Oparta na sztucznej inteligencji aplikacja współzałożycieli Instagrama do zarządzania aktualnościami Artifact jest teraz dostępna dla wszystkich
Aplikacja Artifact AI współzałożyciela Instagrama jest już dostępna do pobrania w Google Play Store i Apple App Store.
Wygląda na to, że każdy chce kawałek tortu AI. Od nowego Bing firmy Microsoft po Spotify DJ, aplikacje i usługi, z których korzystamy na co dzień, stają się coraz inteligentniejsze dzięki funkcjom sztucznej inteligencji. Współzałożyciele Instagrama ogłosili kilka tygodni temu aplikację informacyjną opartą na sztucznej inteligencji o nazwie Artifact, która jest teraz dostępna dla wszystkich.
Wyczerpałeś swoje
miesięczny limit darmowych historii.
Aby kontynuować czytanie,
po prostu zarejestruj się lub zaloguj
Kontynuuj czytanie z członkostwem Indian Express Premium już od 91 Rs miesięcznie.
Ten artykuł premium jest na razie bezpłatny.
Zarejestruj się, aby kontynuować czytanie tej historii.
Ta zawartość jest przeznaczona wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Zapisz się, aby uzyskać nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i premium artykułów The Indian Express.
Ta zawartość jest przeznaczona wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Zasubskrybuj teraz, aby uzyskać nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i premium artykułów The Indian Express.
Stworzony przez Kevina Systroma i Mike’a Kriegera, współzałożycieli Instagrama, Artifact twierdzi, że dostarcza spersonalizowane wiadomości. Pobrałem aplikację, aby sprawdzić jej funkcje i zrozumieć, jak różni się od innych aplikacji do selekcji treści, a oto moje zdanie na ten temat.
Pobieranie aplikacji Artifact na telefon z Androidem było całkiem proste. Wszystko, co musiałem zrobić, to wyszukać to samo w Google Play Store i kliknąć zainstalować. Pamiętaj, że aplikacja nadal mówi o wczesnym dostępie w sklepie Google Play.
Konfiguracja artefaktu była tak prosta, jak to tylko możliwe. Gdy zakończyłem proces rejestracji, aplikacja poprosiła mnie o wybranie dziesięciu kategorii, aby oferować wyselekcjonowane wiadomości. Patrząc na niektóre kategorie, jest całkiem oczywiste, że aplikacja jest zoptymalizowana dla rynku zachodniego, a nie dla Indii, ponieważ nie widziałem krykieta w sekcji sportowej.
Wchodząc do aplikacji, Artifact ma całkiem prosty interfejs użytkownika. Istnieje strona główna z wiadomościami wyselekcjonowanymi przez różnych wydawców i gatunki, a następnie istnieje dedykowane menu dla każdej z kategorii. Jest też zakładka nagłówków, która oferuje wyselekcjonowane wiadomości ze świata. Początkowo Artifact wyglądał jak typowa aplikacja do wyszukiwania wiadomości.
Artifact wykorzystuje sztuczną inteligencję do personalizowania wiadomości
Artifact wykorzystuje moc sztucznej inteligencji, aby dostarczać lepsze wiadomości w oparciu o zachowanie użytkowników. W menu ustawień aplikacja zaleca użytkownikom przeczytanie co najmniej 25 artykułów w ciągu dwóch tygodni, a na podstawie tych danych aplikacja zaoferuje spersonalizowany kanał informacyjny. Podobnie, dowie się również o zainteresowaniu użytkowników kategorią i wydawcą, aby wyświetlać wiadomości, które mogą ich zainteresować.
W tej chwili Artifact wygląda jak dość prosta platforma agregatora wiadomości, która pozwala również użytkownikom dodawać różne subskrypcje publikacji, w których aplikacja będzie ustalać priorytety treści z tego samego. Wygląda na to, że Artifact powinien być w stanie dostarczyć spersonalizowaną aplikację z wiadomościami i z czasem będzie coraz lepszy.
© IE Online Media Services Pvt Ltd