Marketing

Od wielkich marek po agencje, kanadyjskie nagrody Out-of-Home wzmacniają panel sędziowski

  • 28 marca, 2023
  • 3 min read
Od wielkich marek po agencje, kanadyjskie nagrody Out-of-Home wzmacniają panel sędziowski


Toronto, Ontario — (Newsfile Corp. — 28 marca 2023 r.) — Kanadyjskie nagrody Out-of-Home Awards umocniły grono uznanych potentatów branży — od dużych marek po agencje kreatywne i medialne. Na tych bystrych profesjonalistów składają się marketingowi CMO, prezesi i wiceprezesi, a ich doświadczenie zapewnia wiele perspektyw podczas rozpatrywania nagrodzonych kampanii.

  • Ajay Durani – wiceprezes ds. marketingu, DPAA

  • Andrew Mumford – starszy kierownik ds. marketingu krajowego, McDonald’s

  • Axel Dumont – prezes Cossette Media Kanada

  • Gah-Yee Won — szef działu innowacji medialnych i marketingu wzrostu, Intuit CG Kanada

  • Guillaume Lavallée – główny projektant, Wedge

  • Luis Areas — dyrektor i przewodniczący Komitetu Dyrektorów ds. Mediów, Association of Creative Communications Agencies (A2C Quebec) / wiceprezes ds. strategii i rozwoju biznesowego, Cartier

  • Raven Opatovsky — szef działu mediów i marketingu cyfrowego, Tim Hortons

  • Shannon Lewis — prezes Kanadyjskiej Rady Dyrektorów ds. Mediów (CMDC)

  • Susan Irving — dyrektor ds. marketingu, Kruger Products LP

  • Catherine Léveillé – starszy doradca ds. strategii medialnej, Desjardins

Kanadyjskie nagrody Out-of-Home 2023

Warto przeczytać!  Codzienna rutyna świeżo upieczonej mamy jako szefa marketingu w firmie technologicznej

„Rozważając potencjalnych jurorów, nasza komisja konkursowa chciała mieć pewność, że uwzględnimy wielu profesjonalistów z każdego zakątka naszej branży” — mówi Amanda Dorenberg, prezes COMMB. „Ważne jest, aby Canadian Out-of-Home Awards składał się z panelistów, którzy nie tylko mają doświadczenie w projektowaniu wizualnym, ale także rozumieją medium OOH, jego możliwości i to, co naprawdę decyduje o udanej kampanii”.

Catherine Léveillé, Starszy Doradca ds. Strategii Mediów w Desjardins, podziela swój entuzjazm wobec gali, a także jej udział w roli jurora: „Jestem bardzo podekscytowana dołączeniem do panelu jurorów podczas inauguracji The Canadian Out-of-Home Awards . To wydarzenie to świetna okazja, aby zebrać się jako branża i pokazać, ile OOH ma do zaoferowania w ramach zestawu mediów lub jako samodzielny nośnik. Cieszę się również, że mogę być narażony na to nowe, innowacyjne, kreatywne i oparte na wiedzy OOH kampanie, które zabłysły w różnych miastach w całej Kanadzie”.

Jako partner medialny COMMB, BNN Bloomberg przedstawia inauguracyjne nagrody na swojej stronie internetowej, gdzie można znaleźć panel sędziów oraz dodatkowe informacje o wydarzeniu: https://www.bnnbloomberg.ca/canadian-ooh-awards.

Warto przeczytać!  Strategia marketingowa Lodha: skupienie się na stylu życia i aspiracjach

O KANADYJSKICH NAGRODACH OUT OF HOME
Gala Canadian Out-of-Home Awards będzie wszechogarniającym świętem branżowym, w ramach którego docenione zostaną kreatywne, techniczne i strategiczne osiągnięcia agencji i reklamodawców w zakresie ich kampanii out-of-home. Zwycięskie kategorie będą koncentrować się na innowacjach, danych, wykorzystaniu technologii programatycznej/cyfrowej, kierowaniu na odbiorców, planowaniu 360 i nie tylko.

O KOMB
COMMB jest krajową organizacją non-profit zrzeszającą kanadyjski przemysł out-of-home (OOH). Nasza baza członkowska składa się z reklamodawców, agencji, stosów technologii programmatic i firm OOH, dużych i małych. COMMB jest odpowiedzialny za zbiorowe działania marketingowe i pomiarowe dla branży OOH, rozwój własnych metodologii pomiaru oglądalności dla różnych formatów mediów OOH oraz zapewnienie, że głos OOH jest na czele mediów poprzez szeroko zakrojone inicjatywy marketingowe i komunikacyjne.

Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt:
Lara Menzies
Dyrektor ds. Marketingu i Partnerstwa
lmenzies@commb.ca

Aby wyświetlić wersję źródłową tego komunikatu prasowego, odwiedź stronę


Źródło