Podróże

NYC & Company zmienia markę na New York City Tourism + Conventions

  • 28 marca, 2023
  • 4 min read
NYC & Company zmienia markę na New York City Tourism + Conventions


Oficjalna organizacja marketingu miejsc w Nowym Jorku oraz biuro kongresów i odwiedzających ujawniło nową nazwę i tożsamość marki, ponieważ NYC & Company zmienia się w New York City Tourism + Conventions.

Nowy system marki organizacji będzie skierowany do podróżnych z całego świata z zupełnie nową strategią i kompleksowym systemem identyfikacji wizualnej, który obejmuje nowe logo, standardy kolorów, typografię, kierunek artystyczny i elementy graficzne, DMO ogłosił we wtorek.

REKLAMA

WIĘCEJ Cele podróży i turystyka

Wprowadzenie nowej nazwy i tożsamości marki zbiega się w czasie z rozpoczęciem nowej kampanii społecznej #WHATSGOODNYC, której celem będzie poszerzenie opinii 8,5 miliona mieszkańców miasta na temat najlepszych rzeczy do zrobienia i miejsc, do których warto się udać.

New York City Tourism + Conventions uruchomi także w maju nową stronę internetową, nyctourism.com, a także nowe kanały społecznościowe — @nyctourism i @nyctourismnews — na Twitterze, Facebooku, Instagramie i LinkedIn, a także nowe zasoby medialne.

„Dzięki tym ekscytującym zmianom naszym zamiarem jest stworzenie jeszcze większego zaangażowania i wartości dla podróżnych, partnerów i innych interesariuszy w sposób, który zapewni, że Nowy Jork pozostanie głównym celem podróży służbowych i rekreacyjnych” — New York City Tourism + Conventions Chief Marketing Officer Nancy Mammana powiedziała w oświadczeniu towarzyszącym wtorkowemu ogłoszeniu.

Warto przeczytać!  6,5 popularnych miejsc turystycznych w 5 godzin: Departament Turystyki w Delhi przedstawia swój najnowszy plan wycieczek

„Wprowadzenie naszego nowego systemu nazw i marek to ważny moment dla naszej organizacji” — powiedział Fred Dixon, prezes i dyrektor generalny New York City Tourism + Conventions. „Nasza nowa marka oddaje istotę Nowego Jorku w całości: stale rozwijającą się destynację, która oferuje różnorodne i autentyczne doświadczenia, wzbogacające podróżnika i przynoszące korzyści wszystkim nowojorczykom. Ta zmiana strategicznie pozycjonuje nas do dalszego kierowania turystyką w mieście o wartości prawie 65 miliardów dolarów” ekonomia. Wyjaśnia nasz cel i misję jako oficjalnej organizacji turystycznej dla jednego z najwspanialszych miejsc na świecie — nasze zaangażowanie w Nowy Jork nigdy nie było większe”.

„Jesteśmy podekscytowani tą ewolucją marki i kontynuacją zarządzania przez organizację branżą turystyczną Nowego Jorku” — dodał Charles Flateman, przewodniczący zarządu New York City Tourism + Conventions i wiceprezes wykonawczy The Shubert Organization.

„Tworzenie tego zupełnie nowego systemu zostało poinformowane i wsparte przez dziesiątki organizacji i setki osób z branży turystycznej, w tym zarówno członków, jak i gości. Z niecierpliwością czekamy na współpracę ze wszystkimi naszymi partnerami i interesariuszami w celu dalszego łączenia lokalnych firm, odwiedzających i mieszkańców oraz rozpowszechnianie korzyści płynących z turystyki we wszystkich pięciu gminach”.

Warto przeczytać!  Wyciągam kartkę z dziennika podróży Tripti Dimriego, Świat

Times Square, Nowy Jork, Times Square w Nowym Jorku, lato na Times Square, lato w Nowym Jorku
Time Square w Nowym Jorku. (zdjęcie autorstwa Patricka Clarke’a)

Nowy Jork doświadczył dramatycznego ożywienia w 2022 roku, przyjmując ponad 56 milionów podróżnych, co stanowi niezwykły wzrost o 72,5 procent w stosunku do 2021 roku.

„Z ponad 56 milionami odwiedzających pięć gmin w zeszłym roku, napędzając dziesiątki miliardów dolarów wydatków na naszą lokalną gospodarkę, Nowy Jork nie wraca, on wraca” – powiedział w oświadczeniu burmistrz Nowego Jorku Eric Adams. „Nowa marka New York City Tourism + Conventions odzwierciedla energię i ducha naszego miasta i sprawi, że wszyscy będą wiedzieć, że nigdy nie było lepszego czasu na odwiedzenie największego miasta na świecie. Jestem burmistrzem pięciu dzielnic i wyglądam nie mogę się doczekać, aby zobaczyć gości w całym Big Apple w tym roku”.


Aby otrzymywać najnowsze wiadomości, aktualności i oferty dotyczące podróży, zasubskrybuj ten dziennik biuletyn TravelPulse.




Źródło