Świat

Odkryliśmy, co naprawdę dzieje się na zdjęciach Sunak-Meloni.

  • 13 czerwca, 2024
  • 7 min read
Odkryliśmy, co naprawdę dzieje się na zdjęciach Sunak-Meloni.


Naszą uwagę przykuły dzisiaj te zachwycające zdjęcia brytyjskiego premiera Rishiego Sunaka spotykającego się z włoską premier Giorgią Meloni na szczycie G7. Ich chemia jest elektryzująca. Ich mowa ciała jest naładowana. Nawet na zdjęciach grupowych nie mogą oderwać od siebie oczu.

Nancy, skontaktuj się z nami w sprawie naszego scenariusza pt Unia Europejskapod adresem porady@slate.com.

ZEWN. Taras przed hotelem Borgo Egnazia niedaleko Bari we Włoszech, zmierzch. To przyjęcie na zakończenie pierwszego dnia festiwalu Szczyt G7.

RISHI SUNAK i GIORGIA MELONI stoją w oddzielnych kręgach rozmowy, odwróceni do siebie plecami i każde wygląda na nieco znudzonego. On trzyma wstrząśnięte martini, ona kieliszek Prosecco.

Oboje odwracają się jednocześnie w stronę KELNERA (JONAH HILL) niosącego między sobą tacę. Każdy z nich sięga po tę samą kanapkę z łososiem. Ich dłonie się dotykają, a potem ich oczy się spotykają.

SUNAK: Proszę iść naprzód.

MELONI: Nie, nalegam.

SUNAK: Zawsze zastanawiałem się, dlaczego musimy to nazywać „a”. kanapka, W każdym razie. Dlaczego Francuzom przypisuje się zasługę za umieszczenie kawałka jedzenia na ciastku?

MELONI: To… przysługa, jaką im wyświadczamy. Nie mają już tak wiele powodów do dumy. NIE Dantego AlighieriNIE Giuseppe Verdiego.

SUNAK: Nie, Roberto Benigniego.

[MELONI laughs.]

SUNAK (wskazuje na kubistyczny obraz na pobliskiej ścianie): Mówią, że najlepszy francuski malarz też był Hiszpanem.

Odwracają się i patrzą na EMMANUELA MACRONA. Śmieje się zbyt głośno z żartu kanclerza Niemiec OLAF-a SCHOLZA, a z kącika jego ust pryska jedzenie.

MELONI: A co Anglicy potrafią tak dobrze?

SUNAK: Cóż, powiedziano mi, że osiągnęliśmy perfekcję w rock’n’rollu. I przystojny międzynarodowy playboy.

Warto przeczytać!  Wojna w Izraelu z Hamasem, wojna w Izraelu w Gazie, tajemnica Noa Argamani, izraelska kobieta w nagraniu zakładnika po atakach Hamasu

[They lock eyes again. A beat.]

JONASZ HILL: Uh, więc, czy ktoś kiedykolwiek będzie miał przekąskę?

WEWN. Pokój hotelowy następnego ranka. Światło wpada przez okno, za nim widać Adriatyk.

AIDE (SIMONA TABASCO) dobija się z zewnątrz do drzwi pokoju.

MELONI (wygrzebując się z łóżka): Minuta! Ja… zgubiłem księgę odpraw!

SOS TABASCO: Co się tam dzieje? Spóźniłeś się pięć minut na spotkanie z prezydentem Macronem!

Drzwi się otwierają — JONAH HILL otworzył je za pomocą uniwersalnej karty-klucza. Doradczyni (Tabasco) wchodzi ze spuszczoną głową, ze stosem papierów w jednej ręce i iPhonem w drugiej.

SOS TABASCO: Wypił już trzy talerze… [She looks up. SUNAK is standing behind the bed, wearing nothing but blue boxer shorts, sheets clutched across his torso.] Oh.

MELONI: To obcy najazd!

Widzimy MONTAŻ nagłówków brytyjskich tabloidów („Pasja premiera”, „Miss prawicy i pan w tej chwili” itp.) towarzyszących zdjęciom paparazzi przedstawiającym SUNAK i MELONI opuszczających różne europejskie hotele. Zdjęcie uśmiechniętego Macrona obejmującego ramionami zirytowanego SUNAK-a i krzywiącego się MELONI w Paryżu jest opatrzone podpisem „G3 to tłum”.

WEWN. Przestronne mieszkanie w Rzymie. Od szczytu minęły trzy miesiące. Matka Meloni (ISABELLA ROSSELLINI) przynosi z kuchni dwie filiżanki espresso na stół, przy którym siedzi MELONI.

ROSSELLINI: I myślisz, że by to zrobił?

MELONI: Myślę, że jest człowiekiem dotrzymującym słowa.

ROSSELLINI: Zaufaj mi, mężczyźni nigdy nie są.

MELONI: A co sprawia, że ​​jesteś taką ekspertką od mężczyzn?

ROSSELLINI: Cóż, poślubiłem cztery z nich.

ZEWN. Teren Eton College. Funkcjonariusze ochrony obserwują z daleka, jak SUNAK przechadza się ze swoim dawnym współlokatorem (DOMHNALL GLEESON), obecnie odnoszącym sukcesy felietonistą wspierającym opozycję labourzystów.

SUNAK: Ona mnie lubi.

Warto przeczytać!  Jak zachodnia broń obrony powietrznej pomogła Ukrainie odwrócić sytuację w rosyjskim ataku powietrznym

GLEESON: Ona lubi pomysł z ciebie, kolego. Ona lubi emocje. Daje jej to coś do roboty poza słuchaniem, jak Olaf Scholz mówi jej po raz czwarty, że pomógłby zburzyć Mur, gdyby nie musiał zabierać mamy do otolaryngologa.

SUNAK: Ona lubi pomysł mnie?

GLEESON: Podoba jej się pomysł obniżki stawki na benzynę o 15 pensów.

WEWN. w ruchliwym biurze centralnym przy Downing St. 10, w południe. Wicepremier (RICHARD E. GRANT) i główny doradca premiera (NAOMIE HARRIS) rozmawiają.

DOTACJA: Chcesz mi powiedzieć, że wybory są za trzy dni i premier już jest? nie w kraju?!

HARRIS: Jest we Florencji!

GRANT (coraz histerycznie): Co on tam robi??!!

HARRIS: Ech… podziwiasz wielkie skarby kultury Europy?

CIĘCIE DO: WEWN. Pokój hotelowy we Florencji, dzień.

SUNAK karmi w łóżku winogronami MELONI.

SUNAK (do Meloniego): Jest tylko jedna wyborczyni, której opinia mnie już interesuje i to zabawna rzecz – ona do cholery się nie kwalifikuje.

MELONI (żucie winogron): Spędziłem lata na konsolidacji władzy i demonizowaniu migrantów. Czas o tym pomyśleć Ja.

WEWN. studia BBC. Widzimy ANCHOR BBC przedstawiający raport. Chyron na dole ekranu głosi: ŁAMANIE: SUNAK STOP, MELONI UPUSZCZA FdL

KOTWICA: The Premier mówi, że planuje natychmiast przenieść się do Rzymu, aby objąć stanowisko „Współsekretarza Pokoju” w rządzie Meloniego. Mówi też, że jej nowa partia będzie zachęcać, a nie demonizować migrację do kraju śródziemnomorskiego.

MELONI (na konferencji prasowej we Florencji): Jest jeden imigrant, którego szczególnie cieszę się z powitania.

Warto przeczytać!  Niemcy twierdzą, że handel z Chinami może stworzyć niebezpieczną zależność

SUNAK (stoi pomiędzy Melonim i Roberto Benignim): Roberto i ja nie możemy się doczekać, aż zaczniemy działać praca.

PRZEJŚĆ DO CZARNOŚCI

ZNIKNĄĆ

ZEWN. Taras przed Borgo Egnazia, gdzie po raz pierwszy spotkaliśmy SUNAK i MELONI. Minęło więcej czasu. ROSSELLINI i GLEESON stoją po obu stronach małej sceny. Przesuwając się po rzędach gości, przechodzimy do bocznego pokoju, w którym SUNAK wpatruje się w kamerę, prostując muszkę. Ale potem się odwraca i widzimy z nowej perspektywy, że odszedł od lustra i dołączył do MELONI, która opiekowała się suknią ślubną noszoną nie przez nią, ale przez jej POMOCNIKA (TABASCO).

SOS TABASCO: Tylko nie wiem, czy to był dobry pomysł jego Zrób to. [On the other side of the room, we see a smiling Macron, who is wearing a wireless microphone, holding a Bible, and eating a sandwich.]

MACRON (pełne usta): Jako głowa państwa mam należyte upoważnienie do udzielania wszelkich ślubów na terenie UE.

SUNAK: Nadal nie mogę uwierzyć, że wygrałeś.

MELONI (do panny młodej): Francuzi dokonali właściwego wyboru, odrzucając moich byłych sojuszników ze skrajnej prawicy… a wy dokonaliście właściwego wyboru w miłości.

[MELONI and SUNAK clasp each other’s hands affectionately.]

JONAH HILL (od drzwi, w smokingu): Uh, więc, czy kiedykolwiek będziemy mieli mój ślub?

Rozpoczyna się odtwarzanie coveru „That’s Amore” Paula McCartneya.

NAPISY KOŃCOWE

PŁETWA




Źródło