Technologia

OnePlus wprowadza niedrogie, wydajne Ace 2V · TechNode

  • 8 marca, 2023
  • 3 min read
OnePlus wprowadza niedrogie, wydajne Ace 2V · TechNode


OnePlus, chińska marka telefonów należąca do Oppo, ujawniła swój nowy Ace 2V podczas premiery produktu we wtorek, podkreślając jego wysokie statystyki wydajności i niską cenę, ponieważ wygląda na to, że zdobędzie udział w rynku w segmencie od dawna zdominowanym przez Xiaomi.

Dlaczego jest to ważne: Ace 2V stanowi nowe zagrożenie dla serii Redmi Xiaomi, jeśli chodzi o konsumentów wrażliwych na cenę, w dziedzinie, w której ta ostatnia tradycyjnie przoduje. Podstawowy model Redmi K60 wyceniono na 2999 RMB; standardowy Ace 2V podcina go o 700 RMB.

  • Lu Weibing, prezes Xiaomi, ogłosił obniżkę cen serii Redmi K60 na swoim koncie Weibo 7 lutego, tego samego dnia, w którym zaprezentowano OnePlus Ace 2V. Tydzień później prezes OnePlus China Li Jie napisał na swoim koncie Weibo: „Nie poddawaj się przeciętności, to zwycięstwo za wysiłek” oraz „Nie poświęcimy specyfikacji i doświadczenia użytkownika dla zysku” (nasze tłumaczenia ).

Detale: Telefon Ace 2V rozpoczął przedsprzedaż 7 marca, choć obecnie jest dostępny tylko w Chinach. Według OnePlus, na rynkach zagranicznych zostanie przemianowany na OnePlus Nord 3, ale jego globalna data premiery nie jest jeszcze znana.

  • OnePlus wycenił swoje trzy modele Ace 2V (12 GB RAM + 256 GB, 16 GB RAM + 256 GB i 16 GB RAM + 512 GB) na odpowiednio 2299 juanów, 2499 juanów i 2799 juanów.
  • OnePlus Ace 2V oferuje układ Dimensity 9000, 12/16 GB pamięci RAM i 256/512 GB pamięci UFS 3.1. Podczas demonstracji na konferencji prasowej OnePlus Ace 2V osiągnął wynik 1,05 miliona w systemie testowania oprogramowania AnTuTu, najwyższy ze wszystkich dotychczasowych telefonów Dimensity 9000. Firma twierdzi, że takie specyfikacje zapewnią płynną rozgrywkę.
  • Telefon obsługuje 5G, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.3, NFC i kilka systemów nawigacji. Zawiera port podczerwieni i port szybkiego ładowania 80 W, z baterią o pojemności 5000 mAh. Oferuje również 6,74-calowy wyświetlacz OLED o rozdzielczości 2772 x 1240 i częstotliwości odświeżania 120 Hz, a także system trzech aparatów, w tym 64-megapikselowy aparat główny, 8-megapikselowy ultraszerokokątny obiektyw i 2-megapikselowy obiektyw makro.
Warto przeczytać!  OnePlus Nord 3 vs OnePlus 11R: cena w Indiach, porównanie specyfikacji

Kontekst: W grudniu ubiegłego roku duży chiński producent telefonów Oppo ogłosił, że zainwestuje 10 miliardów RMB (1,43 miliarda dolarów) w ciągu trzech lat w ramach strategii „podwójnej podstawowej” mającej na celu poprawę i wyjaśnienie statusu OnePlus. Obie firmy połączyły się w 2021 roku.

  • Według danych firmy badawczej Counterpoint zajmującej się badaniem rynku technologicznego, Oppo było trzecią najlepiej sprzedającą się marką smartfonów w Chinach w czwartym kwartale 2022 r., zajmując 16% rynku i plasując się za Apple i Vivo. Dane dotyczące sprzedaży Oppo obejmują te dla OnePlus. Udział Xiaomi w rynku wyniósł 12% w tym samym okresie.
  • W grudniu poinformowano, że Xiaomi przeprowadza zwolnienia na dużą skalę po utrzymującym się spadku sprzedaży telefonów w 2022 roku.

Jessie Wu jest reporterką techniczną z Szanghaju. Zajmuje się elektroniką użytkową, półprzewodnikami i branżą gier dla TechNode. Skontaktuj się z nią przez e-mail: jessie.wu@technode.com. Więcej autorstwa Jessie Wu


Źródło