Marketing

Oczekuje się, że wielkość rynku płatnej telewizji osiągnie 203,13 mld USD do 2028 r., rejestrując CAGR na poziomie 1,5% w latach 2021-2028 (zaktualizowany plik PDF)

  • 20 marca, 2023
  • 5 min read
Oczekuje się, że wielkość rynku płatnej telewizji osiągnie 203,13 mld USD do 2028 r., rejestrując CAGR na poziomie 1,5% w latach 2021-2028 (zaktualizowany plik PDF)


KOMUNIKAT PRASOWY

Opublikowano 20 marca 2023 r

Allied Market Research opublikowało nowe badanie zatytułowane „Rynek płatnej telewizji” w 2023 roku.

Wszystko co musisz wiedzieć:

Rynek płatnej telewizji

Raport branżowy płatnej telewizji zawiera cenne informacje na temat metodologii badań, kluczowych ustaleń, dynamiki rynku, kluczowych segmentów rynku, głównych czynników wzrostu, ograniczeń, wyzwań, głównych kieszeni inwestycyjnych i czynników wpływających, wielkości rynku i analizy udziału, prognozy rynkowej i analizy konkurencji. Raport jest przydatnym źródłem informacji dla firm, inwestorów, akcjonariuszy i nowych podmiotów, umożliwiającym dogłębne zrozumienie rynku i podejmowanie świadomych decyzji oraz dokonywanie świadomych wyborów biznesowych w oparciu o ich cele biznesowe.

w szczegółach | Pobierz bezpłatną kopię PDF @

(Użyj firmowego identyfikatora pocztowego, aby uzyskać wyższą preferencję)

Raport o rynku płatnej telewizji zawiera plan rozwoju branży, źródło informacji o branży, wyniki badań, załącznik i wnioski. Raport oferuje dokładne wyjaśnienie rynku, podkreślając procedurę produkcji rynkowej, konkurentów rynkowych, sprzedawców i klasyfikację handlowców, wdrażanie innowacji i projekty usprawnień biznesowych. Wszystkie te szczegóły uspokoją klientów o przyszłych planach i działaniach mających na celu konkurowanie z innymi graczami na rynku. Ponadto wyświetlane są najnowsze ulepszenia na rynku.

Dynamika rynku:

Globalny raport dotyczący rynku płatnej telewizji zawiera kompleksową analizę dynamiki rynku. Obejmuje takie aspekty, jak czynniki napędzające, ograniczenia i możliwości, analizę sił Porters Fives, analizę wpływu Covid-19, analizę łańcucha wartości i analizę punktów bolesnych w branży. Czynniki napędzające, ograniczenia i możliwości są siłami stojącymi za wzrostem i upadkiem całego rynku. Analiza Porters Five Forces pomaga w identyfikacji sił konkurencyjnych, które kształtują rynek i zrozumieniu słabych i mocnych stron w celu określenia strategii korporacyjnej. The Analiza Covid-19 bada czynniki odpowiedzialne za pogorszenie lub wzrost rynku oraz związane z tym konsekwencje i możliwości, które istnieją w przyszłości. Analiza łańcucha wartości pomaga w analizie działań kluczowej firmy na rynku, aby dowiedzieć się, w jaki sposób osiąga ona przewagę konkurencyjną. Badanie dostarcza informacji o produkcji i zużyciu danych w każdym z segmentów w okresie objętym prognozą i pomaga zrozumieć różne czynniki, które pomagają w rozwoju rynku.

Warto przeczytać!  „DOOH to startupowe dziecko naszej branży, które zakłóci ogólny schemat rzeczy”

Potrzebujesz zniżki? Uzyskanie ekskluzywnej zniżki i bezpłatnej konsultacji @

Analiza konkurencji:

Raport obejmuje również kluczowych graczy działających na globalnym rynku płatnej telewizji. Obejmuje profile firmy, operacyjne segmenty biznesowe, wyniki biznesowe, strategiczne posunięcia przyjęte przez graczy, takie jak fuzje i przejęcia, partnerstwa i inne, w celu rozszerzenia ich zasięgu i rozwoju w przestrzeni. Podkreśla również ważne zmiany dokonane przez graczy. Ta część raportu zawiera dogłębną analizę krajobrazu konkurencyjnego rynku i pomaga uzyskać wgląd w poziom konkurencji na rynku. Wyjaśnia, w jaki sposób najlepsi dostawcy stosują różne taktyki, aby zwiększyć sprzedaż i rozszerzyć swoje usługi.

Główni kluczowi gracze sprofilowani w globalnym raporcie dotyczącym rynku płatnej telewizji to Airtel Digital TV, DirecTV, DISH Network Corporation, Dish TV India Limited, Foxtel, Rostelecom, Charter Communications (Spectrum), Tata Sky i Xfinity (Comcast Corporation).

Przez region:

1) Ameryka Północna (USA, Kanada i Meksyk),

2) Azja-Pacyfik (Chiny, Indie, Japonia, Korea Południowa, Tajlandia, Indonezja i reszta regionu Azji i Pacyfiku),

3) Europa (Wielka Brytania, Włochy, Niemcy, Francja, Rosja, Hiszpania, Holandia, Szwajcaria i reszta Europy)

4) ŁAMA (Ameryka Łacińska, Bliski Wschód i Afryka).

Warto przeczytać!  Poradnik „Direct-to-Glass” pomaga marketerom rozwiązać problem fragmentacji CTV

Podziel się swoimi wymaganiami i dostosuj ten raport @

Pokrewne badania rynku, poprzez dogłębne prace badawcze nadaje ton programom i konspektom, które są odpowiednie dla doyensów i honchosów działających na rynku. Stanowiska pomagają naszym klientom przeskoczyć lukę między działaniami a planami. Zdarza się również, że oferujemy bardzo potrzebne wskazówki dyrektorom generalnym, aby podejmowali ważne działania, które zapewnia kilka narzędzi do analizy biznesowej, i poprawiali wydajność organizacji. Perspektywy z kolei prowadzą organizację do ustalenia własnej mieszanki marketingowej, która dobrze pasuje do jej strategii, misji i wizji.

Prace badawcze pokazują również, w jaki sposób instytucje ustalają zarówno długoterminowe, jak i krótkoterminowe polityki strategiczne. Nasza linia ekspertów-specjalistów ma tendencję do komunikowania się i współpracy z klientami, aby ich organizacje były rentowne i odporne przez wszystkie trudne czasy. Krótko mówiąc, spostrzeżenia pomagają we wdrażaniu zrównoważonych środków konkurencyjnych dla każdej jednostki biznesowej.

Nasze 3 najlepsze raporty:

1) Elastyczny rynek systemów przesyłowych AC

2) Rynek etui na baterie

3) Rynek testowy Over-the-Air (OTA).

O nas:

Allied Market Research (AMR) to dział badań rynkowych i doradztwa biznesowego Allied Analytics LLP z siedzibą w Portland w stanie Oregon oferujący pełen zakres usług. Allied Market Research zapewnia globalnym przedsiębiorstwom oraz średnim i małym firmom niezrównaną jakość raportów z badań rynkowych i rozwiązań Business Intelligence. AMR ma ukierunkowane podejście do dostarczania informacji biznesowych i doradztwa, aby pomóc swoim klientom w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych i osiąganiu zrównoważonego wzrostu w ich odpowiedniej domenie rynkowej.

Warto przeczytać!  Dyrektor ds. Marketingu — Quantum Rehab

Jesteśmy w profesjonalnych relacjach korporacyjnych z różnymi firmami, co pomaga nam w wydobywaniu danych rynkowych, które pomagają nam generować dokładne tabele danych badawczych i potwierdzają najwyższą dokładność naszych prognoz rynkowych. Wszystkie dane prezentowane w publikowanych przez nas raportach pozyskiwane są z wywiadów pierwotnych z najwyższymi urzędnikami wiodących firm w danej dziedzinie. Nasza metodologia pozyskiwania danych wtórnych obejmuje głębokie badania online i offline oraz dyskusje z doświadczonymi profesjonalistami i analitykami z branży.


Źródło