Odkrywanie mocy wiadomości w miejscu opieki

Codzienny przepływ pracy świadczeniodawców (HCP) zmienił się radykalnie w ciągu ostatnich kilku lat, ponieważ pracownicy służby zdrowia są zmuszeni radzić sobie z rosnącym obciążeniem pracą, bezprecedensowymi wyzwaniami regulacyjnymi, niedoborami personelu i wypaleniem zawodowym. W miarę jak rynek ewoluuje, aby sprostać tym wyzwaniom, miks marketingowy również musi ewoluować.
Jako kanał endemiczny zaprojektowany w celu integracji z codziennym przepływem pracy pracowników służby zdrowia, punkty opieki zdrowotnej (POC) stają się coraz atrakcyjniejszym elementem ogólnego zestawu marketingowego. Niedawne badanie pokazuje, że dzisiejsi lekarze spędzają średnio sześć godzin na EHR w ciągu przeciętnego 11-godzinnego dnia pracy. W rezultacie EHR stał się nieocenionym źródłem komunikacji z dostawcami.
W tym artykule dzielimy się kluczowymi zaletami kanałów POC w komunikacji z pracownikami służby zdrowia oraz najlepszymi praktykami w zakresie przesyłania wiadomości POC.
Znaczenie zrozumienia zmieniających się przepływów pracy pracowników służby zdrowia
Aby najskuteczniej korzystać z kanałów POC, niezwykle ważne jest zrozumienie ewolucji przepływów pracy pracowników służby zdrowia. Na przykład, oceniając przepływ pracy lekarzy, wiemy, że godziny szczytu, w których można dotrzeć do personelu medycznego za pośrednictwem wiadomości POC, to godziny od 9 do 11 oraz od 18 do 19 wieczorem, a świadczeniodawcy spędzają najwięcej czasu na etapach przeglądu leków i e-maili. nakazywanie.
Zrozumienie przepływu pracy pracownika służby zdrowia umożliwia marketerom komunikowanie się za pomocą odpowiednich komunikatów dokładnie w tych momentach codziennej rutyny usługodawcy, kiedy przesyłanie komunikatów byłoby najbardziej pożądane.
Zaleta kanałów POC
Podstawową zaletą kanału POC jest to, że przekaz marki może być dostarczany pracownikom służby zdrowia na samym dole ścieżki marketingowej. Takie umiejscowienie ma największy wpływ, ponieważ pracownicy służby zdrowia mają lepszą pozycję do przeglądania i późniejszego wykorzystania dostarczonych informacji.
Chociaż CPM (koszt tysiąca wyświetleń) jest czasami wyższy w przypadku komunikatów POC niż w przypadku innych form marketingu online, koszt konwersji jest o 17% niższy w przypadku kanałów POC. Konwersja wyświetlenia kosztuje mniej, ponieważ wiadomości docierają do pracowników służby zdrowia, gdy są oni bardziej skłonni do wykorzystania informacji.
Pomimo tej zalety wydaje się, że większość marketerów – 87% ankietowanych – nie zdaje sobie sprawy z mocy komunikatów POC.
Najbardziej efektywne typy wiadomości POC
Wiadomości oparte na wyzwalaczach
W tym raporcie wiadomości POC oparte na wyzwalaczach okazały się najskuteczniejsze i miały o 32% większy wpływ niż inne typy wiadomości POC. Dzieje się tak dlatego, że pracownicy służby zdrowia w różny sposób kontaktują się z pacjentami na różnych etapach pracy klinicznej POC. Dowiadując się więcej o podróży HCP do POC, możesz zyskać możliwość udostępniania swoim docelowym odbiorcom spersonalizowanych wiadomości, które odnoszą się konkretnie do ich etapu POC. Na przykład kierowanie wiadomości może opierać się na zachowaniu pracownika służby zdrowia w zakresie przepisywania leków; profil demograficzny pacjenta; profil zasięgu; lub wskaźniki kliniczne.
Ten rodzaj targetowania pomaga pracownikom służby zdrowia skuteczniej komunikować się z pacjentami, czyniąc ich bardziej otwarci na Twoje komunikaty. Ostatecznie może również pomóc w poprawie wyników terapii.
Udzielanie odpowiednich informacji: Leki specjalistyczne
Leki specjalistyczne mogą zapewnić pacjentom efekty zmieniające życie. Korzyści z nich zależą jednak zarówno od wyboru przez świadczeniodawców odpowiedniego leczenia, jak i od zdolności pacjentów do poniesienia kosztów leczenia i jego rozpoczęcia. Z tego powodu marketerzy starają się uprościć proces przepisywania leków specjalistycznych. Jednym ze sposobów, w jaki mogą to osiągnąć, są spotkania z pracownikami służby zdrowia w ramach ich procedur pracy, aby ułatwić pacjentom dostęp do tych zmieniających życie leków — na przykład poprzez pomoc w przesyłaniu komunikatów dotyczących przystępności cenowej pacjenta i komunikatów o przekierowaniu apteki.
Wiadomość dotycząca przystępności cenowej pacjenta
W niedawnym badaniu lekarze amerykańscy stwierdzili, że szczególnie pomocne okazały się informacje na temat programów przystępności cenowej dla pacjentów oferowanych przez firmy biofarmaceutyczne.
Wysokie ceny sprawiają, że leki na receptę są poza zasięgiem wielu Amerykanów. Prawie 30% nowych recept nigdy nie jest realizowanych w aptece; wskaźnik rezygnacji z terapii wynosi ponad 69%. Wiele marek z branży life science stara się pomagać pacjentom, oferując programy pomocy finansowej, takie jak karty współpłacenia i kupony rabatowe; jednak przez większość czasu pacjenci nie korzystają z tych programów. Niedawne badanie wykazało, że jedynie 20% pacjentów w ogóle było świadomych istnienia takiej pomocy.
Programy przystępności cenowej dla pacjentów są finansowane głównie przez przedstawicieli zawodów medycznych, lecz wielu przedstawicieli zawodów medycznych nie jest świadomych istnienia tych programów wsparcia dla pacjentów. Dzielenie się z pracownikami służby zdrowia informacjami na temat programów pomocy pacjentom może znacząco ograniczyć liczbę osób porzucających leki i poprawić przestrzeganie zaleceń lekarskich.
Wiadomości przekierowania apteki
Wiadomości przekierowujące apteki mogą być również cennym narzędziem pomagającym pracownikom służby zdrowia lepiej służyć swoim pacjentom.
Leki inne niż specjalistyczne są często kierowane do apteki specjalistycznej lub leki specjalistyczne kierowane do apteki detalicznej, która nie jest w stanie zrealizować recepty. Każdy scenariusz może spowodować niepotrzebne wyzwania dla pacjentów i dostawców. Aplikacja Apteka Redirect Messaging pomaga zapewnić, że recepta zostanie wysłana do właściwej apteki przez pracowników służby zdrowia wraz z informacjami o aptece w miejscu opieki nad pacjentem.
Badania pokazują, że korzystanie z aptek specjalistycznych w ramach systemu opieki zdrowotnej może pomóc poprawić dostęp do leków specjalistycznych, przestrzeganie zaleceń, przystępność cenową i wyniki pacjentów przepisując leki specjalistyczne.
Veradigm Digital Health Media dociera do jednej z największych odbiorców EHR HCP w USA. Veradigm Digital Health Media wykorzystuje pozbawione danych identyfikacyjnych, zgodne z HIPAA, rzeczywiste dane, aby dostarczać ściśle ukierunkowane wiadomości bezpośrednio do POC. Dociera do lekarzy za pośrednictwem kanału, z którego korzystają na co dzień: ich EHR. Ponieważ źródłem danych jest firma Veradigm, firma Digital Health Media może wykorzystywać pozbawione cech identyfikacyjnych dane EHR uzyskiwane w czasie zbliżonym do rzeczywistego, aby mieć pewność, że zatwierdzone wiadomości będą widoczne dla pracowników służby zdrowia odpowiednich dla Twojej marki lub obszaru terapeutycznego, a wszystko to w sposób zgodny z ustawą HIPAA i wszystkimi obowiązujące przepisy.
Veradigm Digital Health Media dostarcza wysoce ukierunkowane komunikaty, dzięki czemu są one postrzegane szczególnie przez zainteresowanych dostawców, zapewniając największe korzyści usługodawcom i ich pacjentom. Może także pomóc w dotarciu do interesujących dostawców podczas spotkania z pacjentem, w ramach szerokiego zakresu elementów przepływu pracy klinicznych kluczowych dla konsultacji świadczeniodawcy/pacjenta. Dzięki temu wiadomości mogą być dostarczane wtedy, gdy będzie to najbardziej korzystne. ¹
Veradigm Digital Health Media to pierwsze rozwiązanie marketingowe EHR, które jest członkiem Point of Care Marketing Association (POCMA).
Skontaktuj się już dziś, aby dowiedzieć się, w jaki sposób Veradigm Digital Health Media może pomóc Ci przekształcić przekaz POC tak, aby docierał do właściwych pracowników służby zdrowia we właściwym czasie i z właściwym przekazem.
¹ Podczas procesu przepisywania leku nie pojawiają się żadne reklamy produktów biofarmaceutycznych ani urządzeń zgodnych z obowiązującym prawem.