparta na przebiegu procesu. Na przykład laser przetwarza 30 000 zadań. Dwadzieścia osiem tysięcy tych zadań przechodzi do prasy krawędziowej, a z prasy krawędziowej gotowe części są umieszczane na wózku przenośnika, skąd są transportowane do niestandardowego systemu przenośników po stronie magazynu budynku. Po stronie magazynu czujnik uruchamia światło stroboskopowe, powiadamiając osobę zajmującą się obsługą materiałów, aby odebrała gotowe części.

Warto przeczytać!  Rynek cyfrowego zarządzania wydajnością rozkwitnie dzięki imponującemu CAGR na poziomie 12% do 2030 r. Najważniejsi gracze — PTC, Microsoft, Akamai (SOASTA)

„Właściwie chodzi o relację z maszyną. Im krótsza odległość, na jaką część musi zostać przesunięta podczas procesu, oznacza mniej czasu i ruchu wymaganego od pracownika do wykonania pracy. Płynność jest wszystkim. Wiele rozwiązań i koncepcji związanych z obsługą materiałów zostało zostały zaprojektowane i wykonane na zamówienie przez naszych wewnętrznych pracowników. Mamy szczęście, że mamy tak utalentowaną kadrę producentów na zamówienie „, powiedział Chris Berg, Przyczepy do ścinki menadżer projektu.

„Bezpieczeństwo pracowników jest zawsze najwyższym priorytetem. Mamy na miejscu trzy systemy suwnic pomostowych firmy Gorbel. [handle]– powiedział Berg.

System suwnicy z dwoma pomostami służy do zasilania prasy krawędziowej w przypadku większych prac produkcyjnych, co zmniejsza ryzyko urazu związanego z podnoszeniem. Drugi dźwig zasila obszar sortowania części laserowych, zmniejszając natężenie ruchu wózków widłowych. Trzeci system dźwigowy znajduje się nad nowym systemem przenośników pił. To ustawienie umożliwia operatorowi piły obsługę dłuższych, cięższych części, podczas gdy piła nadal produkuje części. Uwzględniono również komfort pracowników w odniesieniu do przepływu powietrza i temperatury otoczenia. Osiągnięto to dzięki połączeniu dwóch wentylatorów SkyBlade HVLS o średnicy 18 stóp (wysoka głośność i niska prędkość) oraz nagrzewnic Reznor do odzyskiwania po otwarciu/zamknięciu drzwi górnych. W cieplejszych miesiącach wentylatory mogą pracować z większą prędkością, aby przemieścić więcej powietrza, aby stworzyć wrażenie chłodu i spowodować odczuwalny spadek temperatury do 15 stopni. W chłodniejszych miesiącach wentylatory pracują z niższą prędkością, aby delikatnie spychać ciepło wytwarzane przez jednostki grzewcze i sprzęt uwięziony na poziomie sufitu z powrotem na poziom pracownika z przeciągiem.

Warto przeczytać!  Raport firmy Accenture ujawnia nowe strategie skutecznego kierowania reklam w świecie po plikach cookie / świecie informacji cyfrowych

Yanmar CE, ASV Zostań Yanmar Kompaktowy sprzęt NA

Yanmar Compact Equipment North America (YCENA), obejmująca Yanmar Marki Compact Equipment i ASV finalizują swój status jako jednego podmiotu prawnego. Główny kamień milowy następuje trzy lata po Yanmar Grupa przejęła ASV Holdings, Inc Yanmar Oddział Compact Equipment w Ameryce Północnej i ASV oficjalnie łączą się, tworząc YCENA.

„To ogromny krok dla nas, naszych dealerów i klientów” — powiedział Tate Johnson, prezes YCENA. „Dostosowanie tych dwóch marek pozwala nam skupić się na ekspansji, nowych produktach i ogólnym rozwoju strategicznym w Ameryce Północnej, jednocześnie znajdując nowe sposoby obsługi naszych klientów”.Osoba prawna Yanmar Cena

Yanmar CE i ASV działają jako YCENA z komercyjnego punktu widzenia od lipca 2020 r. Ujednolicenie jako jeden podmiot prawny pozwala na stworzenie lepszego, bardziej wydajnego i dedykowanego podmiotu zajmującego się sprzętem kompaktowym, skoncentrowanego na przywództwie na rynku sprzętu kompaktowego w Ameryce Północnej. Pozwoli to również na długoterminową szerszą ofertę kompaktowego sprzętu, zaoferuje pojedynczy sposób dla dealerów kompaktowego sprzętu do prowadzenia interesów z YCENA i wzmocni globalną Yanmar Zespół Compact Equipment, podała firma.

The Yanmar Marki CE i ASV pozostaną odrębne w ramach YCENA, przy czym każda marka zachowa swoje linie produktów i sieci dealerów. Obecnie, Yanmar Firma Compact Equipment oferuje minikoparki, kompaktowe ładowarki kołowe i pojazdy gąsienicowe, koncentrując się na budownictwie komercyjnym, budownictwie mieszkaniowym, zastosowaniach użyteczności publicznej i na wynajem. ASV oferuje kompaktowe ładowarki gąsienicowe i ładowarki o sterowaniu burtowym na rynkach kształtowania krajobrazu i leśnictwa.

Warto przeczytać!  Konfigurowanie skutecznych testów przyrostowych dla kampanii telewizyjnych i radiowych

Ishee Nowy prezes 2PR

Mark Ishee jest nowym prezesem FP2 Inc., zastępując Tima Harrawooda.

Ishee jest wiceprezesem ds. ochrony nawierzchni i produktów specjalnych firmy Ergon Asphalt & Emulsions, Inc. w Flowood w stanie Miss Harrawood. Jest dyrektorem generalnym regionu południowego w firmie Vance Brothers, Conway, Ark. Stanowisko to obejmuje dwuletnią kadencję.

Ishee wnosi do firmy solidne doświadczenie w dziedzinie emulsji asfaltowych FP2 przywództwo. W firmie Ergon pracuje od 42 lat, z czego ostatnie 39 lat w dziale asfaltów i emulsji. Ma doświadczenie w wielu aspektach przemysłu emulsyjnego, w tym w operacjach i zarządzaniu fabrykami, testach laboratoryjnych, badaniach i rozwoju, zastosowaniach terenowych, rozwiązywaniu problemów, opracowywaniu specyfikacji i marketingu produktów.

Przy wsparciu firmy Ergon Ishee współpracowała również z szeroko rozumianym przemysłem emulsji asfaltowych. W latach 2002-2006 zasiadał w zarządzie International Slurry Surface Association, w tym przez dwa lata jako ISSA dyrektor techniczny. Od 2008 roku jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Producentów Emulsji Asfaltowych, pełnił m.in. AEMA prezydent w latach 2017-2019. W lutym zakończył swoją przedłużoną kadencję jako bezpośredni były prezydent.Marka IsheeMarka Ishee

Jego praca z FP2 rozpoczęła się około 2004 roku, jako współautor treści i służąc w różnych komitetach i grupach zadaniowych. W 2011 roku jego zaangażowanie wzrosło, gdy pracował z FP2 komitet sterujący odpowiedzialny za reprezentowanie branży w odnoszącym sukcesy eksperymencie Preservation Group Experiment, wieloletnim projekcie badawczym mierzącym ilościowo skuteczność technik konserwacji nawierzchni, prowadzonym przez NCAT, a później MnROAD. W tym czasie rozpoczął swoją bezpośrednią współpracę z zarządem jako pełnomocnik, a oficjalnie zasiadał w zarządzie w 2014 roku. Mark został wybrany na kadencję sekretarza/skarbnika w 2018 roku i wiceprezesa w 2020 roku.


Źródło