Filmy

Oferta Sony na Fly Me To The Moon, Spider-Man i Alamo Drafthouse

  • 17 czerwca, 2024
  • 4 min read
Oferta Sony na Fly Me To The Moon, Spider-Man i Alamo Drafthouse


Sony nie wzięło udziału w CinemaCon w kwietniu tego roku, ale było pierwszym dużym studiem, które zaprezentowało się dzisiaj na CineEurope w Barcelonie, a kulminacją był pokaz filmu Scarlett Johansson/Channing Tatum z wytwórni Apple Original Films Poleć mnie na Księżyc który Sony wypuszcza w kinach.

Przed projekcją Steven O’Dell, prezes międzynarodowej dystrybucji kinowej firmy Sony, przestrzegł: „Dobre nie jest już wystarczająco dobre. Musimy zapewnić widzom wielkość. Ciężar spoczywa na nas wszystkich.”

O’Dell optymistycznie patrzyła w przyszłość. Sony, którego Columbia Pictures obchodzi w tym roku stulecie istnienia, jest „zaangażowana w branżę” – stwierdził, odnotowując niedawne „odważne posunięcie” Sony Pictures Entertainment polegające na przejęciu Alamo Drafthouse, a także przejęciu Crunchyroll za 1,2 miliarda dolarów w 2021 roku. O’Dell kontynuowała, że ​​studio „jest również w stanie poczynić duże zakłady dotyczące przyszłości naszej branży”.

Powtórzyło to słowa dyrektora wykonawczego, które powiedział wcześniej tego samego dnia podczas panelu CineEurope: „Ekscytujące jest to, że jeśli ktoś chce wątpić, że wierzymy w naszą przyszłość, inwestowanie w kino jest największym stwierdzeniem, jakie możemy wypowiedzieć. I nie robimy tego, aby złożyć oświadczenie, robimy to, aby zarobić pieniądze, więc robimy to, ponieważ wierzymy w tę branżę. O’Dell dodała: „Ufamy obecnemu kierownictwu (Alamo) i nie możemy być z tego powodu bardziej podekscytowani”.

Warto przeczytać!  Nie jest tajemnicą, dlaczego „Obcy” Ridleya Scotta jest arcydziełem

Decyzja o przejęciu Alamo Drafthouse stawia firmę Sony, która wciąż ma zamiar przejąć Paramount Global, ponownie wejść na rynek wystawienniczy po tym, jak w latach 90. była właścicielką sieci Loews Theatre.

Szukając możliwości rozwoju, Sony stawia także na treści.

Podczas dzisiejszej prezentacji w studiu O’Dell przedstawił różnorodne plany, które mają przed sobą, podkreślając szereg tytułów, w tym nadchodzącą produkcję Danny’ego Boyle’a 28 lat późniejMargot Robbie w roli głównej Wielka, odważna, piękna podróżDarrena Aronofsky’ego Złapany na kradzieży z Austinem Butlerem, Taika Waititi Klara i Słońce z Jenną Ortegą i aktorstwem na żywo Legenda o Zeldzie współpraca z Nintendo.

Dyrektor obiecał ponadto „niewidziany wcześniej schemat dystrybucji” czterech oddzielnych filmów kinowych Sama Mendesa o członkach zespołu The Beatles i dodał: „Pracujemy także nad niektórymi z najbardziej cenionych marek Sony, w tym kontynuacją filmu Toma Hollanda. Niezbadany i oczywiście nasza franczyza będąca klejnotem koronnym, Człowiek Pająk.” Holland w kwietniu omawiał ten ostatni projekt z Deadline.

W zeszłym miesiącu w Cannes prezes Sony Motion Pictures Group Tom Rothman powiedział Mike’owi Flemingowi Jr z Deadline, że jest „bardzo optymistyczny”, że ostatni film Quentina Tarantino będzie kręcony w Sony. O’Dell powiedział dziś: „Mamy nadzieję, że Quentin Tarantino nakręci z nami swój kolejny i prawdopodobnie ostatni film fabularny”.

Warto przeczytać!  Zapowiedź Ultimate Spider-Mana #5: odsłonięte włochate sekrety Harry'ego

Na koniec prezentacji O’Dell przedstawiła się Poleć mnie na Księżyc reżyser Greg Berlanti, który zauważył, że dorastając w latach 70. i 80., oglądał w kinie „wielkie, oryginalne, widowiskowe filmy”. Kiedy czytał Rose Gilroy Poleć mnie na Księżyc scenariusza Berlanti stwierdził, że „przypomniał mi te filmy” i pomyślał, że „nigdy więcej nie będzie miał takiej okazji”.

Berlanti powiedział, że publiczność CineEurope była największą jak dotąd widownią, która obejrzała ten film. „Jeśli zemdleję z tyłu, delikatnie mnie przesuń”.

Poleć mnie na Księżyc podąża za Johanssonem w roli specjalistki ds. marketingu Kelly Jones, która zostaje ściągnięta, aby uatrakcyjnić historyczne lądowanie Apollo 11 na Księżycu. Romansowe szaleństwa między biurami pojawiają się z udziałem dyrektora premiery Tatum, Cole’a Davisa. Podnoszenie stawki: na początku odliczania Jones ma za zadanie zainscenizować fałszywe lądowanie na Księżycu w ramach wsparcia.


Źródło