Marketing

Odpowiednia grupa ds. zdrowia: 2023 – PharmaLive

  • 27 kwietnia, 2023
  • 8 min read
Odpowiednia grupa ds. zdrowia: 2023 – PharmaLive


Odpowiednia grupa zdrowia

4270 Ivy Pointe Blvd, Suite 220, Cincinnati, OH 45245

513-864-8900 • [email protected] • relevatehealth.com

Szybkie fakty

Konta

  • Wygrane konta: 10
  • Aktywni klienci biznesowi: 47

Marki do sprzedaży w 2022 roku

  • Posiadane konta marki-produktu: 113
  • 25-50 milionów dolarów: 4
  • 50 milionów dolarów – 100 milionów dolarów: 19
  • 100 milionów dolarów – 500 milionów dolarów: 32
  • 500 milionów dolarów – 1 miliard dolarów: 19
  • 1 miliard dolarów lub więcej: 28
  • Produkty, które nie zostały jeszcze zatwierdzone/wprowadzone na rynek: 11

Mieszanka usług

  • Wielokanałowa: 54%
  • Agencja cyfrowa: 21%
  • Dostęp do przedstawiciela: 16%
  • Klienci kluczowi: 9%

Finalista

  • Agencja Roku, Kategoria II

„Zapotrzebowanie na rozwiązania cyfrowe w post-COVID przyspieszyło przejście branży farmaceutycznej na omnichannel” – deklarują liderzy Relevate Health. „Ta transformacja jest złożona i wymaga znacznych zmian w podejściu, możliwościach i technologii oraz wymagała od marketerów farmaceutycznych wyjścia poza wiele tradycyjnych, wypróbowanych i dokładnych modeli i metod handlowych, które stały się przestarzałe lub nieskuteczne. Marketerzy opieki zdrowotnej wszystkich typów i rozmiarów zmagają się z tymi implikacjami oraz wymaganiami dotyczącymi elastyczności i personalizacji przy jednoczesnym zachowaniu zgodności.

„To jest kontekst, w którym Relevate Health buduje od lat. Relevate Health od dekady znajduje się w czołówce odpowiednich, precyzyjnych, opartych na danych rozwiązań w zakresie zaangażowania w opiekę zdrowotną, a nasza zdolność do wykorzystywania spostrzeżeń i modeli opartych na danych w celu dostarczania wielokanałowego zaangażowania z zarówno trafnością, jak i precyzją, naprawdę jest przyszłością. A w 2022 roku firma nadal przyspieszała, aby to osiągnąć”.

„Dane są wszechobecne i dostępne w ogromnych ilościach, ale są pomocne tylko wtedy, gdy prowadzą do przydatnych spostrzeżeń. Firma Relevate Health zbudowała swój silnik decyzyjny ElevatedRelevance, aby zapewnić rodzaje spostrzeżeń, które skutkują lepszym zrozumieniem i aktywacją tego, kto, co, kiedy, gdzie i jak działa marketing. Zbudowaliśmy infrastrukturę danych, która zapewnia obecnie ponad 2,3 miliona pojedynczych, skonsolidowanych widoków stowarzyszonych pracowników służby zdrowia, wykorzystując dane 0, 1, stron trzecich, uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję. To sprawdzone podejście pomaga marketerom farmaceutycznym zrozumieć czynniki motywujące ich cele i ich preferencje we wszystkim, od interesujących ich tematów, preferowanych platform, KOL, które mają na nich wpływ, oraz sposobu, w jaki otrzymują i przetwarzają informacje, aby z pewnością zaangażować ich w odpowiednie , terminową i efektywną komunikację. Pewna aktywacja marki prowadzi do większego zwrotu z inwestycji. A jak lubimy mówić, wiedza jest lepsza niż zgadywanie.

Warto przeczytać!  Teoria zysku WPP uznana za lidera w pomiarach i optymalizacji marketingowej przez niezależną globalną firmę badawczą

Ostatnie osiągnięcia

2022 był dla RH rokiem znacznego wzrostu i celowego budowania”, mówią menedżerowie. „Inwestycje z przeszłości naprawdę zaczęły przynosić znaczące dywidendy, zarówno natychmiastowe, jak i na przyszłość”.

Ciągły rozwój agencji i duże ambicje doprowadziły ją do powołania Tima Pantello, doświadczonego na całym świecie dyrektora branży, który zbudował i kierował różnymi organizacjami świadczącymi usługi marketingu medycznego, jako nowego dyrektora generalnego. „Tim dołączył do RH, ponieważ„ nigdy nie widział zestawu rozwiązań i usług, które byłyby tak odpowiednie dla dzisiejszego biznesu farmaceutycznego i biotechnologicznego, z wieloma możliwościami rozwoju i synergii na przyszłość ”- mówią dyrektorzy.

Według zespołu kierowniczego: „Zdajemy sobie sprawę, że ogromnym wyzwaniem dla naszych klientów jest to, że rozwój cyfrowych rozwiązań angażujących doprowadził do ogromnego bałaganu i hałasu, w wyniku czego pracownicy służby zdrowia i inni odbiorcy opieki zdrowotnej czują się przytłoczeni i wyciszeni. Dodaliśmy warstwę odpowiedzialności i przejrzystości dla naszych partnerów, ponieważ wiemy, że nasze odpowiednie rozwiązania wykorzystują zrozumienie odbiorców, pozwalając nam szanować ich preferencje i oczekiwania dotyczące personalizacji.

Agencja wdrożyła solidny plan wskaźników, aby uzyskać PLD i ROI dla swoich rozwiązań angażujących, aby dodać poziom pewności i pomóc klientom zobaczyć wyniki. „Wypychanie wiadomości „do” odbiorców nie tworzy skutecznego zaangażowania – musisz być bardziej precyzyjny, z autentycznym, odpowiednim zaangażowaniem, aby uzyskać wpływ i wyniki”.

Warto przeczytać!  UAW ratyfikuje umowy, Amazon będzie sprzedawać pojazdy Hyundai, Cadillac ujawnia Optiq

Menedżerowie twierdzą, że w ciągu ostatnich kilku lat agencja rozbudowała swoje zespoły ds. infrastruktury danych i technologię. „Mając to za podstawę, w tym roku dalej budowaliśmy nasz wewnętrzny zespół naukowy ds. decyzji i silnik decyzyjny ElevatedRelevance, aby kierować strategią i mierzyć wyniki. Ta fundacja stanowi podstawę wszystkich naszych rozwiązań i pomaga naszemu zespołowi usług agencyjnych w opracowywaniu kreatywnych rozwiązań opartych na zrozumieniu i wglądzie klientów w oparciu o dane”.

Kierownictwo utrzymuje, że rok 2022 był dużym rokiem integracji i przyspieszenia inwestycji i przejęć dokonanych w ciągu ostatnich kilku lat.

„Zintegrowaliśmy wszystkie operacje w kompleksowy zespół dostawczy ze wspólnymi narzędziami operacyjnymi, aby zapewnić przejrzystość, łatwość i szybkość” — mówią liderzy agencji. „Sukces klienta połączony w celu poprawy obsługi klienta w ramach naszej mieszanki rozwiązań i usług. Ponadto ujednoliciliśmy naszą technologię i implementację danych, aby stworzyć „zintegrowany ekosystem”. W ten sposób wszystkie dane z różnych produktów i rozwiązań płyną do jednego, ujednoliconą bazę danych, która nadal napędza nasze całościowe zrozumienie, ale także pomaga tworzyć w pełni zintegrowane wielokanałowe zaangażowanie podczas wdrażania wielu programów”.

Struktura i usługi

Odpowiednie zdrowie, nauki ścisłe

Firma Exact Sciences, lider w diagnostyce nowotworów, uruchomiła witrynę internetową, aby dostarczać systemom opieki zdrowotnej informacje o rozwiązaniach Precision Oncology, które są specjalnie zaprojektowane do wspierania tych systemów opieki zdrowotnej.

Relevate Health ma biura w Cincinnati, Ohio; Braintree, Massachusetts; Berkeley Heights, NJ; i Dallas. Liderzy twierdzą, że agencja obsługuje 185 marek z ponad 90 producentów farmaceutycznych i biotechnologicznych, dodając, że grupa wykonawcza przewodzi ponad 200-osobowemu zespołowi współpracowników z głębokim i szerokim doświadczeniem farmaceutycznym/opieki zdrowotnej, aby nadal napędzać Relevate Health jako lidera branży w zakresie zaangażowania w opiekę zdrowotną .

Według menedżerów Relevate Health zapewnia dwa różne modele usług: rozwiązania angażujące HCP i usługi agencyjne. „Boom po Covid w cyfrowym zaangażowaniu pracowników służby zdrowia i odbiorców opieki zdrowotnej tylko zwiększył zapotrzebowanie na narzędzia, które wykraczają poza spryskiwanie i modlenie się i nie tylko zwiększają hałas i bałagan, z jakimi borykają się obecnie pracownicy służby zdrowia”, mówią. „Oparte na zastrzeżonych danych i zrozumieniu klienta, rozwiązania Relevate Health w zakresie angażowania pracowników służby zdrowia zapewniają precyzyjne i odpowiednie zaangażowanie w opiekę zdrowotną oraz kontynuację z danymi raportowania pierwszej strony (tj. PLD) i pomiarami dla wszystkich programów. Specjalnie opracowany pakiet rozwiązań do promocji peer-to-peer, nieosobistej promocji i działań terenowych ma pomóc marketerom farmaceutycznym/opieki zdrowotnej w skutecznym zaangażowaniu i dostarczaniu rozwiązań w całym cyklu życia marki i spektrum odbiorców”.

Warto przeczytać!  Siedem najważniejszych obszarów zainteresowania

Liderzy stwierdzają: „Aktywacja cyfrowa Relevate sprawia, że ​​nasza agencja jest optymalnym wyborem dla marek poszukujących partnera do konkretnego rozwiązania cyfrowego lub jako rozwiązania dla opieki zdrowotnej i partner angażujący do pomocy w całym miksie komercjalizacji. Nasi agencyjni eksperci merytoryczni są w wyjątkowy sposób zdolni do łączenia danych i kreatywności w celu realizacji programów światowej klasy – a także mają dostęp do Ele (naszego mechanizmu decyzyjnego ElevatedRelevance) i analityki danych, aby zasilać spostrzeżenia i kreatywność. Ta mieszanka lewej i prawej półkuli to potężna kombinacja dla każdej marki, która chce się przebić i nawiązać kontakt z trudno dostępnymi odbiorcami, aby stymulować działania i zmiany zachowań.

„Relevate ma niezrównane zrozumienie klientów w zakresie angażowania liderów wyższego i niższego szczebla systemu opieki zdrowotnej w celu wywierania wpływu na wspólne cele zakotwiczone w pięciokrotnym celu. Nasza praca w zakresie zarządzania kluczowymi klientami przyniosła jednemu z naszych klientów tytuł najlepszego w swojej klasie od kierownictwa systemu opieki zdrowotnej przez sześć kolejnych lat.

„Pracownicy Relevate Health to eksperci merytoryczni z dużym doświadczeniem w rozwiązywaniu różnych wyzwań. Często te zespoły łączą się z istniejącym ekosystemem partnerów lub pracujemy jako główny partner, aby zbudować nowy”.

Przyszłe plany

Relevate Health będzie nadal optymalizować i rozszerzać swoje sprawdzone rozwiązania i usługi oparte na danych, które z pewnością angażują się w perspektywy, których najbardziej potrzebują marki farmaceutyczne i biotechnologiczne” – mówią dyrektorzy. „Dzięki wzrostowi organicznemu i przejęciom Relevate będzie nadal spełniać naszą obietnicę precyzyjnego i odpowiedniego wielokanałowego zaangażowania w opiekę zdrowotną”.

Odpowiednie zdrowie

(u góry od lewej do prawej) Clay Romweber, dyrektor ds. dochodów; Julie Granberry, dyrektor ds. analiz i strategii; Roy Wilschut, dyrektor ds. produktu
(od środka od lewej do prawej) Megan Jones, dyrektor operacyjny; Sabrina Ingram, wiceprezes ds. operacji ludowych
(od lewej do prawej) George Griffith, wiceprezes wykonawczy ds. strategii wielokanałowej; Tim Pantello, dyrektor generalny; Louis-Philippe Cavallo, dyrektor finansowy


Źródło