Marketing

Oficjalny czas premiery zwiastuna, data potwierdzona dla hitu Ajith

  • 31 grudnia, 2022
  • 3 min read
Oficjalny czas premiery zwiastuna, data potwierdzona dla hitu Ajith


W jakim dniu i o której godzinie zostanie udostępniony oficjalny zwiastun Thunivu na całym świecie i gdzie najpierw zostanie pokazany podgląd?

Jeśli chodzi o współczesne kino, bardzo niewiele branż może się równać z indyjską publicznością pod względem marketingu nadchodzącego filmu.

Podczas gdy konferencje prasowe, plakaty, kamee i piosenki są częścią normalnej kampanii marketingowej nadchodzących indyjskich produkcji, szum wokół oficjalnych zwiastunów i klipów zapowiadających pozostaje oszałamiający.

Na szczęście oficjalny zwiastun Thunivu pojawi się na YouTube już za kilka godzin; to kiedy wystartuje podgląd i gdzie będzie można go obejrzeć na żywo?

O której godzinie premiera zwiastuna Thunivu?

Zee Studios ma Potwierdzony za pośrednictwem Twittera, że ​​oficjalny zwiastun Thunivu zostanie uruchomiony w sobotę, 31 grudnia o następujących porach międzynarodowych:

  • Czas pacyficzny – 5:30
  • Czas wschodni – 8:30
  • Czas brytyjski – 13:30
  • Czas europejski – 14:30
  • Czas pakistański – 18:30
  • Czas indyjski – 19:00
  • Czas filipiński – 21:30
  • Australia Centralny czas letni – 12:00

Oficjalny zwiastun zostanie udostępniony na kanale YouTube Zee Studios, link tutaj.

Warto przeczytać!  Strategie marketingowe dla nowych firm: 6 skutecznych technik

Thunivu pojawi się w kinach 12 stycznia, frustrująco i zderzy się z Varisu w tygodniu Pongal.

Zee Studios robi wrażenie w 2023 roku

Co ciekawe, podczas gdy Zee Studios jest jednym z głównych zespołów produkcyjnych stojących za Thunivu, prawa do filmu zostały podobno sprzedane Netflixowi i Kalaignar TV.

Dobrą wiadomością jest to, że w 2023 roku Zee Studios będzie czekać na wiele wyjątkowych treści. Jak donosi ekskluzywny raport Variety, nadchodzące tytuły mają obejmować „Maidaan” z Ajayem Devgnem w roli głównej, „Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan” z Salmanem Khanem oraz „King of Kotha” z Dulquerem Salmaanem.

Dyrektor biznesowy Zee Studios, Shariq Patel, wyjaśnił Variety, w jaki sposób „Jako firma medialna obejmująca pan Indie, Zee jest wiodącym nadawcą we wszystkich regionach geograficznych i językach” oraz że „w 2020 r.

„Byliśmy już liderem w filmach marathi, dodaliśmy tamilski, telugu, kannada, malyalam i pendżabski do regionalnej mieszanki. Początkowa reakcja była bardzo zachęcająca, a filmy takie jak „Valimai” (tamil), „Bangarraju” (telugu), „Dharamveer” (marathi) osiągnęły dobre wyniki nie tylko w kasie, ale także w zwiększeniu liczby subskrybentów w OTT [streaming] platformę i dostarczanie dobrych ocen w telewizji. Strategia nadal polega na kręceniu filmów w różnych językach. Mamy mieszankę filmów pewniaków i filmów studyjnych, a każdy film będzie miał unikalny plan marketingowy i wydawniczy”. – Shariq Patel, za pośrednictwem Variety.

Warto przeczytać!  Creative Group ogłasza strategiczną restrukturyzację w celu dostosowania się do nowych trendów rynkowych

Patel kontynuował: „Podzieliliśmy nasze filmy według rozmiaru/skali/gatunku. A strategia marketingowa i wydawnicza każdego filmu jest tworzona w wyjątkowy sposób”.

„Chociaż większość z nich jest przeznaczona do dystrybucji kinowej w Indiach, dokonaliśmy świadomych inwestycji w zestaw filmów, które mamy nadzieję pokazać światu za pośrednictwem festiwali, np. „Joram” Devashisha Makhiji, „Gandhi Talks”, niemy film z Vijayem w roli głównej. Sethupathy i Arvind Swami, „Kennedy” Anuraga Kashyapa to tylko kilka przykładów. Dążymy do ustanowienia Zee Studios jako wybitnego studia filmów indyjskich”. – Shariq Patel, za pośrednictwem Variety.

Toma Llewellyna – [email protected]

Z innych wiadomości ścieżka dźwiękowa White Noise z listą utworów z filmów Netflixa




Źródło