Oferta pracy dla absolwentów Coca Coli: sprawdź więcej szczegółów
![Oferta pracy dla absolwentów Coca Coli: sprawdź więcej szczegółów](https://oen.pl/wp-content/uploads/2023/10/Coca-Cola-770x470.jpg)
Oferta pracy dla absolwentów Coca Coli: sprawdź więcej szczegółów
Przegląd:
Coca Cola zatrudnia doświadczonego menedżera ds. analityki platform cyfrowych w swojej lokalizacji w Gurugram. Jako konsultant ds. mediów pomożesz prowadzić te inicjatywy, tworząc plan strategiczny dla wszystkich naszych mediów posiadanych, zarabianych, udostępnianych i płatnych. Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna, we współpracy z marketerami marek, partnerami kreatywnymi, public relations, zespołami klientów i partnerami rozlewniczymi, za określenie, w jaki sposób najlepiej inwestować wydatki na marketing bezpośredni marki (DME), aby budować najlepsze w swojej klasie połączenia z konsumentami.
Pełne szczegóły tego stanowisko są następujące:
Role i obowiązki:
- Działaj jako ekspert merytoryczny w zakresie zachowań i trendów w kanałach konsumenckich i przekładaj te trendy, cele biznesowe i strategie marki na przekonujące briefy agencji i strategie medialne.
- Prowadzić negocjacje w sprawie inwestycji w media płatne z mediami krajowymi i lokalnymi (telewizja, druk, OOH, radio, cyfrowe itp.) oraz mediami klientów (In-store, PRN), działaniami społecznościowymi i wyszukiwaniem przy wsparciu agencji medialnych.
- Współpracuj z zespołem wielofunkcyjnym składającym się z marek, zespołów zintegrowanej komunikacji marketingowej (IMC) i zespołów klientów w celu dostarczania zintegrowanych programów komunikacyjnych.
- Aktywuj programy z zewnętrznymi agencjami medialnymi i dostawcami oraz służ jako dwudniowy kontakt w przypadku pytań i wyników.
- Oceniaj wyniki programów, przedstawiaj przeglądy poprogramowe, które rejestrują wnioski i włączają je do przyszłej pracy.
- Zrozum wpływ programu na całą ścieżkę zakupu, biorąc pod uwagę kupującego/konsumenta/rozlewnię w procesie planowania.
- Stale staraj się wykorzystywać narzędzia medialne (analityka, modelowanie marketingu mix [MMM]dane o odbiorcach, badania na zamówienie, śledzenie IMC, raporty dotyczące konkurencji), aby zamknąć pętlę wyświetleń, wyrażeń, rozmów i działań, aż do transakcji i wsparcia.
- Wyjątkowe umiejętności komunikacyjne, które mogą wpłynąć na zintegrowany plan marketingowy w celu osiągnięcia najlepszych możliwych wyników.
- W razie potrzeby koordynuj niestandardowe wysiłki badawcze z partnerami wewnętrznymi i dostawcami, aby skutecznie mierzyć zwrot z inwestycji w programie (ROI) w zakresie przychodów, wartości marki i zaangażowania kupujących.
- Znajomość krajobrazu partnerów zewnętrznych (agencje, firmy zajmujące się treściami, dostawcy produktów/doświadczeń itp.) w celu określenia optymalnej realizacji i transakcji, tam gdzie to konieczne.
- Znajdź innowacyjne sposoby tworzenia zróżnicowanych programów, które zainspirują konsumentów do wyboru The Coca-Cola Company.
- Zarządzaj realizacją i dostawą programów wielu połączeń, aby osiągnąć cele, zoptymalizować wydajność i utrzymać budżet.
Kwalifikacje i umiejętności:
- Licencjate w marketingu, biznesie, komunikacji lub dziedzinie pokrewnej
- 5 lub więcej lat doświadczenia w marketingu, mediach lub planowaniu/technologii połączeń
- Doświadczenie w opracowywaniu strategii, planowaniu i zakupie mediów zarówno online, jak i offline
- Posiadają silne umiejętności analityczne i zrozumienie koncepcji „Media Math”.
- Zaawansowana wiedza na temat wyświetlaczy cyfrowych, urządzeń mobilnych, wideo, programowych, CTV/OTT itp.
- Praktyczna wiedza na temat wszystkich aspektów płatnego wyszukiwania i mediów społecznościowych.
- Podstawowe zrozumienie zasad marketingu i reklamy, a także zrozumienie pojęć i terminów medialnych, wymagań kreatywnych i budżetowych
- Zorientowany na szczegóły, z wyjątkowymi umiejętnościami krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Umiejętność ustalania priorytetów zadań, współpracy w zespole i pracy pod presją
- Silne umiejętności komunikacji, zarządzania projektami i zarządzania czasem
- Biegła znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint itp.)
- Silne umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
Zastrzeżenie: Informacje dotyczące rekrutacji podane powyżej służą wyłącznie celom informacyjnym. Powyższe informacje rekrutacyjne zostały zaczerpnięte z oficjalnej strony Organizacji. Nie dajemy żadnej gwarancji rekrutacji. Rekrutację należy przeprowadzić zgodnie z oficjalnym procesem rekrutacji firmy lub organizacji opublikowanej w ogłoszeniu o naborze rekrutacyjnym. Nie pobieramy żadnych opłat za udostępnienie tych informacji o ofercie pracy. Ani Autor, ani Studycafe i jego Spółki stowarzyszone nie przyjmują żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody jakiegokolwiek rodzaju wynikające z informacji zawartych w tym artykule ani za jakiekolwiek działania podjęte na ich podstawie.
Dołącz do członkostwa StudyCafe. Aby uzyskać więcej informacji na temat członkostwa, kliknij przycisk Dołącz do członkostwa
Dołącz do członkostwa
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących członkostwa, możesz wysłać do nas wiadomość e-mail na adres [email protected]
Dołącz do grupy WhatsApp lub kanału Telegram Studycafe, aby uzyskać najnowsze aktualizacje na temat stanowisk rządowych, Sarkari Naukri, ofert pracy prywatnych, podatku dochodowego, podatku GST, ustawy o spółkach, orzeczeń i CA, CS, ICWA i DUŻO WIĘCEJ!”