Technologia

Oparta na sztucznej inteligencji aplikacja współzałożycieli Instagrama do zarządzania aktualnościami Artifact jest teraz dostępna dla wszystkich

  • 23 lutego, 2023
  • 4 min read
Oparta na sztucznej inteligencji aplikacja współzałożycieli Instagrama do zarządzania aktualnościami Artifact jest teraz dostępna dla wszystkich


Aplikacja Artifact AI współzałożyciela Instagrama jest już dostępna do pobrania w Google Play Store i Apple App Store.

Aplikacja Artifact AI jest teraz dostępna na urządzenia z systemem Android i iOS (Źródło zdjęcia: Artifact)

Posłuchaj tego artykułu
Twoja przeglądarka nie obsługuje elementu audio.

Wygląda na to, że każdy chce kawałek tortu AI. Od nowego Bing firmy Microsoft po Spotify DJ, aplikacje i usługi, z których korzystamy na co dzień, stają się coraz inteligentniejsze dzięki funkcjom sztucznej inteligencji. Współzałożyciele Instagrama ogłosili kilka tygodni temu aplikację informacyjną opartą na sztucznej inteligencji o nazwie Artifact, która jest teraz dostępna dla wszystkich.

Stworzony przez Kevina Systroma i Mike’a Kriegera, współzałożycieli Instagrama, Artifact twierdzi, że dostarcza spersonalizowane wiadomości. Pobrałem aplikację, aby sprawdzić jej funkcje i zrozumieć, jak różni się od innych aplikacji do selekcji treści, a oto moje zdanie na ten temat.

Pobieranie aplikacji Artifact na telefon z Androidem było całkiem proste. Wszystko, co musiałem zrobić, to wyszukać to samo w Google Play Store i kliknąć zainstalować. Pamiętaj, że aplikacja nadal mówi o wczesnym dostępie w sklepie Google Play.

Konfiguracja artefaktu była tak prosta, jak to tylko możliwe. Gdy zakończyłem proces rejestracji, aplikacja poprosiła mnie o wybranie dziesięciu kategorii, aby oferować wyselekcjonowane wiadomości. Patrząc na niektóre kategorie, jest całkiem oczywiste, że aplikacja jest zoptymalizowana dla rynku zachodniego, a nie dla Indii, ponieważ nie widziałem krykieta w sekcji sportowej.

Warto przeczytać!  Nadal koncentrujemy się na napędzaniu wzrostu organicznego, mówi Ameera Shah z Metropolis Healthcare

Wchodząc do aplikacji, Artifact ma całkiem prosty interfejs użytkownika. Istnieje strona główna z wiadomościami wyselekcjonowanymi przez różnych wydawców i gatunki, a następnie istnieje dedykowane menu dla każdej z kategorii. Jest też zakładka nagłówków, która oferuje wyselekcjonowane wiadomości ze świata. Początkowo Artifact wyglądał jak typowa aplikacja do wyszukiwania wiadomości.

Artifact wykorzystuje sztuczną inteligencję do personalizowania wiadomości

Artifact wykorzystuje moc sztucznej inteligencji, aby dostarczać lepsze wiadomości w oparciu o zachowanie użytkowników. W menu ustawień aplikacja zaleca użytkownikom przeczytanie co najmniej 25 artykułów w ciągu dwóch tygodni, a na podstawie tych danych aplikacja zaoferuje spersonalizowany kanał informacyjny. Podobnie, dowie się również o zainteresowaniu użytkowników kategorią i wydawcą, aby wyświetlać wiadomości, które mogą ich zainteresować.

W tej chwili Artifact wygląda jak dość prosta platforma agregatora wiadomości, która pozwala również użytkownikom dodawać różne subskrypcje publikacji, w których aplikacja będzie ustalać priorytety treści z tego samego. Wygląda na to, że Artifact powinien być w stanie dostarczyć spersonalizowaną aplikację z wiadomościami i z czasem będzie coraz lepszy.


Źródło