Technologia

OnePlus twierdzi, że jest „zdeterminowany, aby rozwiązać” problem z płytą główną w telefonach OnePlus 9 i 10 Pro

  • 29 sierpnia, 2024
  • 2 min read
OnePlus twierdzi, że jest „zdeterminowany, aby rozwiązać” problem z płytą główną w telefonach OnePlus 9 i 10 Pro


Platformy mediów społecznościowych widziały, jak użytkownicy OnePlus narzekali i wyrażali swoje zaniepokojenie wysokimi kosztami napraw [File]

Platformy mediów społecznościowych widziały, jak użytkownicy OnePlus narzekali i wyrażali swoje zaniepokojenie wysokimi kosztami napraw [File]
| Źródło zdjęcia: REUTERS

Firma OnePlus wyraziła ubolewanie z powodu problemów z płytą główną w swoich urządzeniach, z którymi borykają się jej klienci, i zapewniła, że ​​pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem tego problemu dla użytkowników, których ten problem dotyczy.

„Z przykrością przyjęliśmy niedawne przypadki, w których użytkownicy doświadczali pewnych problemów z płytą główną urządzenia OnePlus 9 i 10 Pro” – powiedział OnePlus w oświadczeniu dla Hindus, dodając, że firma pracuje nad tym, aby naprawy płyt głównych były mniej kosztowne.

Użytkownicy już wcześniej skarżyli się na wysokie koszty naprawy ich często nowych urządzeń.

„Doświadczenia użytkowników naszych klientów są dla nas naprawdę ważne. Podczas gdy wciąż badamy przyczynę, chcemy zapewnić, że jesteśmy zobowiązani do rozwiązania tego problemu dla dotkniętych nim użytkowników tak szybko, jak to możliwe. Wiemy, że naprawy płyt głównych mogą być kosztowne, ale ciężko pracujemy, aby były bardziej przystępne cenowo. Prosimy, aby wszyscy klienci, których dotyczy podobny problem, skontaktowali się z działem obsługi klienta, abyśmy mogli pomóc rozwiązać sytuację tak szybko, jak to możliwe” — powiedział OnePlus.

Warto przeczytać!  Pralki, iPhone'y dostępne w niższych cenach

Problem ten najwyraźniej w dużej mierze dotyczył użytkowników telefonów OnePlus 10 Pro i OnePlus 9 Pro po aktualizacji oprogramowania, powodując nagłe awarie, nagrzewanie się lub opóźnienia. Klienci domagali się bezpłatnych napraw i rozszerzonej gwarancji, aby rozwiązać problemy.

Firma OnePlus ogłosiła wcześniej, że kwalifikujący się użytkownicy otrzymają dożywotnią gwarancję na wyświetlacz, aby rozwiązać problem zielonej linii na wyświetlaczach AMOLED w smartfonach, który pojawił się w zeszłym roku.


Źródło