Marketing

Ogilvy mianuje nowego prezesa ds. doświadczeń

  • 9 stycznia, 2023
  • 3 min read
Ogilvy mianuje nowego prezesa ds. doświadczeń


Ogilvy wyznaczył Krishnan Menon (na zdjęciu) jako nowy prezes ds. doświadczenia Ogilvy w Azji. Będzie ściśle współpracował z Genevieve Tan, generale menedżer z Ogilvy’ego ramię technologii marketingowej pionowo w APACaby realizować ambitny program rozwoju Ogilvy w 2023 roku i później.

W swojej nowej roli Menon otrzymuje zadanie aby połączyć możliwości Ogilvy w zakresie zaangażowania klientów, handlu, CRM i lojalnościnowe realia i innowacje cyfrowe wdo a spoisty, kompleksowa oferta doświadczeń.

W maju 1997 r. Menon pracował z Ogilvy na początku swojej kariery aż do 2007 r., obejmując różne role, z kulminacją jako szef akcji Ogilvy w południowych Indiach. Miał udokumentowane doświadczenie w dostarczaniu doświadczenia marki oparte na danych dla szerokiego portfolio marki B2C i B2B.

„Jestem naprawdę podekscytowany i szczęśliwy, że wracam do Ogilvy. To dla mnie jak powrót do domu. Niesamowita głębia talentu i wiedzy, rozciągająca się od doradztwa po świadczenie całej gamy usług CX, w połączeniu z niekwestionowaną kreatywnością i przywództwem marki u podstaw, sprawia, że ​​oferta Ogilvy jest wyjątkowa na rynku. Nie mogę się doczekać, kiedy utknę w środku” – powiedział Menon.

Warto przeczytać!  Na East Durham Market ketchup, kapusta i misja społeczna

Z ponad dwiema dekadami doświadczenie w kontaktach z klientami w ramach sieci WPP, Menon pomógł niektórym z największych światowych marek zmienić podejście do zaangażowania klientów i wykorzystać dane do budowania skoncentrowany na kliencie doświadczenie. On ostatnio służył jako chief doradca klienta w firmie Merkle oraz dentsu CXM APACw którym miał za zadanie pielęgnować i rozwijać relacje z klientami, koncentrując się na pomaganiu światowej klasy markom w dostarczaniu doświadczeń klientów. Przed dentsu, Menon spędził ponad dekadę w firmie Wunderman, a następnie jako główny klient i specjalista ds. wzrostu w firmie Wunderman Thompson APAC.

MARKETING-INTERAKTYWNY sięgnął do Ogilvy w celu uzyskania dalszych informacji.

Komentując nominację, Kenta Wertime’a, CEO Ogilvy Azji, powiedział, Tworzenie niezapomnianych fizycznych i cyfrowych doświadczeń nigdy nie było tak ważne jak dzisiaj i cieszymy się, że mamy kogoś takiego Menonkalibru dołącz do nas, aby pomóc klientom w tej przestrzeni. Pracując z nami w Indiach przez prawie dekadę, Menon rozumie dziedzictwo Ogilvy w zakresie niezrównanej kreatywności oraz możliwości, jakie oferuje, aby odblokować wzrost dla klientów z różnych branż, na styku danych, kultury i technologii”.

Warto przeczytać!  Oczekuje się, że rynek oprogramowania ERP dla dystrybucji hurtowej osiągnie znaczący CAGR na poziomie 12% do 2030 r. Główni gracze: Epicor, SAP, Oracle

„Pracując z Krishnanem na jego wcześniejszych stanowiskach w WPP, uważam, że ma odpowiednią kombinację umiejętności, aby zaproponować optymalny zestaw rozwiązań, aby pomóc markom przenieść ich doświadczenia na wyższy poziom, angażując odbiorców w kreatywny sposób i wykorzystując naszych klientów „istniejące inwestycje technologiczne”, powiedział Ab Gaur, globalny dyrektor generalny Verticurl.

Tymczasem Sheilen Rathod, która kierowała doświadczeniem w Azji od 2020 r., przejdzie na nowe stanowisko dyrektora ds. wzrostu w Azji. Na tej nowo utworzonej roli będzie koncentrował się na strategicznych inicjatywach wzrostu w całym regionie i początkowo skupi się na kilku projektach specyficznych dla Chin.

Powiązane artykuły:

Ogilvy and Samaritans HK podkreślają znaczenie zdrowia psychicznego za pomocą kreatywnej kampanii
Ogilvy Consulting wzmacnia pozycję lidera w Azji dzięki nowym promocjom
Ogilvy Asia wzmacnia zespół kreatywny dla rynków HK i SG
Ogilvy mianuje dyrektorów kreatywnych Hongkongu i Indonezji


Źródło