Rozrywka

Oglądalność Nielsena pozostaje niska po trzech tygodniach – Różnorodność

  • 8 czerwca, 2023
  • 4 min read
Oglądalność Nielsena pozostaje niska po trzech tygodniach – Różnorodność


Trzeci tydzień z rzędu brakuje w cotygodniowych rankingach transmisji strumieniowych Nielsena „Cytadela”, serialu szpiegowskiego Amazon Prime Video o wartości 185 milionów dolarów, w którym występują Priyanka Chopra i Richard Madden.

Okno oglądania od 8 do 14 maja oznaczało drugi pełny tydzień dostępności serialu i trzeci tydzień z szansą na zdobycie listy przebojów, ponieważ miał swoją premierę 28 kwietnia, co oznacza, że ​​oglądalność podczas pierwszych trzech dni dostępności liczyłaby się do Wykresy 24-30 kwietnia. W tym pierwszym oknie Nielsen zauważył, że „Cytadela” po prostu nie trafiła na listę oryginałów przesyłanych strumieniowo (nie mylić z ogólną listą Top 10), przynosząc 306 milionów minut oglądania i tracąc dziesiąte miejsce z „Baby J. ” Nielsen nie podał informacji dotyczących oglądalności serialu w oknach 1-7 maja oraz 8-14 maja.

Oczekiwano, że „Cytadela” zajmie trochę czasu, zanim pojawi się na liście Nielsen Top 10, częściowo ze względu na priorytetowe traktowanie przez Amazon marketingu międzynarodowego — spin-offy serii są już ustawione dla Indii i Włoch. Ponieważ Nielsen mierzy tylko w Stanach Zjednoczonych, widzowie z innych krajów nie są tutaj uwzględniani. Mimo to fakt, że serial nie był w stanie znaleźć się na listach przebojów po dwóch i pół tygodniach transmisji strumieniowej, pokazuje, że serialowi nie udało się rezonować z amerykańską publicznością w sposób, w jaki zwykle dążyłyby do tego projekty franczyzowe o podobnej cenie.

Warto przeczytać!  Kurorty Four Seasons w Tajlandii, które mogą wystąpić w trzecim sezonie „The White Lotus”.

Na pierwszym miejscu ogólnej listy Top 10 znalazła się „Queen Charlotte: A Bridgerton Story”. To już drugi tydzień z rzędu, kiedy seria Shonda Rhimes zdobyła koronę, z 1,9 miliarda minut obejrzanych za każdym razem. W tym tygodniu „Królowa Charlotte” wywołała również ponowne zainteresowanie „Bridgertonem”, którego jest prequelem. „Bridgerton” ponownie dołączył do oryginalnych rankingów transmisji strumieniowych z 8-14 maja na ósmym miejscu z 413 milionami obejrzanych minut.

Co ciekawe, pozycje nr 2 i 3 zajęły w tym tygodniu filmy, co zdarza się rzadziej ze względu na ich krótszy czas wyświetlania w porównaniu z filmami. Film akcji Jennifer Lopez „Matka” zajął drugie miejsce z 1,4 miliarda minut obejrzanych w ciągu pierwszych trzech dni dostępności, a następnie „Człowiek zwany Otto”, który miał swoją premierę w kinach w 2022 r., ale wylądował na Netflix tuż przed tym oknem. rozpoczął się. Dramat Toma Hanksa oglądano przez 1,4 miliarda minut od 8 do 14 maja.

Na czwartym i piątym miejscu znalazły się „NCIS” (875 milionów minut) i „Bluey” (706 milionów minut) — dwa programy, które regularnie trafiają do pierwszej dziesiątki oglądanych przez widzów. To samo dotyczy „Cocomelon”, który zajął ósme miejsce z 648 milionami minut.

Warto przeczytać!  Gwiazda „Baretty”, która była sądzona za morderstwo, miała 89 lat – Różnorodność

„Firefly Lane” zajął 6. miejsce z 697 milionami obejrzanych minut. Seriale dramatyczne zakończyły swój drugi sezon w serwisie Netflix 27 kwietnia i przez kolejne tygodnie utrzymywały się w pierwszej dziesiątce.

„Ted Lasso” zajął siódme miejsce z 670 milionami minut obejrzanych w oknie 8-14 maja, podczas którego dziewiąty odcinek trzeciego sezonu miał swoją premierę w Apple TV+.

Na dole listy znalazł się serial dokumentalny „Missing: Dead or Alive?” z 634 milionami minut obejrzanych w ciągu pierwszych pięciu dni w serwisie Netflix i „Sweet Tooth”, który obejrzano przez 575 milionów minut w drugim pełnym tygodniu dostępności sezonu 3 w serwisie Netflix.

Najpierw zobacz listę ogólnych rankingów transmisji strumieniowych Nielsena z 8-14 maja, a następnie oryginalne tytuły przesyłane strumieniowo, tytuły nabyte, a następnie filmy.


Źródło