Rozrywka

Olivia Rodrigo, Sabrina Carpenter i inni wystąpią na Jingle Ball 2023

  • 2 grudnia, 2023
  • 6 min read
Olivia Rodrigo, Sabrina Carpenter i inni wystąpią na Jingle Ball 2023


grać

INGLEWOOD, KALIF. — Gdy w piątkowy wieczór koncert iHeartRadio Jingle Ball rozpoczął się w Kia Forum w Los Angeles, krzyki stały się jeszcze bardziej szalone.

Przez cały czterogodzinny występ, na zmianę na scenie pojawiali się wykonawcy od koreańskiego boysbandu P1Harmony po raper Flo Rida, a oczekiwanie na Olivię Rodrigo, występ kończący wieczór, stale rosło.

Gdy weszła na scenę, na arenie rozległ się ogłuszający ryk, gdy trzykrotna zdobywczyni nagrody Grammy wyskoczyła, aby dołączyć do jej zespołu i wykonać hity z jej albumów „Sour” i „Guts” przed publicznością, która chciała dorównać Rodrigo piosenki o nastoletnim niepokoju skierowane bezpośrednio do niej.

Sabrina Carpenter, Niall Horan, raper Doechii i grupa K-pop (G)I-DLE również zostali ciepło przyjęci, choć być może nie bardziej niż gwiazda „The Summer I Turned Pretty” Christopher Briney, który, gdy stanął, spotkał się z niepohamowanymi krzykami aby przedstawić niespodziewanego gościa Paula Russella.

Los Angeles było trzecim przystankiem 11 występów Jingle Ball odbywających się w całym kraju w ciągu następnych dwóch tygodni. Rotacyjny skład wystąpi w Chicago, Atlancie, Miami i innych miastach. Fani, którym nie udało się zdobyć biletów, mogą obejrzeć specjalny program „Jingle Ball”, który zostanie wyemitowany w ABC 21 grudnia o 20:00 czasu wschodniego/czasu polskiego i transmitowany na platformie Hulu 22 grudnia.

Warto przeczytać!  Chrishell Stause opowiada o szczegółach swojej sukni ślubnej za 530 dolarów

Zobacz więcej najciekawszych wydarzeń z Jingle Ball 2023 w piątkowy wieczór.

Olivia Rodrigo po raz pierwszy na żywo wykonuje „Can’t Catch Me Now”.

Olivia Rodrigo, która w ostatnich miesiącach była zajęta podróżowaniem po świecie i promocją swojego drugiego (nominowanego do nagrody Grammy) albumu, świętowała wydanie swojego najnowszego muzycznego przedsięwzięcia: piosenki do prequelu „Igrzysk śmierci”, „The Ballad of Songbirds and Snakes”.

Rodrigo powiedziała niemal zdziczałej publiczności, że po raz pierwszy wykonała eteryczny utwór „Can’t Catch Me Now”, choć nie można było wiedzieć, że został on wydany dopiero miesiąc temu przez chór fanów śpiewających razem z nią.

20-latka rozpoczęła swój występ utworem „All-American Bitch”, a następnie zainspirowała sesję karaoke swoim singlem „Vampire”, którego tak wielu wykrzykiwało jej słowa, że ​​można było się martwić, kto osobiście skrzywdził wszystkich tych fanów. Rodrigo zakończyła swoim bangerem z 2021 r. „Good 4 U”.

Recenzja: „Guts” Olivii Rodrigo to album, którego nie można pominąć, ale te 2 utwory są najlepsze z całej gamy

Sabrina „Claus” Carpenter przekształca swój hit „Nonsense” w świąteczną piosenkę

Gwiazda „Barbie” Ariana Greenblatt i aktorka „Westside Story” Maddie Ziegler przedstawiły Sabrinę Carpenter — a raczej „Sabrinę Claus” — która nadała swojemu zestawowi Jingle Ball najbardziej świątecznego ducha tego wieczoru.

24-letnia gwiazda popu na scenie przemieniła się w zmysłową Panią Mikołajową, ubrana w czerwoną minisukienkę i czerwone rękawiczki. Na set Carpenter składały się jej hity „Feather”, „Because I Liked a Boy” i oczywiście „Nonsense”.

Warto przeczytać!  GODSMACK ogłasza więcej dat trasy „Vibez Tour” na rok 2024

Najpierw jednak rozwścieczyła fanów i udawała, że ​​nie zamierza zakończyć swoją ukochaną, wirusową piosenką. W końcu powiedziała, po czym się wycofała: „Nie podoba mi się ta wersja. Bo nie ma w niej ducha świąt Bożego Narodzenia”.

Zamiast tego zamieniła utwór na utwór „A Nonsense Christmas” ze swojego nowego świątecznego albumu „Fruitcake”. Przecież to sezon świąteczny, a ona rozmawia o dekorowaniu korytarzy, nakłuwaniu ajerkoniaku i przycinaniu drzew.

„Patrząc na ciebie, pomyślałem o Świętach Bożego Narodzenia/płatkach śniegu w brzuchu, kiedy się całujemy” – zanucił Carpenter.

Więcej: Teledysk Sabriny Carpenter w kościele zachęca diecezję do odprawiania Mszy św. w intencji „świętości”

Miguel podbija publiczność Jingle Ball umiejętnością wokalną

Zakładając na scenę Jingle Ball czerwony płaszcz do kolan, Miguel wywołał rockową atmosferę Świętego Mikołaja, obdarowując publiczność setem pełnym niewiarygodnych falsetów i runów.

Zdobywca nagrody Grammy, piosenkarz i autor tekstów R&B, śpiewał takie utwory jak „Do You…” i „Sure Thing” z pewnością siebie godną kogoś z jego poziomem umiejętności wokalnych.

Jego wykonanie „Sure Thing” uczciło triumf piosenki z 2011 roku, która zyskała nowe życie za pośrednictwem TikTok, a Miguel podziękował fanom za uczynienie tej piosenki numerem 1 w popowym radiu tego lata.

Recenzja: Miguel łączy politykę i przyjemność w pewnym siebie „War & Leisure”

Klub nie mógł sobie poradzić z występem Flo Ridy i Flavy Flava

Co zaskakujące dla publiczności, która wydawała się silnie związana z pokoleniem Z, Flo Rida i Flava Flav pokazali raperom utwór „Club Can’t Handle”.

Warto przeczytać!  Tyler Perry podnosi alarm w związku ze sztuczną inteligencją i wstrzymuje rozbudowę studia o wartości 800 mln dolarów – The Hollywood Reporter

Dynamiczny duet powalił na kolana większość publiczności Forum mieszanką hitów Flo Ridy z lat 2000. i 2010. Przełomowy hit Flo Ridy z 2007 roku, „Low”, sprawił, że członkowie publiczności dołączyli do tancerzy rezerwowych na scenie, a „Club Can’t Handle” wprowadził 44-latka w publiczność, gdy ten jechał na ramionach jednego ze szczególnie dobrze zbudowany członek jego załogi.

Po przedostaniu się przez inne ulubione utwory fanów, takie jak „Right Round” i „My House”, Flo Rida ponownie przebił się przez tłum na parkiecie, tym razem z Flavour Flav w 2011 roku, który zajął pierwsze miejsce na listach przebojów „Wild Ones”.

AJR demonstruje, w jaki sposób grupa tworzy chwytliwe utwory indie pop

Energia braci Met – Adama, Jacka i Ryana – była, delikatnie mówiąc, zaraźliwa, gdy niezależne trio podbiło publiczność swoimi wyszukanymi ruchami tanecznymi.

Na zakończenie występu Ryan Met zademonstrował, jak piosenka „Weak” z 2016 roku powstała w ich salonie przy pomocy głośnych sąsiadów, „epickich” rogów i inspiracji kultowymi ścieżkami dźwiękowymi filmów.

Met podzielił utwór na warstwy i wyjaśnił, jak zespół wykorzystał zmienione nagranie płaczącego dziecka w celu uzyskania „chwytliwego” refrenu i zwolnił tempo, „aby brzmiało bardziej jak piosenka AJR”. Trzyminutowa demonstracja doprowadziła bezpośrednio do wybuchowej (i rzeczywiście chwytliwej) szybkiej piosenki z zachwycającą asystą trębaczki Arnetty Johnson.

Wywiad: P1Harmony wkracza w nową erę: członkowie rozmawiają o minialbumie, rozwoju i nadziejach na przyszłość


Źródło