Filmy

Obejrzyj Hit Mana w kinach, nawet jeśli Netflix tego nie chce

  • 29 maja, 2024
  • 6 min read
Obejrzyj Hit Mana w kinach, nawet jeśli Netflix tego nie chce


Przepraszamy, nie ma tutaj podpisu. Wydałem cały swój sok na doskonały nagłówek.
Zdjęcie: Netfliks

Pomyślałem, że podczas zeszłorocznego sezonu festiwalowego Zabójca I Zabójca były tym samym filmem. Za cholerę nie mogłem utrzymać w głowie myśli, że mogą powstać dwa popularne filmy amerykańskich autorów, umieszczające archetyp płatnego zabójcy pod lupą. Kiedy ludzie wspominali Zabójca, Wyobraziłem sobie Michaela Fassbendera z grymasem na twarzy.

Tej wiosny ciągle dostawałem Zabójca zmieszany z Jesienny facet: inny czasownik + synonim „koleś” = dwusylabowe wyrażenie z filmu akcji z lekkim akcentem i elementami komedii romantycznej. Po prostu myślałem, że to ten sam film, może Zabójca był starym tytułem roboczym i że już się ukazał. Zakładałem, że w obu rolach główną rolę kobiecą odegrała Emily Blunt.

Od tego czasu dowiedziałem się, że te pomyłki są symptomem jednego z najpoważniejszych pomyłek w dziedzinie marketingu i sprawiedliwości dystrybucji w historii Hollywood. Zobaczyć Zabójca, w każdym razie na dużym ekranie jest kochać Zabójca. Rzecz gra jak gangsterzy w pokoju. To pokaz całej gamy charyzmy gwiazdy filmowej (i współscenarzysty) Glena Powella, od wariata po symbol seksu. To łatwa i przewiewna gra, która zadowoli tłumy. Częściowo oparta na prawdziwej historii, Zabójca opowiada o profesorze filozofii Dweeby, który wciela się w płatnych zabójców wynajętych na drobne potrzeby na potrzeby policyjnych operacji, przechodząc osobistą przemianę i zbyt głęboko wdając się w ten proces. Między Powellem i Adrią Arjoną jest petarda, a reżyser Richard Linklater powraca do formy. Dlaczego więc Netflix robi absolutnie najmniej, wyrzucając treści Zabójca w marnym dwutygodniowym ekskluzywnym oknie kinowym, zanim trafi do streamingu? Dlaczego nie położono większych nacisków na marketing? Dlaczego w zeszłym tygodniu wszedłem do teatru w Paryżu, wciąż myśląc, że to film akcji, podczas gdy jest prawie całkowicie gadatliwy i słodki?

Warto przeczytać!  Reżyserzy „Abigail” odnajdują głębię w szalonych sytuacjach

Zabójca był największym zakupem na zeszłorocznym Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Toronto, kiedy Netflix kupił go za 20 milionów dolarów po niezwykle ciepłym przyjęciu. Ogłoszono, że film będzie wyświetlany w „wybranych kinach” 24 maja, po czym 7 czerwca zostanie bezpośrednio przesłany do streamingu. W miesiącach poprzedzających premierę osobiście nie widziałem żadnych zwiastunów tego filmu przed innymi filmami w teatry. Nie zauważyłem żadnych reklam przed filmem na YouTube ani TikTok, ani nie wyśledziłem żadnej kampanii marketingowej w metrze, mimo że koncepcja – Powell w szeregu przebranych postaci, takich jak Mistrz kamuflażu z miauczącą szczęką — jest gotowy na wirusową kampanię wizualną. Dopiero na tydzień przed premierą filmu natknąłem się na niesamowite, choć na małą skalę, reklamy tego filmu. 24 maja krytyczka filmowa Vulture, Alison Willmore, zrobiła zdjęcie samolotu lecącego nad Rockaway Beach z fałszywą reklamą usług głupkowatego bohatera Powella, Gary’ego Johnsona, mówiąc: „SKARŻONY? Słodki Gary (717-4-HITMAN).” Całkowicie wyrwana z kontekstu Willmore stwierdziła, że ​​jej towarzysze na plaży byli „zdumieni tą reklamą”.

W Dniu Pamięci konto Americana at Brand Memes na Twitterze (doskonałe, aczkolwiek hiperspecyficzne, skupiające się na Glendale) opublikowało zdjęcia sprytnych, zabawnych Zabójca billboardy obok tandetnych reklam prawników zajmujących się wypadkami, które fałszują.

Te są świetne. Całkowicie wpisują się w ton występu Powella. Ale nie wspominają też o kinowej premierze filmu, reklamują jedynie, że będzie on dostępny w serwisie Netflix 7 czerwca. Googluje, jak zobaczyć Zabójca w kinach trudno było znaleźć ostateczną listę kin, w których nawet to grało. Musisz przeszukiwać miasto po mieście na Fandango lub IMDb, a nawet wtedy opcje są ograniczone. Według Pucka Matthew Belloniego biuletyn Informacyjny, Zabójca wystawiany jest tylko w 44 kinach w całej Ameryce, co jest rodzajem niezwykle limitowanej premiery, jakiej można się spodziewać po jakimś mało znanym filmie artystycznym, a nie cieszącej się masowym zainteresowaniem komercyjnej komedii z Powellem depczącym po piętach słabszym w roli głównej Każdy, tylko nie Ty, który zarobił ponad 200 milionów dolarów na całym świecie. Myślę, że ta słoneczna komedia romantyczna wpłynęła na atrakcyjność Powella jako gwiazdy filmowej Zabójca całkowicie mógł to odkręcić. Zamiast tego tylko niewielka liczba kinomanów będzie mogła cieszyć się nim w tłumie, podczas gdy wszyscy inni będą po prostu zwracać na niego podzieloną uwagę w serwisie Netflix, gdzie istnieje ryzyko wtopienia się w inne lite treści bezpośrednio do transmisji strumieniowej Oryginalne komedie romantyczne Netflixa (szczyt średniej formy, jeśli ma to znaczenie, także z Powellem w roli głównej).

Warto przeczytać!  Nie tylko Alia Bhatt, Laapataa Ladies Phool Nitanshi Goel przyciąga wzrok na Met Gala 2024 dzięki Photoshopowi | Bollywood

Pozwólcie więc, że zajmę się bezpłatnym marketingiem, aby wypełnić lukę i powiem: Idźcie zobaczyć Zabójca w kinach, póki możesz! Przynieś randkę! Wiosna po duży popcorn! Wiem, że chodzenie do kina jest drogie, ale dostawa jedzenia też jest droga i wydaje się, że wiele osób chętnie to robi. Jedna z tych odpustów pomaga utrzymać trzecie przestrzenie przy życiu, a druga pomaga przyspieszyć ich upadek. Zabójca mówi nam, że ludzie mogą zmienić się w ludzi, którymi chcą być. Zmieńmy się w ludzi, którzy chodzą do kin na głupie komedie romantyczne, śmieją się w pokoju z innymi ludźmi i wpatrują się w ciało Glena Powella. Zrób to dla filmów. Zrób to dla uroczego człowieka-kapibary.




Źródło